Моното ми е много омаслено, този маркуч който излиза от главата и един метален който май идва от блока са вързани с тройник към капака на моното. Сложих някакъв филтър, който имах в къщи от АЕК, на мястото на тройника, но се скъса маркуча който влиза в моното и се вижда че пак вкарва доста масло там.
Какво е най-удачно да направя? Да вържа изхода на капака на клапаните с този от блока и да си циркулира гняста или да изкарам някъде маркуч, който да духа под купето?
Картерни газове на 1.8 моно
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Картерни газове на 1.8 моно
Това не е добър знак за състоянието на мотора(?маслосъбиращи сегменти).
При мен
за сега всичко е както е било мотирано в завода и имам минимално омазняване, което приемам за нормално за толкова хил. км.
Някои изкарват маркуча от възд. филтър и на малко удължение слагат малък филтър, за да щадят природата(ако правилно разбрах ти си направил такова нещо).
Мнозина постъпват така "да изкарам някъде маркуч, който да духа под купето".
При мен

Някои изкарват маркуча от възд. филтър и на малко удължение слагат малък филтър, за да щадят природата(ако правилно разбрах ти си направил такова нещо).
Мнозина постъпват така "да изкарам някъде маркуч, който да духа под купето".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта