P.S. Освен това на синият препоръчителната смяна е на 2 год., а на червеният 5 год. Така че не съм сигурен дали има разлика в цената
Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
Двигателят няма да се прецака. (каквото и точно да значи този израз
) Аз обаче съм виждал доста двигатели със син антифриз, на които се получават язви на материала и се появяват течове, като понякога дори се налага и смяна на някои части на охладителната система заради тези язви. При G12 не се наблюдава такъв ефект или за много по-продължително време. Така че всеки си преценява какъв точно антифриз да си сипе.
P.S. Освен това на синият препоръчителната смяна е на 2 год., а на червеният 5 год. Така че не съм сигурен дали има разлика в цената
P.S. Освен това на синият препоръчителната смяна е на 2 год., а на червеният 5 год. Така че не съм сигурен дали има разлика в цената
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
Теодор написа:Понеже много хора както тук така и в Ауди форума се прехласват по този прочут червен антифриз като изключим това че производителите го препоръчват за коли произведени след еди коя си година което си е маркетингова стратегия нали трябва да си продават новите продукти които почти винаги са на двойна и троина цена![]()
Разликата в цената между Г11 и Г12 почти липсва, да не кажа, че са почти на една цена

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
Язвите се получават независимо с какъв антифриз си след 10-15г експлоатация при несменяне или доливане по често свода
Или искаш да кажеш че неможе да се получи теч от охладителната система на коли след 96-7г когато се въведе г-12 ако е карано само с него 
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
dlug написа:... При G12 не се наблюдава такъв ефект или за много по-продължително време...
Може и да се получи-но със сигурност не за същото време и със сигурност в много по-малка степен. Защото съм виждал дори наваряване на блока заради такива язви при синият антифриз
-
novatora
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
Разликата син- червен е в типа на материала на главата. Значи синия до колкото знам и за чугуновите глави тоест до 1996г. Червения G12 е за вече новите тип глави от алуминии. Когато си със синия на алуминиева глава рискуваш мн. по-бързо да съсипеш уплагненията и гарнштурата и да текне щото тоя антифриз е доста по агресивен. Затова производителя дава препоръка за типа антифриз. Избора си е твой колата също но аз не бих карал със синия
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
Верно ли има коли с чугунени глави до 96 ? 
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
mafiota написа:Верно ли има коли с чугунени глави до 96 ?
Има и то доста....ама са по автофорумите
Лошото е че стават все повече 
-
Zdravko Zankov
- VW експерт

- Мнения: 13549
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Passat B 5.5 1.8T вид антифриз
TiL написа:Абе стария голф мк3 1,4 95 година(първата ми кола) го карах от 2005 до към 2011г със син антифриз. Нищо му нямашеОбаче от тогава насам всички коли са ми с розовия(по-модерен цвят е
). Имаше тема за антифриза и защо трябва да се слага розов или син. До колкото си спомням на нашите алуминиеви двигатели трябва да е розов. Потърси темата и ще ти стане ясно.
Тпрууу,стой,освен глЪвъта,кое е алуминиево по твоя кош.
А,и окачването ти.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rosenstoilov78 и 38 госта
Обаче от тогава насам всички коли са ми с розовия(по-модерен цвят е