то4но за втора ръка писах;ново има навсякъде;а тук се намират пове4е по моргитеglade написа:Приятелю,
niks76
Аз съм убеден, че в БГ ще намеря.
Ще отида при моите приятели в ЮНИ, ще го оправят за 1 ден макс, ще ми вземат скалпа и съм ОК.
Досега така правих, ама нещо в един момент ми писна. Ако беше нова кола иди- дойди, ама тази има пазарна стойност около 8 000 лева, такива инвестиции в нея са неоправдани.
Като си взема нова- тогава.
Ти да не би да имаш идея да пратиш част втора ръка от някъде? Или аз не съм доразбрал правилно?
Поздрави!
Спирачен апарат
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Ама и това си е за бисерите! Отиваш,виждат че е протекъл и веднага-абе може и да е само гумичката ама я по-добре си купи цял че е по-лесно!!!! И вместо да идеш някъде където няма да ги мързи да свалят и проверят ти отиваш на Симеон да търсиш втора употреба
Ако някой вижда логика в тая схема да ми я покаже понеже на мен ми се вижда като голям виц 


Колега Stivi,
благодаря ти за добронамерената шега.
Аз от коли не разбирам. Не ги ремонтирам. Само ги карам.
Правя това, което ме посъветват.
Понякога съм доволен, понякога не съвсем.
Както споделих преди, доскоро изобщо я поддържах машината само в ЮНИ, където както знаеш, не поправят детайли а само сменят.
Но ми писна. А и колата вече е на 10 г. за да ивестирам такива пари в нея. Така, че нямам никакъв опит в поправката на отделни детайли. Нито хора знам, нито места.
Ако имаш идея за място, където ще ми обърнат внимание ще се радвам да ми го споделиш.
Вече получих 1- 2 идеи тук.
Хубав ден!
благодаря ти за добронамерената шега.
Аз от коли не разбирам. Не ги ремонтирам. Само ги карам.
Правя това, което ме посъветват.
Понякога съм доволен, понякога не съвсем.
Както споделих преди, доскоро изобщо я поддържах машината само в ЮНИ, където както знаеш, не поправят детайли а само сменят.
Но ми писна. А и колата вече е на 10 г. за да ивестирам такива пари в нея. Така, че нямам никакъв опит в поправката на отделни детайли. Нито хора знам, нито места.
Ако имаш идея за място, където ще ми обърнат внимание ще се радвам да ми го споделиш.
Вече получих 1- 2 идеи тук.
Хубав ден!
Части в Uni по евтини от на Симеот
За да стане още по- интересно ще ви разкажа последващото развитие на нещата.
Свързах се с Niksy и се разбрахме да се видим. Ама след това нещо не можахме да се свържем отново.
Междувременно установих, че Unitrade ми искат за Спирачен апарат около 260 лв.
А на няколко други места около 400 до 450.
Лошата новина е, че левия тече а десния е блокирал. Т.е. трябва да поръчам два.
Може би ще да е добре да не ми ги слагат точно там, а да ги купя само.
Имам пътуване в неделя....май ще ходя да ги поръчвам.
Свързах се с Niksy и се разбрахме да се видим. Ама след това нещо не можахме да се свържем отново.
Междувременно установих, че Unitrade ми искат за Спирачен апарат около 260 лв.
А на няколко други места около 400 до 450.
Лошата новина е, че левия тече а десния е блокирал. Т.е. трябва да поръчам два.
Може би ще да е добре да не ми ги слагат точно там, а да ги купя само.
Имам пътуване в неделя....май ще ходя да ги поръчвам.
Та какво се случи
Да разкажа какво се случи в крайна сметка. Бях притиснат от времето (трябваше да пътувам спешно) и за радост намерих едни момчета които се заеха със задачата ми в реално време.
Оказа се, че двата апарата (един тече и друг блокирал) не могат да се рециклират. Просто не ставали за нищо. Опитваха момчетата ама не стана...
Та ми присадиха за 2 задни апарата от БОРА 2001, алуминиеви. И всичко би трябвало да е ОК.
Интересно е, че след смяната спира по мазно...не казвам по лошо, а по мазно. Явно преди това е спирала основно с предните колела.
А и друг интересен ефект. Не знам дали е нормално. Когато спра и си държа крака на спирачката и дръпна ръчна усещам как спирачния педал потъва леко. Това нормално ли е?
Много любопитно.
Благодаря на всичко които ми дадоха съвети.
Оказа се, че двата апарата (един тече и друг блокирал) не могат да се рециклират. Просто не ставали за нищо. Опитваха момчетата ама не стана...
Та ми присадиха за 2 задни апарата от БОРА 2001, алуминиеви. И всичко би трябвало да е ОК.
Интересно е, че след смяната спира по мазно...не казвам по лошо, а по мазно. Явно преди това е спирала основно с предните колела.
А и друг интересен ефект. Не знам дали е нормално. Когато спра и си държа крака на спирачката и дръпна ръчна усещам как спирачния педал потъва леко. Това нормално ли е?
Много любопитно.
Благодаря на всичко които ми дадоха съвети.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Та какво се случи
glade написа:А и друг интересен ефект. Не знам дали е нормално. Когато спра и си държа крака на спирачката и дръпна ръчна усещам как спирачния педал потъва леко. Това нормално ли е?
Много любопитно.
Съвсем нормално е това.
Честитка за новите спирачки.
Само алуминии!
Новите апарати са алуминиеви, което било добре.
200 кинта цялата операция (за сравнение 1 нов апарат в UNI струва 260 кинта), а на места има и по 400 кинта за апарат. Това без смените.
200 кинта цялата операция (за сравнение 1 нов апарат в UNI струва 260 кинта), а на места има и по 400 кинта за апарат. Това без смените.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта