Питане за кабелче....

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Питане за кабелче....

Мнениеот MobilLife » Пон 25 сеп 2006 18:22


Днес забелязах нещо което до сега не съм видял - в долната дясна част на радиатора има някакъв датчик ли е какво ли е незнам и внего влиза куплунг с три кабелчета. Та питането ми е за него - наи-горното седи отрязано ; цвета му е бяло-червен ; а няма и обувка останала на крачето - значи не се е откъснал а си е така от кои знае кога? Нямах време да го проследя къде отива та питането ми е - знае ле някой за кво е това?




jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 25 сеп 2006 18:25


За 2-ра степен на вентилатора е.Вероятно са ти сложили датчик с една степен(с един контакт) и затова не е имало място за другия кабел...

...или е двустепенен датчика,пък едноскоростен вентилатора.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 25 сеп 2006 18:42


Ми как да го пробвам като до сега и в наи-големите жеги не е вдигала повече от 90 -95 града и въобще не се включва вентилатора на по-силната скорост? Включва около 90 охлажда и изключва и после пак така.... :dontknow:


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Пон 25 сеп 2006 18:59


Какво искаш да пробваш? :dontknow: Просто виж с колко кабела е вентилатора и с колко е датчика.Би трябвало да са 3/3.Щом не вдига повече от 95 грд. това е добре,но е сигурно че едната степен на вентилатора не работи,най-вероятно 2-рата.Може да се кара и така,но...не е лошо да оправиш проблема.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 25 сеп 2006 19:31


Как да пробвам втората степен като никога не е загрявала толкова?Не може ли директно на вентилатора - на това краче с липсващия кабел да му подам захранване и да видя дали ще стане нещо?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 25 сеп 2006 19:43


вадиш куплунга от перката и на тази част от куплунга която е към перката укъсяваш клемите, разликата в оборотите е доста голяма така че ако перката е с две степени ще усетиш разликата.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 25 сеп 2006 19:56


Благодаря и на двамата - утре ще го пробвам!


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 25 сеп 2006 20:03


степените изобщо не зависят от електромотора


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Пон 25 сеп 2006 20:32


Ами ако има 3 жици значи е с 2 степени така ли?Друго ли управлява оборотите?


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 25 сеп 2006 21:26


MobilLife написа:Друго ли управлява оборотите?


да


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 25 сеп 2006 21:34


popeye написа:
MobilLife написа:Друго ли управлява оборотите?


да

Колега, би ли обяснил? И аз не знам... Мислех, че просто статора е с две секции намотки и се подава напрежение на различите секции
Благодаря!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 25 сеп 2006 21:37


popeye написа:
MobilLife написа:Друго ли управлява оборотите?


да


ака баш така е нема начин...
Само дето има "вградено" в ел мотора едно съпротивление, което просто ти служи като понижаващо напрежението за по-ниска степен...
ма т'ва са подробности от пейзажа ;)


Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

re

Мнениеот slance » Вто 26 сеп 2006 6:25


през повечето време работи само по-бавната степен/през сьпротивлението/ и изгаря често.остава да работи само 2-та степен/включва се над 100 гр./.май при теб датчика включва само 2-та.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Съб 30 сеп 2006 8:27


Значи разбрах каква е далаверата - пробвах и си работи всичко и двете скорости на вентилатора и двете позиции на датчика който го управлява.Но кабелчето е откачено от датчика а това за втората скорост на вентилатора е подадено на неговото място - демек при около 90 града се включва направо втората скорост с което досега около 3 години не съм имал проблем - колата никога не ми е загрявала над95 гр.
Та препоръчвам на всички които карат повече градско да направят тази процедура - на датчика при радиатора откачват кабелчето на ниската скорост и на негово място слагат това за бързата скорост с което печелят следното:
- двигатела се охлажда много бързо при 90 града и перката не върти по-дълго
- не се достигат критичните 110 гр. и да ви се изправят косите и да гледате се в температурата
- за един двигател е по- добре да работи около 90 гр вместо 100 при градско каране
Някои ще каже че всичко си е направено с цел и си е така но аз карам вече толкова време така и то без да знам и не съм имал ядове :D .Всичко това го е рационализирал някои дойчовец още преди да взема колата - сигурно е карал повече градско.Карал съм и в София по задръствания но не е загрявала никога.
Ако някой се интересува каква интервенция да направи специално за Пасат ще го информирам за другите нямам представа.
Айде стига толкова.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта