Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
tonino_g3
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот tonino_g3 » Чет 16 авг 2012 21:48


Здравейте колеги,
искам да попитам знаещите как да повдигна колата с около 5см например, много е ниска и е голяма мъка по нашите пътища, колата е модификация SPORT и е малко по-ниска от стандартните пасати, S и SE. ?
Варянт 1: смяна на пружини?
Варянт 2: смяна на пружини и амортисьори ще сложа от пасат S ?
Варянт 3: да сложа по-дебели тампони (подложки) на пружините ?
Варянт 4 нови пружини с подложки и старите амортисьори?

Правил ли е някой подобно нещо и от къде мога да си поръчам тези подложки, искам да повдигна колата с малко около 3-5см като в момента клиренса е около 12см.
Много благодаря :077:




Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот buller » Чет 16 авг 2012 22:03


Минах през подобни вълнения с Голф 4 1.8Т.

Мисля че опциите са ти идентични - най-лесно и чисто ще се получи с дизелови пружини (трябва да гледаш да са за комби).
Ето моята тема - дано ти е от полза: viewtopic.php?f=5&t=293088&hilit=+%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8998
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот samo_pechka » Чет 16 авг 2012 22:24


Едно доста добро решение с Вайтек дистанционни подложки http://www.ebay.de/sch/i.html?Marke=VW& ... iant&rt=nc има ги в различни височини .


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот zfa159 » Чет 16 авг 2012 23:51


При минването на твърди пружини става по-висок,ама возията отива на майната си :) Слагах на един клиент с 1.9 ТДИ пружини от 2.5 ТДИ. Ефекта беше,че колата стана с 4см по-висока отпред и остана също толкова стабилна (обикновено като я вдигнеш и става по-нестабилна),ама каза,че ще му избие бъбреците и върна старите пружини в крайна сметка.Съответно всякакво сменяне на пружините с по-твърди води до влошаване на комфорта на колата.
Най-чистия вариант,който запазва возията,а колата се вдига,са подложките,само че ако са гумени,няма да изкарат много.
:beer


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот buller » Пет 17 авг 2012 6:56


zfa159 написа:При минването на твърди пружини става по-висок,ама возията отива на майната си :) Слагах на един клиент с 1.9 ТДИ пружини от 2.5 ТДИ...

Тук интервенцията ще е бензин -> дизел.
Не съм напълно запознат как стои върпоса с пружините при 1.8Т на пасат, но при голф-а са си доста твърди и височината е примерно 31 см. Дизеловите са по-меки и по-високи. При мен височината се повиши в положителен аспект с около 2-3 см., за возията - стана много по-поносима, като това не се отрази на стабилността на колата - просто не ти троши бъбреците при неравностите :Mr Green Fun


Потребителски аватар
tonino_g3
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот tonino_g3 » Пет 17 авг 2012 11:42


Благодаря на всички за идеите и предложенията, за сега се спирам на варянт 1 други пружини като ще проучвам още малко кои пружини точно да поръчам, от 1.9 дизел или 2.0 бензин, понеже при този модел на пасат различните пружини са в зависимст от нивото на оборудване например има пасат спорт 1.9тди който е със същите пружини като на пасат спорт 1.8т бензин, както съм и виждал, че има пасат 1.8т модификация S който е с стандартно окачване, това което аз искам, а не спорт както е при мен в случая. Днес открих, че стават пружини от ауди а4 96-01, стандарт имах преди такова ауди и си спомням , че беше доста високо. Приемам още съвети и идеи с интерес.
Поздрави
:drive


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот zfa159 » Пет 17 авг 2012 11:44


При Пасатора пружината е много късичка и съответно при дизела се прави от по-дебела стомана и по-закалена и е по-дървена.При голфовете е макферсон отпред и пружината наистина е дългичка :)
Аз споделям моят опит с тези заменки на пружини,който не завърши особено добре :)
:beer


madmuho
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 05 фев 2012 9:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот madmuho » Сря 22 авг 2012 15:42


zfa159 написа:При минването на твърди пружини става по-висок,ама возията отива на майната си :) Слагах на един клиент с 1.9 ТДИ пружини от 2.5 ТДИ. Ефекта беше,че колата стана с 4см по-висока отпред и остана също толкова стабилна (обикновено като я вдигнеш и става по-нестабилна),ама каза,че ще му избие бъбреците и върна старите пружини в крайна сметка.Съответно всякакво сменяне на пружините с по-твърди води до влошаване на комфорта на колата.
Най-чистия вариант,който запазва возията,а колата се вдига,са подложките,само че ако са гумени,няма да изкарат много.
:beer


Колега помниш ли точките какви бяха на тия по високите... на моя голф някой му е сложил по високи май и сега искам да го смъкна (поне отзад)


tovarisht.dmitry
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 14 юли 2012 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Увеличаване клиренса на Пасат В 5.5 комби 1.8 турбо 2001

Мнениеот tovarisht.dmitry » Чет 23 авг 2012 17:07


zfa159 написа:При Пасатора пружината е много късичка и съответно при дизела се прави от по-дебела стомана и по-закалена и е по-дървена.При голфовете е макферсон отпред и пружината наистина е дългичка :)
Аз споделям моят опит с тези заменки на пружини,който не завърши особено добре :)
:beer

А пружина от Г2 може ли да се сложи на пасат Б3 ?? :mrgreen: :mrgreen:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта