Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Чет 17 яну 2013 23:45


Наистина като включа подгряването на задното стъкло вибрациите почти изчезват, да не би проблемът да е електрически, някой кондензатор да не издържа или нещо такова.

Относно bluetooth, намерих решение, като си взех едно кабелче стерео към стерео жак и единия край в телефона, а другия в АUX — звукът е превъзходен, а вече от другата страна ме чуват перфектно, без да е нужно да се навеждам към стойката на телефона. Така решавам и проблема с излишното облъчване от bluetooth.

От студеното ли или от друго шофьорската врата не се затваря както в началото със приглушен звук, а понякога има и дрънчене, толкова за немската прецизност и издръжливост — звучи като 10 годишна кола.




Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Пон 11 фев 2013 18:19


В петък оставих колата в Порше Юг за боя на задна броня, споменах за вибрациите - днес си взех колата от тях и вибрации повече не усещам. Не споделиха какво е било, но се радвам, че вече е отстранено.

За разлика от Порше Изток, отношението, което получих в Порше Юг беше коренно различно. Хората бяха изключително учтиви и изненадващо ефективни. Горещо се надявам да не е моментно впечатление, смятам да забравя за съществуването на Порше Изток.

пс. Кожената топка на скоростният лост почти се е излющила, от Порше Юг я снимаха и ще питат за гаранция. Колата е на 1 г и 18500 км. Карах ауди А3 на 14 000 км, под наем в Германия, коженият волан е като нов, същото важи и за топката на скоростният лост. Имам две обяснения - потта от ръката ми е силно киселинна или ауди използват в пъти по-качествени материали, ако имате трета идея споделете.

По принцип какви препарати могат да се използват за третиране на кожения волан и топката на лоста?


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Вто 12 фев 2013 22:12


така е колега,просто материалите от който правят днешните коли са супер смотани и се износват в пъти повече от по старите модели,но ми е интересно как пък толкова бързо ти се е изтъркала кожата,моят е вече на 75000км и всичко изглежда като ново,волана и ск.лост са като нови,като изключим шибаното покритие по пластмасите,което се люпи твърде бързо,аз вече смених пластмасата около ключа,че беше почнала да се люпи :screwy
но това е проблем на всичките и не болка за умирана ама дразни много,особено когато колата е по нова
и мен ме интересува с какви препарати трябва да се третират тези неща


pavel_andreev
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот pavel_andreev » Сря 13 фев 2013 8:09


Моята кола също е на 18 месеца и 25000км. За сега няма видими износвания по кормилото и скоростния лост. На предишният Б6 до 40000км тези елементи не съдържаха видими износвания. На Б6 имаше проблеми с пластмасата около дръжката на шофьорската врата, която наистина се лющеше. От VW дори бяха предвидили възможност за подмяна на този елемент, който се лющи. При Б7 тези дръжки са направени по друг начин и още е рано да се каже колко ще са устойчиви. Що се отнася до кормилото - то изглежда е облицовано от силно изпъната кожа и за две-три хиляди километра променя "абсолютно новия" си вид. Много лесно се надрасква с нокът или верижка на часовник. Аз го мажа с някакъв препарат за кожа, който купих от случайна бензиностанция. Забелязвам, че попива много от препарата и възстановява до голяма степен вида си след мазане.


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Сря 13 фев 2013 9:53


и при мен кормилото е така,само за няколко хиляди смени вида,и да супер лесно се драска аз вече на две места го надрах с халката ми,аз по принцип ползвам за кожата един препарат като балсам използва се за за тапицерии и всякакви кожени изделия.
Ама за самата пластмаса не знам какво да използвам :question
В книжката на колата пише или с леко влажен парцал или със специални продукти предвидени за това,сигурно имат в предвид продукти закупени от VW .
Аз си купих на SONAX и за сега съм доволен,и друго което препоръчват е поне веднъж в годината кожените тапицери и другите изделия от кожа по колата да се третират с препарат за кожа,за да се избегне намачкване и протриване на кожата


nikibs123
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 24 апр 2012 21:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот nikibs123 » Чет 14 фев 2013 23:59


Здравейте: още един собственик на B7 в темата.

Аз съм на 12000 км и 7 месеца. Досега това което ме дразни и не би трябвало да се случва при нова кола.

- Още от 3-тия ден при студено време нещо скърца в таблото. Направо е като стара жигула вътре.
- Доста шумен вентилатор когато отоплението е включено на макс.
- Лека вибрация при студен двигател, когато е спряла.
- DSG-7 - на сняг/дъжд е като балерина на 1-ва скорост. Върти гуми, занася прави си каквото иска. Мине ли веднъж на втора положението се подобрява значително. Много е чуствителна газта - както не върви, съвсем малко газ като подадеш и върти гуми.
Понеже при съвсем малък наклон тръгва назад е доста неприятна за градско каране в градове с много нагорнища надолнища. AutoHold-a помага, но със сигурност няма нищо общо с мултитроник-а.
Нямам никакви доказателства за това но имам чуството че тази скоростна кутия ако види малко повече зор ще стана на кайма. Няколко пъти карам по спортно или минавам на режим S или предприемам по-неочаквани действия и кутията полудява, чува се рев на съеденител. Също така преди 1 месец VW спряха да я продават в Швеция за таксита защото се много често сменяли скоростните кутии по гаранция и им било по-рентабилно да не ги предлагат за таксита изобщо.
- Багажника се затваря само ако го засилиш кораво.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Пет 22 фев 2013 22:33


В студено време и при мен всичко започва да поскърцва. Капака на багажника не се отваря сам, тоест натискам копчето на шофьорската врата и ключалката изщраква, но капака остава съвсем леко открехнат. Вентилаторът на климатичната система вие когато е под 0-та навън. Предполагам от VW са използвали смазки, който при минусови температури се втвърдяват.

карах новото Ауди А3 1.4 TSI, с изключение на по-лошата шумоизолация, всичко останало е по-качествено от Пасат-а.:cry , с 210 км/ч / среден разход за 767 км по немски магистрали 6.5 л/100


PaTr1o7a
Мнения: 49
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот PaTr1o7a » Съб 23 фев 2013 13:25


При мен няма никакво скърцане по таблото и вратите. Вентилатора си е нормално шумен поне за мен. Единствената забележка ми е тази вибрация която се получава при спряло положение но не е болка за умиране :smile


Cyber
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 07 мар 2013 15:58
Автомобил: Pst B7 2TDI 170hp 4-blue-motion
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Cyber » Пет 08 мар 2013 11:04


Моята засега не скърца и не тропа.
Вентилатора е приемливо шумен. На предишната ми кола беше доста по-шумен, но и доста мощен.Двете неща са свързани....
При тръгване нямам никакви забележки , пасата е dsg-6 ,4motion.
Единственото което не ми допада е лекото забавяне на DSG, когато разчиташ да тръгнеш бързо. Но предполагам че е нормално и човек трябва да привикне след ръчните скорости.

Като цяло съм много доволен засега :-)


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Сря 20 мар 2013 4:20


Забелязах, че при рязко спиране аварийните светлини не се включват, а в договора за покупка с изброените характеристики на автомобила тази система присъства.

Да не би да има някъде настройка, която да включа?

Или по начало колата няма тази система, в такъв случай, ако го пише в договора, че я има, какви са възможностите за рекламация?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Andonov » Сря 20 мар 2013 8:40


Може да се провери с Вагком дали е активирана опцията.

Имай в предвид, че за да се задействат аварийните ти трябва минимално изискване за отрицателно ускорение, а то се постига с добри гуми и на хубав асфалт. Не си мисли, че при всяко по-рязко спиране ще се включат.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот beboyan » Сря 20 мар 2013 8:46


Ами с нови гуми съм и на безлюдна улица пробвах внезапно спиране от 70км/ч - нищо не се случва. Виждал съм BMW от много по-малко да му се включат.
Може ли да се наглася чувствителността, разбира се ако изобщо го имам като опция?


Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот borri » Сря 20 мар 2013 8:54


а къде трябва да се погледне с ВАГ-КОМ,за да се види ималия по принцип и дали е активна :question,че и аз мисля,че и при мен не сработва


Ivo_
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот Ivo_ » Сря 20 мар 2013 12:26


Спирането трябва да е наистина екстремно за да се задействат аварийните светлини, поне така е на В6. Аз съм го активирал може би 2 пъти при спиране от 60 до 0 на светофар, разбирасе с поглед в огледалото за обратно виждане.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 790
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.

Мнениеот KGL » Сря 20 мар 2013 13:20


Трябва да натиснеш педала на спирачката до дъно, а не да спираш контролирано от 70. Пробвай така, ако не светнат, виж си VAG-а.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта