Колеги , да ви помоля за съвет - вчера паля двигателя ABS 1.8 Mi и чувам някакви много тихи плътни ( глухи ) удари в двигателя , които изчезнаха след около минута - две след като позагря мъничко и двигателя си заработи нормално. Също кото че ли не работеше и съвсем равномерно отначало.Вярно не бях палил двигателя 3 дни .
Притеснявам се да не са лагери или някой бутален болт , но пък лампичката за масло не ми свети , нито присвятква при работа .При форсиране на двигателя мисля че тези удари изчезваха . Дайте съвет какво да правя .
Странни удари в двигателя
Колега най-вероятно това са хидравличните повдигачи. Няма повод за притеснение. Почти на всички така ни потракват още при първото палене сутрин особено в по-студеното време, а и като не е карана колата няколко дни както при теб. Важното е почукването да е само няколко секунди, а не да продължава по-дълго или да го има и в движение. Според мен най вероятно е това но все пак трябва да се чуе де.
radotom написа:slav написа:Колега най-вероятно това са хидравличните повдигачи.
И аз това щях да предположа, но при мен не са глухи ударчетата, а са си доста остри, почти звънтящи или по-точно, чукащи...
Съгласен съм ,
шумът от хидр. повдигачи е " остър " , но в моят случай шумът е съвсем друг . На 100% съм сигурен че не е от повдигачите ,поне този шум ми е до болка познат ( от сарото Голфче ).
MITKO_DVD написа:Колега щом кажи речи мислиш че не са повдигачите,то тогава може да се окаже че е някой бутален болт или па не дайси боже клапан.....![]()
Скоро сменял ли си ангренаж........![]()
![]()
Смених ангренажният ремък и ролката преди 3000 км , но скоро нали сменях гумички на клапаните ( два пъти ) та при втората смяна " майстора " не беше опънал ангренажа и мисля си че имаше прескочил зъб на междинният вал щото колата въобще не вървеше та се наложи да давам предварение от делкото . Завяртях го на около 5 мм и сега колата бяга.Но не съм сигурен дали другата центровка е наред , защото на маховика видях два белега - една черта и малко след нея "О".При мен белега на разпределителният вал ( шайбата ) съвпада с чертичката от маховика. Дали трябва да е така?
Вчева след работа палих двигателя - никакъв подобен шум. Всичко си беше ОК , но въпреки всичко се притеснявам и мисля да отварам картера да поогледам.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
niviat написа:MITKO_DVD написа:Колега щом кажи речи мислиш че не са повдигачите,то тогава може да се окаже че е някой бутален болт или па не дайси боже клапан.....![]()
Скоро сменял ли си ангренаж........![]()
![]()
Смених ангренажният ремък и ролката преди 3000 км , но скоро нали сменях гумички на клапаните ( два пъти ) та при втората смяна " майстора " не беше опънал ангренажа и мисля си че имаше прескочил зъб на междинният вал щото колата въобще не вървеше та се наложи да давам предварение от делкото . Завяртях го на около 5 мм и сега колата бяга.Но не съм сигурен дали другата центровка е наред , защото на маховика видях два белега - една черта и малко след нея "О".При мен белега на разпределителният вал ( шайбата ) съвпада с чертичката от маховика. Дали трябва да е така?
Вчева след работа палих двигателя - никакъв подобен шум. Всичко си беше ОК , но въпреки всичко се притеснявам и мисля да отварам картера да поогледам.
А да са ти развивали болта на коляновия вал да свалят ангренажното колело да сменят семеринга


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта