Пасат Б3 ABS предварение, за какво всъщност става въпрос ?

Техническа и сервизна информация за Passat
vitko
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 07 апр 2012 21:12
Автомобил: VW PASAT 1993
Двигател: ABS 1.8
Местоположение: Sofia

Re: Предварение на АБС , за какво всъщност става въпрос ?

Мнениеот vitko » Съб 23 фев 2013 11:04


lubecku написа:Мръднах го с около 1-1,5мм предварение белега,
сега колата работи малко по-твърдо, качиха ми се оборотите на празен ход на около 900
(преди това когато беше точно на белези бяха на малко по-малко от 800)
определено има разлика в динамиката, сега същия наклон като преди (драгалевското :mrgreen: ) си го качвам на 4та
като мога да си карам на тази предавка от 50км на горе по този наклон
, всичко до тук ОК.
Но старото бучане като от голямо предварение пак се появи, като че ли беше позатихнало сега пак на 2500-3000 оборота
мотора бучи много странно и прехвърля много кофти вибрации в купето :banghead: .
Мислех че е тампона зад мотора (този от пред го смених) ,но като видях че бучането се променя от центровката и реших ,че не е тампона.
Точно от 2500 до 3000 оборота се появява и едни вибрации с много висока честота ,чак огледалото ми за задно виждане вибрира и замъглява образа
,и не мога и не мога да го разбера от какво зависи тази вибрация и какво я поражда :063:

Колега реши ли проблема с вибрациите, и как.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19329
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Предварение на АБС , за какво всъщност става въпрос ?

Мнениеот stefan4o » Съб 23 фев 2013 11:08


При мен също е така, мисля, че е в реда на нещата да се случва така при по-голямо предварение. Моторът някак заработва по-твърдо и сякаш вибрира една идея повече (предполагам се дължи на детонации). Преди време покарах малко със заводското предварение 5-6 градуса и си работеше доста мазно, само дето тягата я нямаше никаква :mhihi
1.5мм врътване на делкото са ти поне 7-8 градуса над заводските 6. След такава корекция задължително затвори малко тройника преди плочката, тогава ще реализираш и икономия на гориво.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта