B5 AEB проблем с надуване на турбина
B5 AEB проблем с надуване на турбина
Колеги първия въпрос ми е как да разбера да ли е омекнала пружината на кът офф? Имам проблем с гейта, много рано ми отваря и е тромава във високите. Н75 ми е втори клапан който копувам за 1 месец и е по добре от предишния, но не е като оргиналния който ми се прецака. Преди като я изрежа на място със стария оргиналния се отваряше в критичните гейта и колата от 4-6000 оборота откачаше, но се прецака взех от Юнитрейд нов с него направо умря и купих втора употреба по добре е сега, но на 3000 оборота пак се отваря рано. Затова ме навежда мисълта че е по тромава и определено не върви както преди.Вия някакви идеи иматели.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: B5 AEB проблем с надуване на турбина
Някакви грешки дава ли?
Ти хубаво сменяш N75, а самият уейстгейт изправен ли е?
Ти хубаво сменяш N75, а самият уейстгейт изправен ли е?
Re: B5 AEB проблем с надуване на турбина
Грешки няма, гейта е изправен, не е спукана мембраната само незнам дали не е омекнала пружината. Вчера почистих Н75, сега колата върви добре . Като му подам ток клапанчето се отваря и потока от въздух минава и отива в маркуча между турбото и филтъра, както трябва да е обаче не се запушва то я извод който отива към гейта ,тако ли трябва да е?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта