Здравейте колеги, имам Volkswagen Passat 1999 г (май 4-ка се води). Преди няколко дена докато карай ми светна индикатора за акумолатора и след което колата угасна, т.е. не искаше да запали. Подадох й ток, запалали за момент но след това пак угасна. Доколкото знам, щом ми светва индикатора по време на движение, то тогава това означава, че може би проблема ми е с алтернатора. Това така ли е? И ако да, то някой може ли да ме посъветва къде мога да отида да го погледнат/оправят?
Мерси
Проблем с Volkswagen Passat 1999 г
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20312
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Volkswagen Passat 1999 г
Здравей, местя темата в правилния раздел, защото мястото й не е в основен форум.
Пасатът ти е B5 - не е четворка - за справка: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
Проблемът най-вероятно наистина е с алтернатора. Първо провери с мултицет какво е напрежението при запален двигател - трябва да е около 14.4V.
Ако е по-малко - значи да се търси проблема в алтернатора.
По въпроса къде може да отидеш - не си посочил за кой град става въпрос. Трудно е да се сетим.
Пасатът ти е B5 - не е четворка - за справка: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785
Проблемът най-вероятно наистина е с алтернатора. Първо провери с мултицет какво е напрежението при запален двигател - трябва да е около 14.4V.
Ако е по-малко - значи да се търси проблема в алтернатора.
По въпроса къде може да отидеш - не си посочил за кой град става въпрос. Трудно е да се сетим.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 23 апр 2013 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Volkswagen Passat 1999 г
Съжалявам. За София става въпрос.
- Asko VW
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с Volkswagen Passat 1999 г
Здравей колега,
Първо едно уточнение, замерването на алтернатора се прави при включени светлини и вентилатор (вентилация купе) на средна степен и поддържане на 2000 оборота.
Ако не можеш сам, иди някъде където продават акумулатори. Примерно на бул. Сливница, като тръгнеш от Сточна гара към Лъвов мост от дясно има няколко такива. Пак примерно в магазинчето на Акумулатори.бг (Аз от тях си купих акумулатора ми замериха зареждането). Ако се окаже проблем с алтернатора (както предполагам) на близо има сервиз за стартери, алтернатори и др. ел. мотори - на Раковска м/у Сливница и Козлодуй, от дясно посока Козлодуй.
Разбира се може да ползваш и всеки удобен ти сервиз (прегледай и клубните), замерването не е сложно, всеки майстор може да го направи, ако си само за четки почти всеки може да ти ги смени).
Първо едно уточнение, замерването на алтернатора се прави при включени светлини и вентилатор (вентилация купе) на средна степен и поддържане на 2000 оборота.
Ако не можеш сам, иди някъде където продават акумулатори. Примерно на бул. Сливница, като тръгнеш от Сточна гара към Лъвов мост от дясно има няколко такива. Пак примерно в магазинчето на Акумулатори.бг (Аз от тях си купих акумулатора ми замериха зареждането). Ако се окаже проблем с алтернатора (както предполагам) на близо има сервиз за стартери, алтернатори и др. ел. мотори - на Раковска м/у Сливница и Козлодуй, от дясно посока Козлодуй.
Разбира се може да ползваш и всеки удобен ти сервиз (прегледай и клубните), замерването не е сложно, всеки майстор може да го направи, ако си само за четки почти всеки може да ти ги смени).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 39 госта