Здравейте, имам следният проблем.
Преди 5 дни, качих акумолатора на колата у нас, заради студа, пък и да го заредя. Но преди 2 дни, ми се наложи да използвам колата, свалям си аз акумолатора слагам го и не пали. Върти и гърми от към въздушният филтър, отворих го, като си помислих, че е не може да вземе въздух и отново нищо. След 3-4 мин бутнах акумолатора. Качих го да го зареждам и след 6 часа викнах един комшия с кабели, като си помислих, че първият път съм я задавил и ще запали. Отново същото, пак гърмежи от въздушният филтър, пак го махнах и пак нищо. Вчера реших да сменя свещите, смених ги и воала запали, но за кратко. Около 20 секунди, след което спря и вече втори ден не мога да запаля. Сега мисля, да не са кабелите на свещите, защото единият искреше. Макар, че пробвах да сменя кабела, които искреше и пак нищо. Сега върти малко и спира. Като, че ли няма ток, но като замеря акомулатора си има ток в него. Дайте идея, от какво може да е.
Пасат Б3 - не пали
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 - не пали
Кажи каква е колата, мотора какъв е.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Пасат Б3 - не пали
А има ли искра централния кабел от бобината?
Re: Пасат Б3 - не пали
Пасата е 1988 година, РП мотор, 1.8 моно, забелязах че след като върти мотора от него излиза бяла пениста течност, което ме довежда до мисълта, че е отишла някоя гарнитура.
Последна промяна от dosko на Съб 11 фев 2012 18:01, променено общо 1 път.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Пасат Б3 - не пали
От него? Кое е него?
Мотора - отворил си капачката на маслото, и все едно си и слагал майонеза отдолу ли?
Някой като каже "отишла е гарнитура" и ...






- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 - не пали
Центровка ? Да не би да е превъртял ангренажния ремък ?
Re: Пасат Б3 - не пали
Днес сутринта я запалихме на ход, но при газ до ламарината държеше едвам едвам 300-400 оборота и гаснеше веднага. След това смених кабелите за свещите, но вече акумолатора беше паднал и утре сутринта ще пробвам като се позареди. Но вече ме съмнява да не е гарнитурата, защото има досто омасляване на самият двигател. Пък и нивото на маслото е по-малко от полвината на щеката.
Re: Пасат Б3 - не пали
колега намери от някой клеморед и пробвай с него.абсолютно същите симптоми имах и аз.просто не даваше ток на системата ,или като запали точно веднъж държеше и при мен 300-400оборота и загасна 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта