B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот zfa159 » Пон 11 апр 2011 7:59


Мдааа...а за мен това е ежедневие...и хората се мръщят,като им кажа 120-130лв за тази работа и още 2-3 часа разглобяване :roll:
:beer




Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот bigmiro » Пон 11 апр 2011 8:18


Браво на krraynov! Това се казва "да споделиш". Много обяснения и снимки за хора, които имат желание сами да се трудят и намират решение за даден проблем! Еваларка!!! :bowdown


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот krraynov » Пон 11 апр 2011 8:52


zfa159 написа:Мдааа...а за мен това е ежедневие...и хората се мръщят,като им кажа 120-130лв за тази работа и още 2-3 часа разглобяване :roll:
:beer


Лелеее... ми за майсторлък :idea: знания, инструменти и похвати се плаща...даже мисля че е малко това което казваш като цена!
Аз загубих 5часа за разглобяване +6 часа за сглобяване ... и добре че имах необходимите инструменти, резервни части + VAG кабел + Laptop, че иначе не става :beer


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот RadoShopa » Съб 21 май 2011 22:48


Сдобих се и аз с VAG-COM и....се почна с "филмите" :lol: При мен излизат V68 и V71 като грешки,ама дали е графит,ротори,четки или зъбчатки и т.н-е.ъ ли му мамата :roll: Пробвах на усет (ръка)-насочва си струите нагоре,надолу,в средата и засега ще е така май :wink: Все пак кажете и вие-с времето ще стане ли нещо по-фрапиращо,и какво правят тия моторчета точно...?V68 да е за температурата на въздуха,а V71 за входящия въздух...така си го "превеждам" аз :deal ?


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот krraynov » Пон 23 май 2011 21:22


RadoShopa написа:Сдобих се и аз с VAG-COM и....се почна с "филмите" :lol: При мен излизат V68 и V71 като грешки,ама дали е графит,ротори,четки или зъбчатки и т.н-е.ъ ли му мамата :roll: Пробвах на усет (ръка)-насочва си струите нагоре,надолу,в средата и засега ще е така май :wink: Все пак кажете и вие-с времето ще стане ли нещо по-фрапиращо,и какво правят тия моторчета точно...?V68 да е за температурата на въздуха,а V71 за входящия въздух...така си го "превеждам" аз :deal ?


Ми.. почващ да чуваш като запалиш или преди да запалиш-още докато е на контакт едно жужене от който не е в ред сервомотор... който ако най-накрая успее да заеме позицията която му е зададена и да каже на блока на климнатроника 'че е там' да не го бъзика повече.. А като не успее - така си продължава да бръмчи постоянно... ха наляво, ха надясно...
V68 е температурната клапа - и според мен тя е най-натоварения сервомотор- щото най-често работи 9пак според мен)
V71 - мисля че беше за рециркулация/външен въздух, той сравнително рядко се ползва и според мен-ако ти дава грешка не е фатално...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот zfa159 » Сря 25 май 2011 7:41


Само да вметна - при неработеща клапа за рециркулация,се разказва играта на компресора и охлаждането през най-горещите дни.Климатроника винаги,когато трябва да охлажда сериозно,си я затваря сам,което е 90% от времето през лятото.Идеята е,че така охлажда въздуха в купето един път до доста ниска температура и после само го доохлажда с течение на времето...а иначе постоянно влиза много горещ въздух отвън и той се мъчи да го охлажда значително повече.Съответно по-сериозното охлаждане води след себе си до по-ниска ефективност на охлаждането в купето като цяло,после до по-голямо натоварване на компресора,защото поддържа по-високи налягания,от там по-голямо натоварване на охлаждането на двигателя,понеже пред водния радиатор е климатичния и не стига,че навън е примерно 35-40 градуса,ами и пред водния радиатор има още един,на примерно 70 или 80 градуса,да го топли допълнително (при около 20 и съответно 25 атмосфери,фреона в кондензатора има такава температура).
:beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот gancho » Пет 29 юли 2011 11:34


За съжаление дойде и моя ред да се включа в тази полезна тема scare
Имам от 2009г пассат Б5, 1.9 ТДИ,АФН и досега не съм имал проблеми с климатроник и двигател и др.Та вчера забелязах показанията за външна температура на таблото и на климатроника-стои 20гр. и не мърда.Вън баше 29-30гр.Пуснах самодиагностика на климатроника и веднага показа
4F7 00-Temperature Flap Servo Motor(намерих описанието от една таблица)Аз си мислех,че датчик за външна Т е сдал,но май пробрема е гаден.Днес правих проби-климатроника мести въздушните струи,вентилатора работи на всички степени,днес температурата показваше 22гр(в гараж)Показваше същата грешка,както вчера.
Направи ми впечатление,че при даване на контакт с ключа климатроника светва,но вентилатора не тръгва-трябва с копчетата да усиля или да намаля за да тръгне.И така 3-4 проби и все същото.Иначе с охлаждането нямам проблем-вее си студ.
Какъв е проблема според вас??
п.п каня се да посетя колегата zfa159 :bowdown за профилактика и смятна на маслото на компресора,но май няма да е само това :banghead:
п.п.2 Развитието по въпроса.
Бях забравил да изтрия грешката и след като я изтрих няма проблеми.Карах, пусках 2-3 пъти самодиагностика-444 :banana .Сега се сещам,че като сменях поленовия филтър, бръкнах с ръка към турбината да видя има ли прах и сигурно съм мръднал клапата преди турбината и оттам е записало грешката.Поне аз така си го обяснявам. :beer


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот drago_tr » Нед 16 окт 2011 12:02


От тази снимка по долу...кое моторче е V85 :roll: и пак ли трябва за да се смени, да се свали цялото табло :roll:

Изображение

И ако може обяснете ми как да го диагностицирам дали работи правилно това моторче :bowdown
Диагностиката с вагкома на запалена кола или само и на контакт може?
Ако го взема от моргата...как да го проверя дали работи преди да го платя.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот krraynov » Вто 03 апр 2012 13:00


drago_tr написа:От тази снимка по долу...кое моторче е V85 :roll: и пак ли трябва за да се смени, да се свали цялото табло :roll:

Диагностиката с вагкома на запалена кола или само и на контакт може?
Ако го взема от моргата...как да го проверя дали работи преди да го платя.


От моргата- не знам как-освен с някакъв омметър, ако е ясно какви трябва да са показанията.
Диагностиката с Ваг ком - на контакт може само. Но и дали ще работи-то..няма голяма разлика.
V85 - виж на снимката на картинката:http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1549/120261930214936176831302347447g4rTrEBRWkR9sTct5CJG.JPG
А на снимката на която питаш- е онова-което е най-близко до педала за газ (или най-далечното на тази снимка за която питаш).
А дали може да се свали без да се разглобява онова което се разгобява по-нагоре - според мен..не може - цялата 'сватба' е една и съща


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот _Technics » Сря 12 сеп 2012 21:00


Пичове, аз моите ги свалих без вадене на таблото и 4-те !!! Верно не е удобно, но е мн. по бързо и не се разглобява мъжката !!!
За Варна ако има колеги с такива проблеми и 270лв на сърце за бройка ново моторче - ще помагам!


mitakadinev72
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 29 авг 2012 15:45
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: 1999 g 1. 9TDI AFN
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот mitakadinev72 » Пет 12 окт 2012 21:39


Здравейте!!!
И при мен изписва грешка 01271!!!
Как се тестват тези моторчета с VAG-COM?
Предварително благодаря!!!


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: B5.5 ClimatronicB5GP грешки V68, V70, V71, V85-подмяна-как?

Мнениеот krraynov » Пон 19 ное 2012 23:31


mitakadinev72 написа:Здравейте!!!
И при мен изписва грешка 01271!!!
Как се тестват тези моторчета с VAG-COM?
Предварително благодаря!!!


Интересен въпрос :bowdown

Прочети упътването за програмата по-напред - там е обяснено всичко как става!
http://www.ross-tech.com/vag-com/vag-com-faq.html



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта