Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот vasko__2 » Нед 20 фев 2011 20:42


На 1.8 моно няма ли си отвор на блока за помпа?По спомен имаше капаче или нещо друго( вентилация или др,не помня точно).Може й да бъркам. Обаче глей ква работа- аз махнах карбуратора,купих комплект цялото моно с компа и инсталацията от форума и сега съм моноинжекция.А колегата иска обратното да направи..




Потребителски аватар
stankofm
Мнения: 269
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 18:58
Автомобил: GOLF MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот stankofm » Вто 22 фев 2011 20:49


Всички казвате,че става и го правели хората.Е каже и на мен да видя как става,че да го направя :D


ivo_asenov
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна- кв.Виница

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот ivo_asenov » Чет 24 фев 2011 22:12


Колега, дори и да смениш моното с карбуратор , кой ще ти управлява запалването ?
Инжектора на газ не ти влияе на разхода, проблема ти по-скоро е в запалителната система както казаха някой колеги , аз имам същия проблем, но с 2.0 8в 2е мотора
при него е много по скожно от колкото при теб защото на моя двигател не става никакво делко с вакум, а за твоя има.
Вземай едно делко с вакуум , комутатор, кръгла бобина свържи вакуума и ще останеш доволен ;)

Само незнам как стои въпроса с запалването на бензин след като откачиш оригиналното делко , незнам ще сработи ли системата или ще даде някаква грешка :)


kashonder
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот kashonder » Пет 18 май 2012 12:31


И аз имам отскоро същия Пасат, и моя гори множко, и аз се замислям за подобна манипулация. Моя гори 12л. газ извънградско и 15-16л. градско (Варна, Стара Загора) при икономичен стил на каране . Сменен тампон на моното и въздушен филтър. Доколкото разбрах по-стария мотор RP гори с литри по-малко (не знам какви са им точно разликите) Ще сменям май скоростна кутия също, щото тая е много къса CGX и държи много високи обороти 3000 при 100км/h може би затова е високия разход извън градско.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот vladtod® » Съб 19 май 2012 15:38


kashonder написа: CGX .

С такава кутия взех и моя пасат, но в града беше икономичен.Извън градско до 100 км с 4 души и климатик ми гореше 9/100 газ.Но понеже карам повече извън градско я смених с АFE.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот stefan4o » Съб 19 май 2012 15:49


kashonder написа:И аз имам отскоро същия Пасат, и моя гори множко, и аз се замислям за подобна манипулация. Моя гори 12л. газ извънградско и 15-16л. градско (Варна, Стара Загора) при икономичен стил на каране . Сменен тампон на моното и въздушен филтър. Доколкото разбрах по-стария мотор RP гори с литри по-малко (не знам какви са им точно разликите) Ще сменям май скоростна кутия също, щото тая е много къса CGX и държи много високи обороти 3000 при 100км/h може би затова е високия разход извън градско.

RP на теория няма причина да гори по-малко от ABS. Оправи си газовата :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот zfa159 » Нед 20 май 2012 13:17


Когато говорим само за каране на газ,RP наистина гори по-малко от колкото ABS и върви по-добре :) .Причината е в делкото - при RP е вакуумно и там предварението не зависи от комп-а и при рязко подаване на газ,делкото изсипва едно доста стабилно предварение и двигателя е по-динамичен на газ,защото газта изисква по-голямо предварение,спрямо бензина,за да гори по-ефективно. При ABS това всичко се случва електронно и в определени граници и съответно нагаждането на предварението на двигателя хем да върви,хем да е икономичен,става по-трудно.Когато забих на ABS-a вакуумно делко и преправих инсталацията,имаше някакъв ефект в ниски и средни обороти,ама във високите беше по-зле (вакуумното делко не може да дава точно предварение при много високи обороти,защото механично не му е възможно).При италианските коли с делко,това е реализирано по друг начин,пак с вакуумно,има центробежен регулатор,който над дадени обороти измества допълнително делкото и така дава липсващото предварение във високите обороти,ама Ханс не е мислил RP-то да го караш дълго време на 5500 оборота mhihi .При ABS няма такъв проблем,защото там електрониката гласи предварението в различните режими,ама пък в ниските обороти това става по-бавничко и двигателя е малко по-муден при рязко ускорение на газ,спрямо RP-то.
За карбуратора - това съм го играл и е пълна глупост,ефект няма никакъв.Аз исках да го направя,понеже карбуратора е с по-големи дросели от колкото моното и се предполагаше,че колата трябва да тръгне доста по-добре.Аз,понеже не исках да изривам всичко,го реализирах по следния начин - сложих си всмукателен колектор от DS двигател (1.8 карбуратор от В2),понеже това имах под ръка.Колектора си става 1:1 на главата,карбуратора си пасва екстра на него.За бензина си използвах ел. бензинова помпа и с един редуктор на налягането (заводския преливник на Пасат В3 с карбуратор),редуцирах налягането на горивната помпа на моното.Другото си става без проблем.Тогава бях и с вакуумното делко на ABS-a.Ефект никакъв - нито вървеше по-добре,нито работеше по-добре (карбуратора беше обслужен изцяло и регулиран както трябва).Особено голям проблем беше крайно положение на хидравликата и климатика,понеже карбуратора не успяваше да ги компенсира и гаснеше mhihi .Колата въобще нае тръгна да върви по-добре,за икономичност въобще не може да става и дума,разхода беше с 2 кила отгоре на моното и то на газ :)
После ест. търпях това положение около 2 седмици,през които не успях да подкарам карбуратора като хората с моят двигател и го разкарах ,върнах си моното и така.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот stefan4o » Нед 20 май 2012 14:11


Адаш, има и RP без вакуум-регулатор. Според зависи годината на производство. По-последните RP-та са Моно Мотроник като на АБС :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Преправяне от Моно на Карбуратор,1.8,АБС

Мнениеот zfa159 » Нед 20 май 2012 15:48


Моето беше 2-ри месец 90-та и си беше вакуумно :)
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта