Смяна на гумички на клапани.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 15 сеп 2006 14:27


една по голяма въпросителна към смяната на гуми4ки с демонтаж на главата и пасване на клапаните!някои дава ли си сметка 4е компресията се увели4ава а сигментите не са нови?доста пъти съм виждал следтакава интервенция и няколко десетки хиляди км ново отваряне на съштия мотор заштото изведнъж запо4ва да гори масълце ама ве4е сериозно и тоя път проблема не е в главата;по горе съм писал как може да се провери състоянието на блока(сигментите)и всеки сам да си решава.ли4но мое мнение е ако е само за гуми4ки няма смисъл да се отваря и надолу,това е половин ремонт и които е стигнал до там е по добре да продължи и с останалото;и ет много голямо зна4ение кои и как поставя маслообира4ите заштото на място ,без демонтаж на главата е по трудно и ако се поставят с подръ4ни инструменти пове4ето пъти се накъсват и става едно голямо ништо;




Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 15 сеп 2006 14:37


Моята кола е на 255хиляди. Мисля реални ама един господ знае. Преди 20хиляди км. смених гумички на клапани. Гореше около 1литър на 2000км. След смяната пак доливам по малко но чувствително по малко. Не повече от 0,5макс 1л на 10 000км.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 15 сеп 2006 14:40


silent написа:Моята кола е на 255хиляди. Мисля реални ама един господ знае. Преди 20хиляди км. смених гумички на клапани. Гореше около 1литър на 2000км. След смяната пак доливам по малко но чувствително по малко. Не повече от 0,5макс 1л на 10 000км.
това горене на масло ли е? те и 4исто новите коли хапват по толкова


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 15 сеп 2006 15:56


niks76 написа:една по голяма въпросителна към смяната на гуми4ки с демонтаж на главата и пасване на клапаните!някои дава ли си сметка 4е компресията се увели4ава а сигментите не са нови?доста пъти съм виждал следтакава интервенция и няколко десетки хиляди км ново отваряне на съштия мотор заштото изведнъж запо4ва да гори масълце ама ве4е сериозно и тоя път проблема не е в главата;по горе съм писал как може да се провери състоянието на блока(сигментите)и всеки сам да си решава.ли4но мое мнение е ако е само за гуми4ки няма смисъл да се отваря и надолу,това е половин ремонт и които е стигнал до там е по добре да продължи и с останалото;и ет много голямо зна4ение кои и как поставя маслообира4ите заштото на място ,без демонтаж на главата е по трудно и ако се поставят с подръ4ни инструменти пове4ето пъти се накъсват и става едно голямо ништо;

Прав си за това има логика, но зависи до каква степен са износени сегментите, защото ако са добре не би трябвало да има проблем но ако има по-голямо износване наистина има логика да се получи твойта теза.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 15 сеп 2006 17:01


Хора да питам вие за тези коли ще се жените ли че отваряния на блока и прочие :wink: Трябва си грижи за колата ама не и манящини :wink: Трябва да е много зле за да се отваря блока и прочие...Все пак вече е демокрация коли колко щете-пари няма :lol:


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пет 15 сеп 2006 21:59


Гумичките се скапват от седене, тоест като минат 10-15 г. Клапани и сегменти се износват от изминати километри, обороти на двигателя, студени стартове и др. Не мога да се съглася, че има зависимост между двата ремонта. Ако ти се наложи да стържеш легла, да сменяш бутала и сегменти да смениш гумичките разбирам но обратното е безмислено. Когато сменяш съединител не отваряш скоростната кутия. Колкото повече се пипа толкова по голяма е вероятността да се наака някой "майстор".
пп Ако тръгнем да проверяваме всичко най добре да следваме тестовете на Авто билд, ама колко ли ще струва и дали си заслужава ако няма да пътуваме до северният полюс.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 15 сеп 2006 23:52


Днеска сменявах гумички на един колега - като извадих неговите така се бяха втвърдили, че само дето не се чупеха като се стиснат /имал съм случай и на такива дето се чупеха като ги стиснеш/.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Вто 19 сеп 2006 16:33


IvoG написа:Passi 1 като чета всички тия мнения по темата сега съжалявам че не смених гумичките на свалихме главата, защото Ваското1 наистина е прав, но тогава още не влизах в форума :cry:
vaskoto1 написа:
само смяна на тия неща е толкова половинчата работа че няма накъде!
.....

Но наистина по добре свали главата малко повече пари е но си заслужава в дългосрочен палн! Успех :!:

IvoG, прав си това си е най-добрия начин и за това е най-скъп. Кажи по-нанатък как се държи при теб Passat-a след такава смяна.


aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Мнениеот aifos » Вто 19 сеп 2006 19:59


Е ,смениха ми ги ,сега да видя резултата.Старите бяха като бакелит станали.Измериха ми и компресията два на 10,8 и два на 11.5.Мисля ,че за 14 годишна не е зле ,ще пътувам тези дни и после ще пиша.
Иначе 51лева цялото "удоволствие"
5лв гарнитура
6лв. гумички (на Виктор Рейнц) не го познавам :D
40лв. за работа


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Сря 20 сеп 2006 13:31


aifos написа:Е ,смениха ми ги ,сега да видя резултата.Старите бяха като бакелит станали.Измериха ми и компресията два на 10,8 и два на 11.5.Мисля ,че за 14 годишна не е зле ,ще пътувам тези дни и после ще пиша.
Иначе 51лева цялото "удоволствие"
5лв гарнитура
6лв. гумички (на Виктор Рейнц) не го познавам :D
40лв. за работа

aifos, за това "удоволствие = 51 лева като цяло" предполагам, че не са ти шлайфали главата така ли е? А клапаните напасваха ли ти ги? Къде намери толкова евтина гарнитура?


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Сря 20 сеп 2006 16:07


За RP са евтини гарнитурите.Моята е 40лв.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Сря 20 сеп 2006 17:11


Iavor написа:За RP са евтини гарнитурите.Моята е 40лв.


Не бъркайте гумено-корковата с гумено-металната. Първата е 5-6 лв., както е казал колегата и изкарва общо взето до следващата смяна на масло, а втората е 25-35 лв. и би трябвало да кара много години.
П.С. Става въпрос за гарнитурата на капака на клапаните.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 20 сеп 2006 23:15


passi1 написа:aifos, за това "удоволствие = 51 лева като цяло" предполагам, че не са ти шлайфали главата така ли е? А клапаните напасваха ли ти ги? Къде намери толкова евтина гарнитура?

Няма как да шлайфат главата без да е свалена. Същото се отнася и до пасването на клапаните.
Корковата гарнитура на капака на клапаните е толкова.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Чет 21 сеп 2006 9:40


°niksi° написа:Няма как да шлайфат главата без да е свалена. Същото се отнася и до пасването на клапаните.
Корковата гарнитура на капака на клапаните е толкова.

Аз май се заблудих защото aifos казва само"5лв гарнитура", но не уточнява коя гарнитура. Съжелявам за тъпата грешка! :(


aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Мнениеот aifos » Сря 27 сеп 2006 13:21


Незнам дали е половинчата работа този реминт,но след като днес я запалих(след като не беше палена 2 дни ) колата не пушеше.
Така че... .аз съм доволен за разхода на масло понатам.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта