Сваляне на кори Б5.5
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Сваляне на кори Б5.5
Господа как се свалят корите в багажника на б5.5.Нека ако някой е минал през тази процедура да сподели съвети и тука.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Сваляне на кори Б5.5
Комби.
Re: Сваляне на кори Б5.5
Като махнеш мокета се виждат къде се намират пластмасови винтчета за корите. Също така трябва да се махне уплътнението на задния капак. После трябва да отвиеш винтовете за защипване на облегалката и да махнеш и добавките на облегалката. Отгоре откъм стъклото е като кора на врата - влиза в канал и се вади като повдигаш нагоре.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Сваляне на кори Б5.5
Добре но пластмасовата кора от към прозореца единия и край е пъхнат под лайсната на вратата на багажника.Опитах се да я извадя няма никакви винтове какво я държи не разбрах.
http://imageshack.us/a/img811/6782/ewil.jpg
http://imageshack.us/a/img811/6782/ewil.jpg
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Сваляне на кори Б5.5
Махаш хромираната халка (има винтче за развиване), хващаш пластмасата с върховете на пръстите между гуменото уплътнение и нея и дърпаш по посока средата на багажника. Подпъхнатото под лайсната се вади с "6то чувство"
P.S. http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/kofferraum/
P.S. http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/kofferraum/
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Сваляне на кори Б5.5
Благодаря за съветите на двамата колеги,крайната ми цел е да сваля левия стоп но да сваля всичките му болтове трябва да извадя пластмасовия рафт зад него където се държи крика и там подобни.Проклетията не ще да излиза вече втори ден и затова се налага да сваля корите отгоре му.
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Сваляне на кори Б5.5
Рафта се вади и без да махаш кората отгоре му (говоря за варианта с СД чейнджър), но трябва да я открехнеш много и има опасност да я прекършиш. Освен това после няма как да го върнеш обратно и пак трябва да разглобиш. Освен това по ръцете ще имаш белези все едно те е драла котка. Така че разглабяш и нямаш проблеми.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Сваляне на кори Б5.5
Колега,аз моя го свалях,ала беше десния.И то без да свалям нищо,има само 4 гайки ,които се развиват лесно.Но за отляво не знам.
Re: Сваляне на кори Б5.5
Защо ли си мисля, че за стопа няма нужда да се сваля всичко?! Да нямаш чейнджър и да ти пречи?
Вземи една дълбока вложка 8 и с малко гедоре става работата без да разглобяваш много.
Иначе да, това забравих да кажа - под всяка метална халка имаш по два винта, които трябва да се развият.
Вземи една дълбока вложка 8 и с малко гедоре става работата без да разглобяваш много.
Иначе да, това забравих да кажа - под всяка метална халка имаш по два винта, които трябва да се развият.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Сваляне на кори Б5.5
Не сд чейнджъра е на таблото но за да свалиш левия стоп трябва да извадиш пластмасовия рафт който държи триъгълника,крика и др.Точно тази пластмаса закрива два от болтовете които държат стопа и няма начин без да я изкараш от там.Реших да мина по на пряко демек да изкарам рафта от самия отвор на отделението което е абсолютно невъзможно без да се счупи(усъмних се дали този рафт е предзначен точно за Б5.5 или просто е подменен с друг модел)и следвайки вашите съвете разглобих кората и излезе като косъм от масло.Сега се сетих че 2 реда от рафта отпред са имали нещо като заграждения които при мен липсват,нека ако някой има в оригинален вид цялата етажарка да постне една снимка за да видя за какво става въпрос.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 40 госта