Б3 заден мост

Техническа и сервизна информация за Passat
Tufan
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 17 яну 2012 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin -Ruse

Б3 заден мост

Мнениеот Tufan » Нед 19 авг 2012 14:21


Здравейте Колеги
Възможно ли е смяната на задния мост от барабанен на дисков.
Моя е с барабани но искам да го сменя с Дисков та въпроса ми е лесно ли е.Двата 1 към 1 ли са лесна ли е смяната и някой правил ли е такова нещо
Благодаря предварително
:beer




Потребителски аватар
ivchoto
Мнения: 341
Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Двигател: 2000
Местоположение: bg okolo plovdiv

Re: Б3 заден мост

Мнениеот ivchoto » Нед 19 авг 2012 14:50


Двата са абсолютно еднакви,с изключение на жилата за ръчната и шенкелите. :beer
А колега не съм сигурен за спирачните маркучи,има доста хора които са правили тази смяна нека те да кажат.


Потребителски аватар
HukuTyY
Мнения: 600
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
Автомобил: Vw Passat B4
Двигател: ABF 16v
Местоположение: Каварна

Re: Б3 заден мост

Мнениеот HukuTyY » Нед 19 авг 2012 16:48


За конверсията ти трябват - осите(шенкелите) с 6 дупки,жила за ръчната,сп. апарати гирлинг 38,дискове,накладки,лагери(те са същите като на барабана) и спирачни маркучи,защото на барабана директно влиза тръбичката в цилиндърчето,а при дисковете я навиваш на спирачния маркуч,а него на спирачни апарат.Работата на мен ми отне около час и половина,като не си давах зор.Почисти апаратите преди да ги сложиш,ако са в окаяно състояние и виж механизма за ръчната спирачка дали работи,защото ако не работи ще имаш ядове с нея.
Ако изпускам нещо моля да ме извините но мисля,че това е нужно за конверсията до колкото помня :beer


Tufan
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 17 яну 2012 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin -Ruse

Re: Б3 заден мост

Мнениеот Tufan » Нед 19 авг 2012 17:21


идеята ми е да смъкна задния мост с дисковете от единия и да го монтирам на моя а не да го събирам по отделно та ме интересува точно ли си пасва към купето и амортисьори и др. места


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Б3 заден мост

Мнениеот push » Нед 19 авг 2012 17:22


точно си пасва към купето и към амортесьорите :) разликата идва само в жилата за ръчната и спирачните тръбички в последствие :drunk


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Б3 заден мост

Мнениеот Danny boy » Пон 20 авг 2012 19:03


Няма смисъл да смъкваш целия мост много работа е,освен това не знаеш тампоните му на какъв хал са.Колегата по-нагоре ти е писал какво трябва.Доколкото разбирам искаш да свалиш барабанния мост цял и да пляснеш с другия с дискове и опа....ама не става,то мостовете са еднакви ,ама гарантирано ще се сдобиеш с кофти работещи задни дискови спирачки, хъхрещи,стържещи и 100пр. неработещи или блокирани механизми на ръчната.Решението е задължително разглобяване на апаратите и смяна на гумички и почистване,измиване,смазване има ремонтни комплекти ,иначе не правиш нищо/има много хубави теми за това/Минах по този път,отделно старите тръбички се развиват никак от 20г седене и се късат или се налага да се режат и да се слагат нови тръбички,задължително смяна на всички маркучи,задължително вземи и спирачните тръбички от моста с дискове че са различни от този с барабани.Зареди се с едни 400лв за всичко и много търпение и ще стане.Успех колега,дано съм ти изяснил някои неща и спестил малко неприятности :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Б3 заден мост

Мнениеот zfa159 » Пон 20 авг 2012 20:27


Danny boy написа:Няма смисъл да смъкваш целия мост много работа е,освен това не знаеш тампоните му на какъв хал са.Колегата по-нагоре ти е писал какво трябва.Доколкото разбирам искаш да свалиш барабанния мост цял и да пляснеш с другия с дискове и опа....ама не става,то мостовете са еднакви ,ама гарантирано ще се сдобиеш с кофти работещи задни дискови спирачки, хъхрещи,стържещи и 100пр. неработещи или блокирани механизми на ръчната.Решението е задължително разглобяване на апаратите и смяна на гумички и почистване,измиване,смазване има ремонтни комплекти ,иначе не правиш нищо/има много хубави теми за това/Минах по този път,отделно старите тръбички се развиват никак от 20г седене и се късат или се налага да се режат и да се слагат нови тръбички,задължително смяна на всички маркучи,задължително вземи и спирачните тръбички от моста с дискове че са различни от този с барабани.Зареди се с едни 400лв за всичко и много търпение и ще стане.Успех колега,дано съм ти изяснил някои неща и спестил малко неприятности :beer

Съвсем добре го е казал :да: ,само искам да добавя,че това е идеалния момент да се сменят и тампоните на моста,понеже като се свали всичко това,моста остава да се крепи на точно 4 болта и времето е много подходящо за смяна на 100% умрелите задни тампони :)
:beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта