Passat b5 ADR 20V 125к.с. +Газов инжекцион=?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Svetlin_SP
Мнения: 50
Регистриран на: Пон 09 авг 2010 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Passat b5 ADR 20V 125к.с. +Газов инжекцион=?

Мнениеот Svetlin_SP » Сря 09 окт 2013 21:27


Здравейте колеги,
пиша ви може би една омална за много от вас тема с въпросителна относно споменатия Passat в заглавието и това как се държи с газов инжекцион. Потърсих из форума обаче нещо не мога да уцеля правилната тема за да се сдобия с достатъчно информация.Знам че при избора на газов инжекцион на първо място е избора на кадърен газаджия, но все пак въпросът ми е следния-понеже сега съм с обикновена газова и изтрещял дебитомер вследствие на детонации благодарение на газовата искам да попитам дали ако направя промяната от обикновена на ГИ(като естествено сменя и дебитомера понеже на този етап е безсмислено)ще го има отново това менене на оборотите,как се справя с вървежа и т.н. Накратко дали си струва този целия гъдел да го минавам или да си продължавам така? Ако не на отговори бих се радвал и на едно подсказване в коя тема да прочета относно въпроса ми.
Предварително благодаря.




Потребителски аватар
crank1968
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat b5 ADR 20V 125к.с. +Газов инжекцион=?

Мнениеот crank1968 » Чет 10 окт 2013 8:56


Svetlin_SP написа:Здравейте колеги,
пиша ви може би една омална за много от вас тема с въпросителна относно споменатия Passat в заглавието и това как се държи с газов инжекцион. Потърсих из форума обаче нещо не мога да уцеля правилната тема за да се сдобия с достатъчно информация.Знам че при избора на газов инжекцион на първо място е избора на кадърен газаджия, но все пак въпросът ми е следния-понеже сега съм с обикновена газова и изтрещял дебитомер вследствие на детонации благодарение на газовата искам да попитам дали ако направя промяната от обикновена на ГИ(като естествено сменя и дебитомера понеже на този етап е безсмислено)ще го има отново това менене на оборотите,как се справя с вървежа и т.н. Накратко дали си струва този целия гъдел да го минавам или да си продължавам така? Ако не на отговори бих се радвал и на едно подсказване в коя тема да прочета относно въпроса ми.
Предварително благодаря.


Здравей!
Адр моторът няма проблем с ГИ, ако е настроен правилно, тоест е сложен от добър майстор. Колкото до разход,вървеж и играене на оборотите, не би трябвало да ги има, но пак казвам важно е кой ти слага газта и как я слага. Детонации имаш, защото си с обикновена газова. Лично мнение, чети много, разучи и се хвърли на ГИ. Поздрави и дано съм помогнал, има хора във форума, които наистина биха ти обяснили подробно.
Ето една тема за разхода - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=362987


Потребителски аватар
passenger
Мнения: 843
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин

Re: Passat b5 ADR 20V 125к.с. +Газов инжекцион=?

Мнениеот passenger » Чет 10 окт 2013 9:05


Здравей, както сам си споменал оборотите ти играят заради дебитомера. Т.е. ако сложиш ГИ, но не смениш дебитомера, промяна в това отношение няма да има.
А и колебанието на оборотите е при празен ход.
Предполагам понякога на празен ход зависва да кажем на 1100 оборота.
При мен като цяло разлика във вървене с ГИ и на бензин почти няма.
Определено не ми харесва разхода, случвало ми се е в един момент настройките на този ГИ нещо да се прецакат (идея нямам как) и започва да харчи безумно много. Разликата в показанията на таблото и разхода на ГАЗ е чуствителна.
Като цяло ГИ не е от евтините инвестиции, така че си сметни колко караш и взем ирешение


Потребителски аватар
Vlado1111
Мнения: 42
Регистриран на: Пон 01 авг 2011 15:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Passat b5 ADR 20V 125к.с. +Газов инжекцион=?

Мнениеот Vlado1111 » Чет 10 окт 2013 9:23


Здравей колега ! Моя PASSAT е със същия тип двигател и ГИ БАРДОЛИНИ. При по-спокойно каране,без климатик и без много багаж разхода може да падне и под 8л/100км извънградско/знам,че много хора няма да повярват/.До сега съм изминал почти 40 000 км без проблем. Не се усеща осезаема разлика в мощността м/у бензин и газ.Оборотите на празен ход не се променят.Според мен си заслужава да инвестираш в ГИ - естествено след смяна на дебитомера,както е казал колегата преди мен.


Потребителски аватар
Svetlin_SP
Мнения: 50
Регистриран на: Пон 09 авг 2010 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Passat b5 ADR 20V 125к.с. +Газов инжекцион=?

Мнениеот Svetlin_SP » Чет 10 окт 2013 11:56


Благодаря на всички отзовали се. Ето за това става дума , а вече какво ще стане в моя случай само времето ще покаже.
:love.vwclub


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Passat b5 ADR 20V 125к.с. +Газов инжекцион=?

Мнениеот krasio00o » Чет 10 окт 2013 12:11


И аз да споделя моя опит до сега 12к км с БРЦ и нямам оплаквания.Извън града ми дава около 9 газ ,градско 13-14 при нормално каране.


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 801
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b5 ADR 20V 125к.с. +Газов инжекцион=?

Мнениеот KGL » Чет 10 окт 2013 13:15


Вече 6 години и около 130 000 километра с този двигател и ГИ, без сериозни проблеми. Един път смених дюзи иначе филтрите редовно на 10 и на 15 хиляди.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта