Предстой ми покупка на Passat b5.5 1.9TDI 131 кс. - седан,внос от Италия
Спрял съм се на конкретен екземпляр,при огледа продавача ме предупреди ,че колата е от Италия ,дошла е със смачкани предни и задни брони.Оправил ги е ,но предната не е напасната много добре.
Двигателя работеше добре,съединителя отделя посредата,като цяло автомобила се държи добре.
Извадих щеката и проверих с ръка дали духа ,всичко беше наред.Маслото беше катранено черно и не видях други отенъци.
От капачето на двигателя за доливане на масло ,не усетих никакви пръски.
В казанчето за охладителна течност имаше зелена такава(четох,че автомобила се кара с червена ) ,не се виждаха балончета( не изфорсирах двигателя).Бръкнах в казанчето ,по стените имаше нещо като тиня.
Бръкнах и в дупето на автомобила(ауспуха) разтрих с пръст ,но черното не излезе лесно.
Помолих продавача да закараме автомобила в сервиз-съгласи се.
В сервиза закачиха колата за компютър ,но единственото което ми показаха беше ,че еърбеците бяха свързани,всички датчици работеха и т.н.
Вдигнахме колата и огледах за течове,не видях такива.
Нямаше луфтове в гумите,огледах до колкото можах ,но не видях нищо фрапитащо.Не видях и следи от удари,единствената забележка беше изкъртената скоба,която е под средното гърне.В серивиза я свалиха ,казаха че не е никакъв проблем и най-вероятно е упряла някъде.
Интериора беше сравнително запазен за възраста на колата,всичко копчалъци работеха.
Проблема обаче дойде когато включих климатроника и установих ,че няма парно.
Продавача взе да пелтечи и се опита да обясни ,че проблема е в термостата.(Казах му да го оправи и ще говорим)
На следващия ден ми се обажда-карал я на сервиз,казали му че проблема е във водната помпа.
Съгласи се да я закараме в лицензиран сервиз на VW
Въпроса ми е дали е възможно проблема да е във водната помпа?
Притесняват ме гарнитура или глава
П.С забравих да спомена ,че маркучите не се втвърдиха и колата не отиде много над 90 градуса
Моля за съвети и мнения.

Благодаря предварително!