Здравейте приятели от 2 седмици съм притежател на пасат Б2 GT 1,8 1987 г. (АНТИКА за 500лв това е!). От както съм го взел го оправям и не мога да отстраня един прблем, който ми прави със запалването. Запалва перфектно, работи супер добре и когато загрее(80-90градуса) изгасва и докато не истине не иска да запали. Проверих всичко, ток от бубуната, ток на свещите, всичко е ОК, но не иска и не иска.
Това нещо го прави и на газ и на бензин. Двигателя е инжекцион но не съм сигурен дали не е механичен инжекцион.
Присветват лампичките на масло и температура, маслото е сменено, а вода си има. Всичко пробвах и сега вече се чудя дали да не махам инжекциона и да сложа карбуратор!
Дайте съвет.
Възможно ли е да има датчик, който да причинява това побъркване?
Проблем със запалването Б2
- vladaeca
- Мнения: 130
- Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
- Автомобил: VW Passat B5 4Motion
- Двигател: ADR 98
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблемът ми е решен!!!
<b>Проблемът ми е решен!!!<b>
Един приятел ми препоръча преподавателя в бившето у-ще "Вилхем Пик" или квото и да е там. Каза ми че този човек разбира много а карбораторите ги оправя със затворени очи. Та аз се обадих на човека в събота следобяд и той каза : казвай напрова какъв е проблема. Обясних за какво иде реч и той отсече: " В понеделник 11:00 идваш..." И както разбирате бях там в уречения час. точно в 11:00 ми каза паркирай колата ето там и започваме. Така и стана паркирах колата и изведнъж около колата се струпаха 15 ученика от въпросното училище. Както разбирате започна часът по практика за двигатели с вътрешно горене. В края на часа колата работеше като швейцарски часовник. Дори и бях научил доста неща за карборатора ми. И за капак на всичкото това ми взе 12 лв за работа. Все пак както се сещате в карборатора Пиербърг 2Е2 има 100 детайла за бързи, бавни средни обороти и се наложи да ми смени някои работки но факт е 32лв за ремонт и части. В последствие се оказа че голяма част от майсторите(Хората, които наистина разбират ) са били негови ученици.
е това е Тел : 0888371672 - Милчо Миленков

Един приятел ми препоръча преподавателя в бившето у-ще "Вилхем Пик" или квото и да е там. Каза ми че този човек разбира много а карбораторите ги оправя със затворени очи. Та аз се обадих на човека в събота следобяд и той каза : казвай напрова какъв е проблема. Обясних за какво иде реч и той отсече: " В понеделник 11:00 идваш..." И както разбирате бях там в уречения час. точно в 11:00 ми каза паркирай колата ето там и започваме. Така и стана паркирах колата и изведнъж около колата се струпаха 15 ученика от въпросното училище. Както разбирате започна часът по практика за двигатели с вътрешно горене. В края на часа колата работеше като швейцарски часовник. Дори и бях научил доста неща за карборатора ми. И за капак на всичкото това ми взе 12 лв за работа. Все пак както се сещате в карборатора Пиербърг 2Е2 има 100 детайла за бързи, бавни средни обороти и се наложи да ми смени някои работки но факт е 32лв за ремонт и части. В последствие се оказа че голяма част от майсторите(Хората, които наистина разбират ) са били негови ученици.
е това е Тел : 0888371672 - Милчо Миленков





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта