Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот phantom_ » Нед 03 авг 2014 21:03


Зa дa регулирaш товa рaстояние трябвa дa свaлиш бронятa и всичко по редa ,че дори и фaроверте..че инъче е дрaзнещо :th_up




Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dancing_niki » Пон 04 авг 2014 10:34


Преди да се завие маската е хубаво да се повдигне максимално нагоре и после да се стегнат болтовете. По този начин после като се мотира бронята не остава да виси надолу и луфтовете си идват.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Вто 05 авг 2014 19:18


Някой може ли да ми снима изолацията на кората , която е върху мотора (TDI)? Понеже одавна тази кора я махнах ,а сега реших пак да я сложа , но изолацията я няма. Искам да видя как изглеждаше и да налепя нова. :)


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 434
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Сря 06 авг 2014 8:27


Колеги защо цапат накладките нови защото са оригинални и се износват повече от самия диск или защото са фалшиви.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 06 авг 2014 8:36


Лошото е ако не цапат- тогава ще смениш дисковете скоро и ще имаш музикален съпровод от спирачките си :Mr Green Fun !

Да не говориме че може и да прегреят и посинеят тия дискове. Погледни едно компресорче за централно заключване на по старите немски коли- турбинката е с коксови елементи- знаеш ли колко прах се отделя като от накладките ти. Целият модул може да бъде в черна прах, когато модулът се износи и потроши.
На брато на Аудито -А4, понеже е с такова централно- вътре беше мазало след износване на тая машинка.

За накладки - АТЕ и ТРВ. Много прах и много добро ! :mrgreen
=======
За кората над мотора- аз моята я разкарах-дюнапрена беше се разлепил и го отлепих и изхвърлих- остана само пластмасата.

Ако все пак държиш да имаш изолация-сложи микропореста гума - залепи я с хелметексово лепило и си ток ! :beer

Последна промяна от kossis на Сря 06 авг 2014 8:38, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dancing_niki » Сря 06 авг 2014 8:37


Защото са меки примерно :) Читавите накладки по принцип цапат много. АТЕ май имаха и такива с намалено количество прах, но пак няма начин да имаш триене и да няма никакво запрашаване.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 434
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Сря 06 авг 2014 9:35


Мерси колега както винаги голям поклон и респект към теб.Моите техтар които исках да сменя се отказах,вече 15 ден не че чувам да свирят сигурно и повече.Обаче зацапват доста ама какво да се прави ще се мие редовно.
Дали в бъдеще колегите от този раздел да не съберем някъде на седянка,ама като гледам повечето сте столичани и трябва някъде по средата да направим срещата...


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dancing_niki » Сря 06 авг 2014 9:39


Радвам се, че нещата са се оправили. Може и да им е трябвало повече време да улегнат по дисковете, затова да са свирили, а може и да си уцелил истински :)


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 434
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Сря 06 авг 2014 10:29


dancing_niki написа:Радвам се, че нещата са се оправили. Може и да им е трябвало повече време да улегнат по дисковете, затова да са свирили, а може и да си уцелил истински :)

:th_up


Founder
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
Двигател: AVF 2004
Местоположение: ....

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Founder » Пет 08 авг 2014 15:59


Камерка за задно виждане !
Светещи духалки !
Прикачени файлове
IMG_20140806_093147.jpg
IMG_20140603_210046.jpg


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пет 08 авг 2014 16:21


Как накара духалките да светят? Допълнително ли слага някаква подсветка, или си има фабрично? Моите никога не са светели.


Потребителски аватар
pEsHkyY
Мнения: 729
Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
Автомобил: VW Passat B5 1998
Двигател: AFN++++
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pEsHkyY » Пет 08 авг 2014 16:28


Фабрично си светят, просто са ти изгоряли крушките :mhihi мойте ги смених със диодни, в темата ми има малко снимки от играчката.


Founder
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
Двигател: AVF 2004
Местоположение: ....

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Founder » Пет 08 авг 2014 16:33


фабрично си светеха колега , но са с крушки и светят слабо и изгарят много лесно , затова хващаш един кабел , 8 диода червени на 12 волта и един поялник , калай (тенол) и започваш да запояваш ( отдясно ще намериш изкарана букса зад кората , приличаща на другата кора където са бушоните и си шеф !


Потребителски аватар
TUISTERa
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 9:19
Автомобил: Passat B5.5
Двигател: AZM 2001
Местоположение: Асеновград

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот TUISTERa » Съб 09 авг 2014 12:49


Founder написа:Камерка за задно виждане !
Светещи духалки !

Дай малко инфо за камерката как я прекара откъде я взе и на какво я гледаш отпред?


Founder
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
Двигател: AVF 2004
Местоположение: ....

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Founder » Съб 09 авг 2014 18:44


Камерката я прекарах лесно . Тя е с оригиналната стойка за задния номер , както се вижда от снимката ( кабела за захранването по принцип се връзва за крушката за задна светлина , но аз си направих ключе с което да я пускам и спирам когато си пожелая.. (така ми е по-интересно !) . Кабела за захранването минава под прага десния , пасажерски , през багажника и с едно тънко телче го прекарах през гуменото уплатнение на багажника . Кабела за видео тои е в комплекта с камерата и него прекарах през прага , но шофиорския (отвих на таблото 2 то болта с торкс и покрай аирбага на конзолата мушнах кабела отдолу и под стаклото предното , като си оставих 20-25см кабелче да се вижда по средата на предното стъкло. На прозореца си имам стоика за навигация (имам една 7 инчова и реших нея да използвам като екран) ,защото когато си купувах пасата изрично го търсих без навигация (и без това оригиналната за нищо не може да се използва освен за крадене и гъзария - телевизия , на което и на телефона мога да гледам ).
Стойката я хванах с 4 видиики самонарезни , като преди това сложих силикон на дупките , преди да завия видииките , отвътре също намазах със силикон покрай тях , кабелчето на камерката не исках да пробивам голям отвор и го срязах , пробих малка дупка колкото да мине и него силиконизирах . След което вързах го с кербовки , вързах захранването с кербовки . Нита на номера го махнах като от вътрешната страна на багажника с една бургийка мисля че беше 4-5 ца с винтоверта го разпробих отзад (но преди това с една много тънка 1.5мм го прекарах през отвора , за да махна скъсаната опашка на нита (клещите като го издърпват му остава главата и опашката и се разширява ) след като му махнах задната част тои си остана на номера , пак си е разширен , но само номера го държи нищо др. На оригиналната стойка няма отстрани в долния ъгъл какво да придържа самия номер и изрязах долните крачета на старата стоика с макетно ножче и ги залепих със секундно лепило , ще ги мина и с поялник , но нз кога ! Това е ...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта