Пасат В3 91 г миризма на бензин в купето

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
skiper
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 25 юли 2009 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Миризма на бензин в купето-Пасат В3 91 г

Мнениеот skiper » Пон 24 юни 2013 10:29


Winner25 написа:
Asko VW написа:Колега, вземи някой да стои в колата и да поддържа около 2 хил. оборота (за повечко налягане), а ти отново прегледай цялата горивна магистрала от моното до резервоара.

Помпата си държи еднакво налягане без значение от оборотите. :wink

Затвори клапата за въздуха на парното да видиш дали ще изчезне миризмата. Поне ще знаеш дали е от двигателния отсек или от другаде.

пробвах го и това,като пусна вентилатора на парното няма никаква миризма




Потребителски аватар
skiper
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 25 юли 2009 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Миризма на бензин в купето-Пасат В3 91 г

Мнениеот skiper » Пон 24 юни 2013 10:34


Asko VW написа:Колега, вземи някой да стои в колата и да поддържа около 2 хил. оборота (за повечко налягане), а ти отново прегледай цялата горивна магистрала от моното до резервоара.
Друго за което се сещам е да имаш пукнатина на самия резервоар (от горе) или по тръбата от гърловината за зареждане до него :gruebel. При такава ситуация ще имаш изпускане само на бензинови пари и съответно миризма, без теч по който да се ориентираш.

и аз вече се съмнямам за пукнатина по горната част на резервоара,но не ми е ясно как може да се появи в горната част,по-логично е да е отдолу,но там няма.


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 818
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: Пасат В3 91 г миризма на бензин в купето

Мнениеот Asko VW » Пон 24 юни 2013 11:18


Ако е имало фабрична шупла/дефект в материала в следствие на дългогодишно термично свиване и разпускане да се е спукало там, сещаш се, през деня я нагрява и материала се разширява през нощта се охлажда и се свива, макар и малки тези колебания ден след ден, година след година водят до умора на материала и в един момент се пука където е най-слабо (нашите кошници не са първа младост), а ако и клапана на капачката на резервоара е позадържал и не е освобождавало налягането това е подсилвало ефекта на опън и опаааа :mhihi .
Това само теоретично де.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта