Как се развиват шпилки

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Как се развиват шпилки

Мнениеот cerosina » Сря 04 окт 2006 8:28


Здравейте,
сменям гарнитура на капака на клапаните. Гумена.
Не мога да сваля няколко шпилки. Тези които свалих ги отпочнах с клещи и после на ръка.... Обаче 1-2-3 не мърдат.
Ваското беше писал че има чалъм ама не беше споменал къв.
Някой знае ли ?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 окт 2006 8:29


чук!
ама внимателно-аз затва не пиша как става щото си е малко опасно ако не си точно в час какво правиш. не искам после да ме псуват хора че са си съсипали колите по мой съвет...


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Сря 04 окт 2006 8:36


Отгоре върху шпилката или странично ?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 окт 2006 8:37


отгоре-яко ама внимателно!
и се развиват на ръка при правилен подход... :twisted:


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Сря 04 окт 2006 8:41


Мерси много Васко за съвета ! :) Ще внимавам , че такива шпилки ама на Ладата и не на капака на клапаните са ме докарвали до побъркване ....

:lock:


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 04 окт 2006 9:42


Навиваш две или три гайки - колкото станат. Притягаш ги леко една към друга и почваш да отвиваш най-долната. ;)


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Сря 04 окт 2006 9:57


Miki написа:Навиваш две или три гайки - колкото станат. Притягаш ги леко една към друга и почваш да отвиваш най-долната. ;)


Пробвах с 2 :) Нещо много се плъзгат заедно - отвиват се като 1 гайка. Ще видя с 3 кво ще стане. :) Нещо с обратна резба ще трябва да е ( абе глупости говоря, как ще го навия като е с обратна резба )


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 04 окт 2006 11:39


Дръж контра с втори ключ бе колега.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 04 окт 2006 11:40


Две гайки стягаш една към друга и развиваш заедно с двете.
Ако не помогне им пилваш един двуграм и с квото се сетиш и квото имаш развиваш.


STOIAN ANDREEV
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот STOIAN ANDREEV » Съб 07 окт 2006 21:05


Колега искам да попитам шпилките в комплект с гарнитурата ли ти ги дадоха че вече в 5 магазина влизам и ми дават само гарнитура ? Ако някой знае от къде в Пловдив мога да си купя комлект гарнитура с шпилки ще съм благодарен за информацията


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Пон 09 окт 2006 8:58


Шпилките бяха в комплект с гарнитурата.
Иначе проблема е решен - развих 2 по метода на Васко - 3 по метода с две гайки.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 133 госта