въпрос индикация "check engine" Пасат б5
- vladidiakov
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: въпрос индикация "check engine" Пасат б5
Да намира се някъде до 20 или 40 км на километража
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: въпрос индикация "check engine" Пасат б5
При мен когато правя тест на таблото не ми светва.Забелязал съм ,че при слънчево време се вижда иконката и ,но крушка няма.
- ddanov
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 16:30
- Автомобил: VW Passat B7 TSI DSG EcoFuel 2012
- Двигател: CDGA 2012г
- Местоположение: Ловеч
Re: въпрос индикация "check engine" Пасат б5
Колеги,
Като сме на тема лампи и датчици, някой може ли да ми помогне за следните 2 проблема при пасат Б5, 97г, 125.с. ADR двигател, седан:
1. Загуби ми се осветлението на таблото, но не само на километража, а и в долната част около радиото и климатроника и по вратите около бутоните за стъклата. Иначе вътрешното осветление на купето свети (плафони), работи и запалката. Проверил съм всички предпазители на основното табло - вляво на таблото откъм вратата. Ако има някъде скрит предпазител не го знам, кажете къде е. Предисторията е, че когато купих автомобила всичко си беше О.К., по-късно започна със следния проблем - като светна фаровете таблото не светва веднага, а след известно време - може и след минутка, може и след час - светва в приятна мека зелена светлина. Светне ли веднъж, не изгасва докато аз не изгася фаровете. И после при ново включване на фаровете историята се повтаря. Накрая въобще спря да ми свети. Разглабяхме ключа за фаровете, потенцинометъра за регулиране силата на осветлението и ... нищо, майстора каза, че са наред. Накрая ще разглобявам сам, но дайте насока къде.
2. Проблем #2 - Почти никога не пали от първи път нито на бензин, нито директно на метан (имам метанова уредба) без разлика на годишното време и околната температура и дали двигателя е топъл или студен. Е, понякога пали и от раз, но рядко. При втори опит пали почти винаги на 100%, даже и зимата когато дърво и камък се пукат от студ. При замерване на компютър ми дава грешка за един датчик, който се намира на двигателната глава и ми обясниха, че е датчик на Хол и дава индикация кога е момента за запалване на 1-ви цилиндър и ако датчика не е наред е чиста случайност да запали от раз. Понеже имам още един двигател смених датчика (лесно се сменя), но същия проблем и компютъра дава същата грешка. Малко вероятно е да са повредени и двата датчика, но ... дадох на един познат да го мери и той каза, че сваления датчик е напълно здрав. Кабелите от него до компютъра също са здрави. Един майстор изрази съмнение да е изгорял входа на компютъра, но ... това е малко вероятно, да не кажа никак. Дайте помощ!
Като сме на тема лампи и датчици, някой може ли да ми помогне за следните 2 проблема при пасат Б5, 97г, 125.с. ADR двигател, седан:
1. Загуби ми се осветлението на таблото, но не само на километража, а и в долната част около радиото и климатроника и по вратите около бутоните за стъклата. Иначе вътрешното осветление на купето свети (плафони), работи и запалката. Проверил съм всички предпазители на основното табло - вляво на таблото откъм вратата. Ако има някъде скрит предпазител не го знам, кажете къде е. Предисторията е, че когато купих автомобила всичко си беше О.К., по-късно започна със следния проблем - като светна фаровете таблото не светва веднага, а след известно време - може и след минутка, може и след час - светва в приятна мека зелена светлина. Светне ли веднъж, не изгасва докато аз не изгася фаровете. И после при ново включване на фаровете историята се повтаря. Накрая въобще спря да ми свети. Разглабяхме ключа за фаровете, потенцинометъра за регулиране силата на осветлението и ... нищо, майстора каза, че са наред. Накрая ще разглобявам сам, но дайте насока къде.
2. Проблем #2 - Почти никога не пали от първи път нито на бензин, нито директно на метан (имам метанова уредба) без разлика на годишното време и околната температура и дали двигателя е топъл или студен. Е, понякога пали и от раз, но рядко. При втори опит пали почти винаги на 100%, даже и зимата когато дърво и камък се пукат от студ. При замерване на компютър ми дава грешка за един датчик, който се намира на двигателната глава и ми обясниха, че е датчик на Хол и дава индикация кога е момента за запалване на 1-ви цилиндър и ако датчика не е наред е чиста случайност да запали от раз. Понеже имам още един двигател смених датчика (лесно се сменя), но същия проблем и компютъра дава същата грешка. Малко вероятно е да са повредени и двата датчика, но ... дадох на един познат да го мери и той каза, че сваления датчик е напълно здрав. Кабелите от него до компютъра също са здрави. Един майстор изрази съмнение да е изгорял входа на компютъра, но ... това е малко вероятно, да не кажа никак. Дайте помощ!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта