на ваг ком ми показва грешка
Address 08: Auto HVAC Labels: 1J1-907-044.LBL
Part No: 1J1 907 044
Component: CLIMATRONIC S 4.0
Coding: 02000
Shop #: WSC 05314
1 Fault Found:
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time
35-10 - - - Intermittent
как мога да го оправа ?
Грешка на климатроник ПАСАТ B5
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Грешка на климатроник ПАСАТ B5
Това отговаря на грешка 4B6, ако се използва опцията за самодиагностика (4B6 e 1206 в шестнайсетична бройна система). Официалното обяснение от Ross Tech гласи:
Possible Causes
Ignition Switch faulty
Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255) faulty
Instrument Cluster (J285) faulty
Climatronic Control (J255) faulty
Possible Solutions
Check Ignition Switch
Check Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255)
Check Instrument Cluster (J285)
Check Climatronic Control (J255)
Аз се боря с тая грешка от няколко месеца без успех. Пусках и тема в раздела за Голф (на Г4 климатроникът е същият), но без успех...
При мен се появява постоянно, аз постоянно я трия и на следващото палене пак е там... Ако някой има идея къде да се започне разследването, би било супер...
Possible Causes
Ignition Switch faulty
Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255) faulty
Instrument Cluster (J285) faulty
Climatronic Control (J255) faulty
Possible Solutions
Check Ignition Switch
Check Wiring between Instrument Cluster (J285) and Climatronic Control (J255)
Check Instrument Cluster (J285)
Check Climatronic Control (J255)
Аз се боря с тая грешка от няколко месеца без успех. Пусках и тема в раздела за Голф (на Г4 климатроникът е същият), но без успех...
При мен се появява постоянно, аз постоянно я трия и на следващото палене пак е там... Ако някой има идея къде да се започне разследването, би било супер...
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Грешка на климатроник ПАСАТ B5
На мене също като на тебе появява се след първото палене след изчистването на грешката, а и имам още една на запалването
Address 01: Engine Labels: None
Part No: 028 906 021 DT
Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0816
Coding: 00002
Shop #: WSC 05314
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
не иска да пали по някой път от тази грешка.
Address 01: Engine Labels: None
Part No: 028 906 021 DT
Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0816
Coding: 00002
Shop #: WSC 05314
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
не иска да пали по някой път от тази грешка.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Грешка на климатроник ПАСАТ B5
Тази грешка си е мистерия. Чел съм в някои форуми, че било дефект на таблата от първите години на производство и че се появява винаги, дори да няма причина.
А и щом zfa159 (
) не се е произнесъл до сега по въпроса, значи задачата няма решение.
Все пак, важното е, че климата си работи. Но ако някой разбере защо се появява тази грешка постоянно... много ще се радвам да чуя обяснение...
А и щом zfa159 (



Все пак, важното е, че климата си работи. Но ако някой разбере защо се появява тази грешка постоянно... много ще се радвам да чуя обяснение...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Грешка на климатроник ПАСАТ B5
Всъщност то следи дали си тръгнал да палиш,защото по това разбира кога си само на контакт и кога двигателя работи.Дефакто ако клемореда на контактния ключ има проблем,започва да прави така,само че не винаги,защото често пъти е проблем на самия климатроник (бъгове по софтуера,както е казал и колегата) и започва да записва грешката.Причината да работи всичко е простичка - климатроника на колите след 95-та година следи и оборотите на двигателя,защото при сриване на оборотите на двигателя на п.х. под даден минимум или изгасването му,автоматично спира компресора за климатика,за да разтовари двигателя.
Дефакто то следи по два параметъра,че колата работи - обороти на двгателя и дали си минал след контакт в положение на запалване с контактния ключ.Когато спре да си вижда контактния ключ,но вижда,че мотора се запалва така от само себе си в даден момент,всичко си работи,но записва грешката.
Причините не са особено ясни,99.9% съм убеден,че е бъг в контролера и нещо го отприщва и започва да го набива постоянно.Възможно е и да се появява някакъв паразитен сигнал от някоя допълнителна електроника,която има общо с плюсовете през контакт (аларма,газова,това-онова),ама там е малко под въпрос и съмнително.
При В3 и В4 е много готино, като някой хитрец сложи бутон за паленето,вместо контактен ключ - никога климатроника не знае,че си запалил (не следи оборотите) и съответно никога не тръгва компресора

Дефакто то следи по два параметъра,че колата работи - обороти на двгателя и дали си минал след контакт в положение на запалване с контактния ключ.Когато спре да си вижда контактния ключ,но вижда,че мотора се запалва така от само себе си в даден момент,всичко си работи,но записва грешката.
Причините не са особено ясни,99.9% съм убеден,че е бъг в контролера и нещо го отприщва и започва да го набива постоянно.Възможно е и да се появява някакъв паразитен сигнал от някоя допълнителна електроника,която има общо с плюсовете през контакт (аларма,газова,това-онова),ама там е малко под въпрос и съмнително.
При В3 и В4 е много готино, като някой хитрец сложи бутон за паленето,вместо контактен ключ - никога климатроника не знае,че си запалил (не следи оборотите) и съответно никога не тръгва компресора


- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Грешка на климатроник ПАСАТ B5
Ако е паразитен сигнал от нещо, минаващо през контактния ключ, като аларма, радио и т.н. може да се тества като се изключи алармата, радиото и каквото още има и така ще си покаже... Иначе.. явно е някакъв бъг, защото много хора се оплакват от това, а едва ли на всички им идва от алармата или газовото...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Грешка на климатроник ПАСАТ B5
Да де,аз за това смятам,че си е бъг на контролера,защото не може на почти всички автомобили в диапазона от 98-ма до 2000 да дава такъв проблем и да приемем,че повечето имат проблем с клемореда или пък при тях е наличен паразитен сигнал...камоли за дизелите с оригинални радиа,които нямат газ или намеса по електрото на радиото и също съм разглеждал и пак си дават грешката...
Общо взето явно в даден момент решава,че има проблем с този сигнал и започва да го пляска здраво в паметта.Чистиш и няма проблем,до следващото палене,когато пак се получава така...след 2000г и навлизането на В5.5 не съм го виждал като грешка на нито един (само че минават на друга версия на контролера заради някои изменения на вентилатора и моторчетата за клапите)...

Общо взето явно в даден момент решава,че има проблем с този сигнал и започва да го пляска здраво в паметта.Чистиш и няма проблем,до следващото палене,когато пак се получава така...след 2000г и навлизането на В5.5 не съм го виждал като грешка на нито един (само че минават на друга версия на контролера заради някои изменения на вентилатора и моторчетата за клапите)...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта