абе искам да ви попитам всичките, защо мислите че оборотите на дадена предавка се влияят от това дали си на равно, нанадолнище или нанагорнище???
някой от вас има ли идея какво са предавателни числа и каке устроена трансмисията на колата????
НЯМА РАЗЛИКА! при 100км/ч на пета оборотите ще са АБСОЛЮТНО ЕДНАКВИ на дадена кола независимо от терена
само при някои автоматични кутии може да има малка вариация но дори и там е рядкост
Колко ви показват оборотомерите...
nii написа:абе искам да ви попитам всичките, защо мислите че оборотите на дадена предавка се влияят от това дали си на равно, нанадолнище или нанагорнище???
някой от вас има ли идея какво са предавателни числа и каке устроена трансмисията на колата????
НЯМА РАЗЛИКА! при 100км/ч на пета оборотите ще са АБСОЛЮТНО ЕДНАКВИ на дадена кола независимо от терена
само при някои автоматични кутии може да има малка вариация но дори и там е рядкост
Прав си така е, разликата е в разхода на гориво само
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
nii написа:абе искам да ви попитам всичките, защо мислите че оборотите на дадена предавка се влияят от това дали си на равно, нанадолнище или нанагорнище???
някой от вас има ли идея какво са предавателни числа и каке устроена трансмисията на колата????
НЯМА РАЗЛИКА! при 100км/ч на пета оборотите ще са АБСОЛЮТНО ЕДНАКВИ на дадена кола независимо от терена
Разлика има в зависимост от терена, но малка и то когато набираш, или мотора се самофорсира по нанадолнище.Когато си на баир даваш повече газ за да поддържаш скороста и съответно се повишават оборотите.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
kaloyan22 написа:nii написа:абе искам да ви попитам всичките, защо мислите че оборотите на дадена предавка се влияят от това дали си на равно, нанадолнище или нанагорнище???
някой от вас има ли идея какво са предавателни числа и каке устроена трансмисията на колата????
НЯМА РАЗЛИКА! при 100км/ч на пета оборотите ще са АБСОЛЮТНО ЕДНАКВИ на дадена кола независимо от терена
Разлика има в зависимост от терена, но малка и то когато набираш, или мотора се самофорсира по нанадолнище.Когато си на баир даваш повече газ за да поддържаш скороста и съответно се повишават оборотите.
въх уби ма!
ето кой не е учил механика...
когато ръгнеш дадена предавка, правиш "твърда връзка" между коляновия вал (обороти) и гумите (скорост).
ако на едикваси предавка, при 2000об. си с 80км/ч, то на същата предавка при 3000об. ще си на 120км/ч, при 4000об. на 160км/ч и така нататък (на това май му се казваше права пропорционалност)
като дадеш газ по нанагорнище се изменя бученето на мотора а не оборотите му
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
колата е ГОЛФ 3 1.6 abu НО скоростите ми са доста дълги може да не са стандартни за модела...
100кмч. 2600 оборота на 5та
130кмч 3300 оборота на 5та
160кмч 4200 оборота на 5та
100кмч. 2600 оборота на 5та
130кмч 3300 оборота на 5та
160кмч 4200 оборота на 5та
Последна промяна от plamen032 на Чет 05 окт 2006 15:55, променено общо 2 пъти.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
nii написа:[
като дадеш газ по нанагорнище се изменя бученето на мотора а не оборотите му
Леле този път се изложих
Като се замислих си припомних, че отношението между оборотите на коляновия вал и оборотите на гумите е константна величина за различните предавки.За това независимо от наклона на пътя на определени обороти съответства точно определена скорост на автомобила.
Радвам се че във форума има мислещи хора като NII
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11 и 69 госта