Наскоро си взех Пасат B5, код на мотора APR ( 2.8 V6 ), syncro, комби, 1999.
Та имам следните въпроси свързани с него -
1. АБС, има много теми свързани с това - лампата за абс свети постоянно, мига ми лампичката за "Вминание" и бибка 3 пъти като дам на контакт - не се появява на диагностиката, бушоните на таблото му са добре, явно е компютъра на абс. Днес се опитвах да го сваля, според указанията от форумите - свалих тубата за чисстачките, подкалника, развинтих 6-те торкса с които е хванат компютъра, обаче нямам ни най-малка идея как да откача кабелите от него - и го закачих обратно, за да питам тук, дали някой колега го е правил да сподели тънкостите


2. Явно дълго време преди да го купя е каран с отворен термостат( смених го ), и свещите бяха със сигурно 1 мм черен нагар. Като се прибирах от Казанлък( ходих да го регистрирам ), по пътя от време на време претрисаше и сякаш работеше на 3 цилиндъра. Накрая, след като спуках гума, защото отбих че много взе да претриса, спрях на една бензиностанция, и 2-3 часа си играх да чистя свещите. Тъй като нямах "четка" за свещи в мен, ги пръсках с WD 40 и изчоплих нагара с нокти


3. Тъй като го купих от сервиз-автокъща( 2 в 1 ), там ми казаха че уж са го прегледали и освен обслужването, единствено трябва да се сменят и 2-3 дребни нещица, ОБАЧЕ защо подяволите не са видели термостата( както и свещите, защото е логично при развален термостат свещите да са кофти ). Та ми се наложи в Казанлък да сменям и термостат. Там в сервиз на един приятел, ми казаха че за целта разглобяват цялата предница( като за обслужване ). Това вярно ли я ? Не съм се г*зорчил под колата да гледам къде и е термостата. Доверих им се. Таксуваха ме значително по-евтино отколкото в София, обаче все пак като за разглобяване на цялата предница.
Поздрави.
П.С. пропуснах да отбележа - като ходих да го гледам, го палих, покарах го из сервиза, двигателя си мъркаше перфектно. След като смениха маслото и си го взех, чак тогава пролича неравномерната работа. Дали са му сипвали някакви добавки да работи добре ? И като маслото е сменено, съответно добавките са изчезнали. Преди това, го палих съвсем студен - в 8 часа сутринта, първо палене, нямаше абсолютно никакви забележки.