Здравейте колеги,
знам,че е писано по тази тема , но ненамирам това което ме интересува.
Става въпрос за Vw Passat 1988г. 1.6 B3 бензин .
Въпросът ми е колко горе - доло излиза основен ремонт на двигател ( гумички и уплътнения на клапаните,сегменти,шлайфане)и всичко необходимо за да спре да гори маслото .Най-вече ме интересува,колко струват тези гумички и сегменти.
Извинявам се отново,че повтарям темата но се рових бая и ненамерих това,което ми трябва.
Самата кола е на 416 хиляди и малко отгоре (непомня точно колко).
Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Основен ремонт на двигател ?!?
Те тук малко ценички:
viewtopic.php?f=11&t=295909&start=0
Само да предупредя!
Това, че човек може да си обнови двигателя на 100% не означава, че ще кара нова кола!
Означава само, че с двигателя на тази кола няма да има проблеми
viewtopic.php?f=11&t=295909&start=0
Само да предупредя!
Това, че човек може да си обнови двигателя на 100% не означава, че ще кара нова кола!

Означава само, че с двигателя на тази кола няма да има проблеми

Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
колега друго важно е ако решиш да го отваряш да си готов и за други неща.за да не ти харчи масло освен сегменти,гумички,повдигачи ще ти трябват и перфектни целиндри..или поне в допустимите отклонения.ако не са цилиндрите в ред няма да може сегмента да си свърши работата. 

-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
Около 2000лв +/-200
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
кое е 2000 лв че не разбрах нещо бъркаш май 

-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
Рециклирането на ДВГ е 2000лв.Нови бутала,лагери,ангренаж,гарнитури,масло,филтри,семеринги и тн.
Евентуално съединител,рециклиране на главата и шлаиф на блока.Работата на маистора.
Евентуално съединител,рециклиране на главата и шлаиф на блока.Работата на маистора.
- hayabusa_gsxr
- Мнения: 470
- Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
- Автомобил: Opel Vectra B
- Двигател: X20XEV
- Местоположение: Бургас/Варна
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
Извод : Смени колата или мотора.
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
najdobrix написа:Рециклирането на ДВГ е 2000лв.Нови бутала,лагери,ангренаж,гарнитури,масло,филтри,семеринги и тн.
Евентуално съединител,рециклиране на главата и шлаиф на блока.Работата на маистора.
Кво е това рециклиране на главата,да не я дава за претопяване и да му направят нова?
Пълни глупости са това 2000 лева за ремонт на некво просто като жигула 1.6

Труда е най-скъпата част от ремонта.Взависимост града и клиента от 300 до 1200

Автора да си купи един друг мотор 1.6 за 150 лева с документи и като сметне труда за смяна на мотор от около 200 лева ще му се върже 350

- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
Имам пасат 1,6 ез комби '89 за всеки случай понеже колата е на километри и годинки вече смятах горе долу колко ще ми излезе основен ремонт с изцяло нови компоненти по двг без блок и глава, частите излизат за около 700-900 лв в зависимост от качеството им, ако си намериш човек който да ти шлайфа главата и блока и си разбира от работата и ако си техницхески грамотен на средно ниво и имаш и някой друг инструмент под ръка, ти трябва само няколко свободни дни и 1000 лева грубо общо, обновяваш си мотора и гаранция 1 000 000 км не пипаш нищо по него.Сам реши дали да вземеш друг ДВГ незнайно в какво състояние или да си стегнеш твоя.От мен съвет дай тия пари и си стегни колата като хората.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
viewtopic.php?f=6&t=217427&start=105 Чети последните постове.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
Ако мотора се прави от А до Я с нови компоненти наистина излиза 2 бона че и отгоре - само буталата нови ОЕМ струват около 500 лв.
Иначе само със смяна на лагери и без задълбочаване може да се направи и под 500 лв двигателя. Въпрос на виждане е човека колко ще задели.
Винаги мотор може да се намери за 100...200.. 1000 цени различни а замисляте ли се какво е състоянието на въпросния мотор ,който купувате въпреки убежденията ,че е перфектен? Как е работил колко е износен и т.н може да се разбере само като се отвори.
Иначе само със смяна на лагери и без задълбочаване може да се направи и под 500 лв двигателя. Въпрос на виждане е човека колко ще задели.
Винаги мотор може да се намери за 100...200.. 1000 цени различни а замисляте ли се какво е състоянието на въпросния мотор ,който купувате въпреки убежденията ,че е перфектен? Как е работил колко е износен и т.н може да се разбере само като се отвори.
- villi78
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
f1ntA. написа:Здравейте колеги,
знам,че е писано по тази тема , но ненамирам това което ме интересува.
Става въпрос за Vw Passat 1988г. 1.6 B3 бензин .
Въпросът ми е колко горе - доло излиза основен ремонт на двигател ( гумички и уплътнения на клапаните,сегменти,шлайфане)и всичко необходимо за да спре да гори маслото .Най-вече ме интересува,колко струват тези гумички и сегменти.
Извинявам се отново,че повтарям темата но се рових бая и ненамерих това,което ми трябва.
Самата кола е на 416 хиляди и малко отгоре (непомня точно колко).
За около 1000лв проблема ти е решен,но струва ли си за кола 1988г да се дават тези пари,по добре додай някой лев и купи друга за 2000лв читави коли бол
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
Пич, смени вложките 10 лв,гарнитура капак 18 лв, труд 30 лв и пак пиши дали ти гори масло не задълбавай в смяна на сегменти, бутала и тем подобни глупости.
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
Имаме едно Ауди 80 1.8 75к.с.,88година и е над 480 000км от които поне 250 000 са на газ.Два пъти маслообирачи,повдигачи,шлайш и гарнитурка.Първото отваряне беше преди да сложим газовата,защото гореше масълце и пушеше,а второто защото гарнитурата пускаше антифриз по блока на двигателя.Та именно тази кола спря да бута масло преди 250 000км и още от смяна до смяна маслото е бистро и не го губи грам.
Хонинга на блока си стои.
Вече ти си преценяваш колега колко да се задълбочиш с ремонта.
Успех
Хонинга на блока си стои.
Вече ти си преценяваш колега колко да се задълбочиш с ремонта.
Успех
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Основен ремонт на двигател ?!? Б3 88 1,6 бензин
Мисля,че на всички им е ясно какъв е правилния подход в такъв случай и е обсъждано поне 200 пъти и важи за всички части,не само за двигателите 
1. Преди всичко друго,се разглобява стария двигател и се гледа (мери) какви износвания има.Ако блока е перфектен и не изисква шлайф на цилиндрите,има резон двигателя да се оправи,защото шлайфането на коляновия вал (ако се налага),новите ремонтни лагери и т.н и т.н. и г-рите по двигателя,не са толкова скъпи (едни 500-600лв те оправят).
2. Ако блока е износен на ръба на допуска или над него - мотора на боклука и търсиш следващия.Причината я е казал Стенли по-горе - изшлайфаш ли блока,вече ти трябват ремонтни бутала,те струват една кофа с пари и няма смисъл да се ремонтира (отиваш на над 1000лв за ремонт).


1. Преди всичко друго,се разглобява стария двигател и се гледа (мери) какви износвания има.Ако блока е перфектен и не изисква шлайф на цилиндрите,има резон двигателя да се оправи,защото шлайфането на коляновия вал (ако се налага),новите ремонтни лагери и т.н и т.н. и г-рите по двигателя,не са толкова скъпи (едни 500-600лв те оправят).
2. Ако блока е износен на ръба на допуска или над него - мотора на боклука и търсиш следващия.Причината я е казал Стенли по-горе - изшлайфаш ли блока,вече ти трябват ремонтни бутала,те струват една кофа с пари и няма смисъл да се ремонтира (отиваш на над 1000лв за ремонт).

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта