
От 4 към 5 болта на джантата
- basketwarrior
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 27 фев 2010 11:13
- Автомобил: Passat B5 variant
- Двигател: 1.8T APU
- Местоположение: София,Люлин
Re: От 4 към 5 болта на джантата
Един колега по-горе беше питал. В Германия го гледах Пасата около 2-3 хиляди евро с идеално табло и ламарини, което ще ми трябва на мен. А колеги много ли ще е нагло ако купя 3-ка abf. Голф и искам да сложа окачването ,спирачките,и двигателя в Пасата ? Малко извън темата ама да не пълня с нови теми 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: От 4 към 5 болта на джантата
brad4edat написа:Тези двата болта дето ще се навиват в по горната снимка от колегата дето е дал, се държат в отворите на магия, ама чисто на магия се държат в тези застъпени отвори в чугуна.
Цъъъ! Не!


Не се държат на магия болтовете, защото те не се навиват там!
Смъкни утре задното колело и погледни

В дадения случай не може да се получи проблем заради резби, защото такива няма. Не може да превърти и диска, защото Камен (колегата, за когото са правени) си избра дискове с по-голямо оригинално междуцентрово разтояние именно за да не се получи 'канал' по радиуса на диска.
Вече за опасноста от пръсване не споря!
Цялата история е монтирана на Е30, където е сложен и мотор със... хммм... смного коне!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта