Здравейте колеги.Ползвах търсачката с различни ключови думи,но не намерих сходен проблем.
Колата е с монтирана газова,с реле за изключване на бензиновата помпа.При опит за запалване на бензин директно помпата се чува на контакт,релето,което спира дюзата също щрака ,но колата не иска да запали колкото и да въртя.Отвих леко маркуча за идващото гориво и потече бензин.Когато съм на газ и превключа на бензин оборотите стигат до 2500-3000 и то с плавно натискане на педала.Ако натисна по-рязко педала горивото явно не достига и става разреждане,защото е на път да загасне,пусна ли педала връща някакъв колеблив ПХ.На газ нямам проблеми с вдигане на обороти и тн.Мога ли на базата на това,че нямам проблеми с газта да изключа тпс-а поне от сметките и къде евентуално да търся проблема.
Ако някой е намирал тема със сходен проблем нека сподели,че аз се зомбирах с тази търсачка
Б3 RP затруднена работа на бензин и никакво палене
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Б3 RP затруднена работа на бензин и никакво палене
Здравей,колко бензин е потекло?Може да отвиеш входящия маркуч и да го сложиш в шише и да видиш колко бензин изтича,в смисъл да видим за недостатъчен дебит на помпата,няма да е много точно това мерене,ама...Другото си мисля горивен филтър сменял ли си скоро да не е задръстен.Ако помпата и филтъра са добре,мисля си следва регулатора и дюзата.Провери първо филтъра,после дебита на помпата и тогава ако няма подобрение,ще мислим.За тпс-а не съм сигурен,газта игнорира много от електрониката.
Re: Б3 RP затруднена работа на бензин и никакво палене
Тези дни като ходя до сервиза ще си откача филтъра,ще сложа някакво маркуче вместо него да видя дали ще потръгне.
От форума знам,че имам регулатор ,но идея си нямам къде се намира той. Ако може информация,и какво мога да му проверя на него
В краен случай ще сваля дюзата да я закарам на ултразвук.Може да е задръстена от рядката работа на бензин..
От форума знам,че имам регулатор ,но идея си нямам къде се намира той. Ако може информация,и какво мога да му проверя на него
В краен случай ще сваля дюзата да я закарам на ултразвук.Може да е задръстена от рядката работа на бензин..
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Б3 RP затруднена работа на бензин и никакво палене
Това черното с кабелчетата е дюзата,под нея с четирите болтчета е регулатора.
Re: Б3 RP затруднена работа на бензин и никакво палене
да,логично е да бъде там,където идва горивото..
какво мога да му проверя на този регулатор ?
Ако искам да нося дюзата на ултразвук като сваля това болтче ,което е отгоре какво трябва да занеса?
какво мога да му проверя на този регулатор ?
Ако искам да нося дюзата на ултразвук като сваля това болтче ,което е отгоре какво трябва да занеса?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 RP затруднена работа на бензин и никакво палене
Като свалиш болтчето ще видиш дюзата от към гърба,но силно се съмнявам,че ще успееш да я извадиш без да я счупиш.Аз съм се мъчил и не успях.Няма как да я хванеш здраво,трябва с клещи и да се внимава при стискането.Преди това яко пръскане с ВД40 да кажем,накисване и напъване навън с завъртане,понеже има о-пръстен,който я уплътнява към стените на цилиндърчето.Има нещо като дупка,където може да се бръкне с подходяща тънка и здрава уйдурма и да се напъва с нея,ползвайки я за лост с опора стената на цилиндърчето...
ТПС-а не е за изключване от уравнението,понеже на бензин именно той показва,че клапата е натисната и компа да впръска повече гориво през дюзата.Би се усетило и на газ разбира се,но само при условие,че стъпковото моторче е наред,и че изпаритела не е регулиран след като проблема е бил на лице.
Най-лесните тестове са както са казали колегите-байпасираш първо филтъра пред гумата който е с една тръбичка,проверяваш регулатора за боклук но да не му пръснеш чаркулаците....или най-доброто е да смениш цялото моно с работещо такова от приятел,за проба....
Аз лично клоня към запекла дюза...ултразвук или от друго моно плочка с дюза...
ТПС-а не е за изключване от уравнението,понеже на бензин именно той показва,че клапата е натисната и компа да впръска повече гориво през дюзата.Би се усетило и на газ разбира се,но само при условие,че стъпковото моторче е наред,и че изпаритела не е регулиран след като проблема е бил на лице.
Най-лесните тестове са както са казали колегите-байпасираш първо филтъра пред гумата който е с една тръбичка,проверяваш регулатора за боклук но да не му пръснеш чаркулаците....или най-доброто е да смениш цялото моно с работещо такова от приятел,за проба....
Аз лично клоня към запекла дюза...ултразвук или от друго моно плочка с дюза...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 56 госта