Колеги, здравейте! След едно съприкосновение с неравност по пътя, ми излезе дясната полуоската от карето. След първият ремонт който направих смених само зегера който не позволява на полуоската да излезе - старият зегер беще посмачкан. Но след 10 дни полуоската ми излезе пак и се питам каква е причината за това. Карето ми е здраво според мен защото не трака с газ в завой.
Колата има вибрации и тракане, което се чува по скоро в ляво (страната на водача)а ми излиза дясната полуоска. Първият път когато наместих дясната полуоска в карето тресенето и вибрациите изчезнаха, но след влизане с 90-100км/ч в една неравност по пътя тракането и въбрациите отново се появиха. Трака и вибрира когато е натоварено.Един познат ме посъветва да подложа на шайба 2-3 мм на външното каре от вътрешната страна на главината за да го изнеса по навътре към двигателя, но ефект имаше за кратко (до следващата неравност). Не мога да се сетя кво става, носач ли съм изкривил, разкрачена ли е предницата просто незнам , а предницата направо замята. Моля ако имате някакви идеи ги споделете.
Проблем с полуоска и каре на Пасат Б4 1з
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с полуоска и каре на Пасат Б4 1з
Ревизирай вътрешното каре,то "обира" аксиалните колебания на полуоста при движението на окачването.Ако по някаква причина задържа,при преминаване през по сериозна неравност полуоста не може да се "удължи" и се измъква от външното каре.
Това също говори за вътрешно каре,то си е почти в краката н водача.shaquile написа:Колата има вибрации и тракане, което се чува по скоро в ляво
- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Проблем с полуоска и каре на Пасат Б4 1з
Колега благодаря за съвета, вътрешното каре е задържало. Подмених го с ново 50лв. :). Темата може да се затвори ако решат модераторите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 45 госта