Маншон на свръзката между рейката и кормилния прът на Б4.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Маншон на свръзката между рейката и кормилния прът на Б4.

Мнениеот vpetrovbg » Вто 08 май 2012 15:48


Здравейте колеги! Забелязах, че се е цепнал маншона защитаващ свръзката между хидравличната рейка и кормилния прът. Маншонът е позиция 16 от картинката. Въпросът ми е какъв е редът за разглобяване за смяната му? Предполагам, че се започва от вътре - сваляне на пластмасовия капак на пода около пръта и от там разглобяване на шарнирните съединения :roll: . Моля споделете своят опит! :beer
Прикачени файлове
img.asp@mdl=147&unit=E1906A05.jpeg




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Маншон на свръзката между рейката и кормилния прът на Б4.

Мнениеот Danny boy » Вто 08 май 2012 17:33


Развиваш болт 17 и го изваждаш откъм моторния отсек след като надигнеш маншона.
Развиваш пластмасовия капак при педалите откъм купето,развиваш гайката свързваща двете карета 14 и 15 и издърпваш болта от там.
14 се издърпва нагоре като се свива пружината/лесно е на ръка/ и разделяш връзката за да извадиш маншона.
Маншона е свободен да излезе.После по обратния ред.
Инструменти :
-мисля че вътре от към купето 11 за гайката,и откъм моторния отсек 13.
Работа за 15 мин.
За начинаещи поне час.Малко е неудобно за работа и от двете страни.


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Маншон на свръзката между рейката и кормилния прът на Б4.

Мнениеот vpetrovbg » Вто 08 май 2012 19:06


Danny boy написа:Развиваш болт 17 и го изваждаш откъм моторния отсек след като надигнеш маншона.
Развиваш пластмасовия капак при педалите откъм купето,развиваш гайката свързваща двете карета 14 и 15 и издърпваш болта от там.
14 се издърпва нагоре като се свива пружината/лесно е на ръка/ и разделяш връзката за да извадиш маншона.
Маншона е свободен да излезе.После по обратния ред.
Инструменти :
-мисля че вътре от към купето 11 за гайката,и откъм моторния отсек 13.
Работа за 15 мин.
За начинаещи поне час.Малко е неудобно за работа и от двете страни.

Благодаря ти Дидо! :beer И така и така ще го сваля пръта, ще взема и да сменя клемореда, да не се гъзя допълнително mhihi mhihi mhihi .


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Маншон на свръзката между рейката и кормилния прът на Б4.

Мнениеот pas1.8mi » Вто 08 май 2012 19:35


Пръта не е необходимо да се сваля!


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Маншон на свръзката между рейката и кормилния прът на Б4.

Мнениеот vpetrovbg » Вто 08 май 2012 21:46


pas1.8mi написа:Пръта не е необходимо да се сваля!

Мдааа, прав си! Не се бях загледал :oops: .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта