ПРОБЛЕМ С ТАБЛОТО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

ПРОБЛЕМ С ТАБЛОТО

Мнениеот marine » Съб 18 ное 2006 20:14


ПАСАТ 95г. 1.8 АБС двигател..
Сядам и паля след като я бях оставил за 10 минути паркирана.
След включването на габарити таблото не сватна..а след като включих и фаровете часовника угасна...слд малко поглеждам...светна 4ервената лампа на водата и градусите УЖАС 130
Угасих я веднага оба4е разбрах 4е не са действителни показанията понеже до сега да беше изхвърлила вода...
Ориентирах се към таблото ..обаче не разбирам какво може да е станало...Някои с иденти4ни проблеми :(




Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 18 ное 2006 21:04


Човече н еси блъскай главата да разбереш какво е станало там вътре,просто добре си се насочил и си смени таблото ,друго нема кво да ти кажа :wink:


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Съб 18 ное 2006 21:25


Подобно ситуация но при мен и лампата на дългите светеше...
Сваляш таблото, отзад снопа кабели който влиза от купето се включва чрез една букса твърдо запоена към платката на таблото /като го свалиш го отваряш за да видиш платката/. Крачетата са и 10-12 /не помня/ от вибрациите тези спойки се пукат, така че ако искаш ги гледаш под лупа или направо за по-сигурно ги презапояваш с поялник наново и всичко става О.К.
Ако това не помогне /а той проблема не е постоянен а се появява от време на време/ може и да е стабилизатора на напрежение в таблото - той е една интегралка с три крачета от които тръгва лентов кабел, кремпован за тези крачета а не запоен, така че и там хвърли един поглед. И не на последно място виж в търсачката за нещо от рода на "проблем с тоци".


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marine » Съб 18 ное 2006 23:06


dmitko написа:Подобно ситуация но при мен и лампата на дългите светеше...
Сваляш таблото, отзад снопа кабели който влиза от купето се включва чрез една букса твърдо запоена към платката на таблото /като го свалиш го отваряш за да видиш платката/. Крачетата са и 10-12 /не помня/ от вибрациите тези спойки се пукат, така че ако искаш ги гледаш под лупа или направо за по-сигурно ги презапояваш с поялник наново и всичко става О.К.
Ако това не помогне /а той проблема не е постоянен а се появява от време на време/ може и да е стабилизатора на напрежение в таблото - той е една интегралка с три крачета от които тръгва лентов кабел, кремпован за тези крачета а не запоен, така че и там хвърли един поглед. И не на последно място виж в търсачката за нещо от рода на "проблем с тоци".


И при мене свети лампата за дълги..много мерси
Ще се опитам сам :)


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Нед 19 ное 2006 8:16


Малко помощ:
В духалките на парното в ляво и дясно от таблото, като им свалиш решетката с една отверка,бъркайки странично и внимателно има още 2 винта от тези дето трябва да развиеш за да свалиш таблото, другите ще ги намериш мисля, че бяха 6 общо.
Ако волана ти е "чупещ" се таблото с леко завъртане излиза и цялата интервенция със сваляне, запояване и качване ще ти отнеме 30 мин, ако никога не си го правил и 15 мин ако знаеш какво да правиш. Но ако волана ти няма как да слезе на долу, честно да ти кажа не знам как ще се оправиш.
Успех!


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Нед 19 ное 2006 13:49


dmitko написа:Малко помощ:
В духалките на парното в ляво и дясно от таблото, като им свалиш решетката с една отверка,бъркайки странично и внимателно има още 2 винта от тези дето трябва да развиеш за да свалиш таблото, другите ще ги намериш мисля, че бяха 6 общо.
Ако волана ти е "чупещ" се таблото с леко завъртане излиза и цялата интервенция със сваляне, запояване и качване ще ти отнеме 30 мин, ако никога не си го правил и 15 мин ако знаеш какво да правиш. Но ако волана ти няма как да слезе на долу, честно да ти кажа не знам как ще се оправиш.
Успех!


Колега при мен има 2 винта отпред пред таблото от горе,като от там махам една декоративна черна маска,след това по два винта от стра н атаблото и е готово качване сваляне 10 мин. :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта