Питане за кабелче....
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Питане за кабелче....
Днес забелязах нещо което до сега не съм видял - в долната дясна част на радиатора има някакъв датчик ли е какво ли е незнам и внего влиза куплунг с три кабелчета. Та питането ми е за него - наи-горното седи отрязано ; цвета му е бяло-червен ; а няма и обувка останала на крачето - значи не се е откъснал а си е така от кои знае кога? Нямах време да го проследя къде отива та питането ми е - знае ле някой за кво е това?
- slance
- Мнения: 501
- Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
- Автомобил: Audi A6 3.0TDI
- Двигател:
- Местоположение: София Дружба-1
re
през повечето време работи само по-бавната степен/през сьпротивлението/ и изгаря често.остава да работи само 2-та степен/включва се над 100 гр./.май при теб датчика включва само 2-та.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Значи разбрах каква е далаверата - пробвах и си работи всичко и двете скорости на вентилатора и двете позиции на датчика който го управлява.Но кабелчето е откачено от датчика а това за втората скорост на вентилатора е подадено на неговото място - демек при около 90 града се включва направо втората скорост с което досега около 3 години не съм имал проблем - колата никога не ми е загрявала над95 гр.
Та препоръчвам на всички които карат повече градско да направят тази процедура - на датчика при радиатора откачват кабелчето на ниската скорост и на негово място слагат това за бързата скорост с което печелят следното:
- двигатела се охлажда много бързо при 90 града и перката не върти по-дълго
- не се достигат критичните 110 гр. и да ви се изправят косите и да гледате се в температурата
- за един двигател е по- добре да работи около 90 гр вместо 100 при градско каране
Някои ще каже че всичко си е направено с цел и си е така но аз карам вече толкова време така и то без да знам и не съм имал ядове
.Всичко това го е рационализирал някои дойчовец още преди да взема колата - сигурно е карал повече градско.Карал съм и в София по задръствания но не е загрявала никога.
Ако някой се интересува каква интервенция да направи специално за Пасат ще го информирам за другите нямам представа.
Айде стига толкова.
Та препоръчвам на всички които карат повече градско да направят тази процедура - на датчика при радиатора откачват кабелчето на ниската скорост и на негово място слагат това за бързата скорост с което печелят следното:
- двигатела се охлажда много бързо при 90 града и перката не върти по-дълго
- не се достигат критичните 110 гр. и да ви се изправят косите и да гледате се в температурата
- за един двигател е по- добре да работи около 90 гр вместо 100 при градско каране
Някои ще каже че всичко си е направено с цел и си е така но аз карам вече толкова време така и то без да знам и не съм имал ядове

Ако някой се интересува каква интервенция да направи специално за Пасат ще го информирам за другите нямам представа.
Айде стига толкова.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта