![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Зa дa регулирaш товa рaстояние трябвa дa свaлиш бронятa и всичко по редa ,че дори и фaроверте..че инъче е дрaзнещо ![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Преди да се завие маската е хубаво да се повдигне максимално нагоре и после да се стегнат болтовете. По този начин после като се мотира бронята не остава да виси надолу и луфтовете си идват.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой може ли да ми снима изолацията на кората , която е върху мотора (TDI)? Понеже одавна тази кора я махнах ,а сега реших пак да я сложа , но изолацията я няма. Искам да видя как изглеждаше и да налепя нова. :)
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги защо цапат накладките нови защото са оригинални и се износват повече от самия диск или защото са фалшиви.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Лошото е ако не цапат- тогава ще смениш дисковете скоро и ще имаш музикален съпровод от спирачките си
!
Да не говориме че може и да прегреят и посинеят тия дискове. Погледни едно компресорче за централно заключване на по старите немски коли- турбинката е с коксови елементи- знаеш ли колко прах се отделя като от накладките ти. Целият модул може да бъде в черна прах, когато модулът се износи и потроши.
На брато на Аудито -А4, понеже е с такова централно- вътре беше мазало след износване на тая машинка.
За накладки - АТЕ и ТРВ. Много прах и много добро !
=======
За кората над мотора- аз моята я разкарах-дюнапрена беше се разлепил и го отлепих и изхвърлих- остана само пластмасата.
Ако все пак държиш да имаш изолация-сложи микропореста гума - залепи я с хелметексово лепило и си ток !![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
![Mr Green Fun :Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
Да не говориме че може и да прегреят и посинеят тия дискове. Погледни едно компресорче за централно заключване на по старите немски коли- турбинката е с коксови елементи- знаеш ли колко прах се отделя като от накладките ти. Целият модул може да бъде в черна прах, когато модулът се износи и потроши.
На брато на Аудито -А4, понеже е с такова централно- вътре беше мазало след износване на тая машинка.
За накладки - АТЕ и ТРВ. Много прах и много добро !
![mrgreen :mrgreen](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
=======
За кората над мотора- аз моята я разкарах-дюнапрена беше се разлепил и го отлепих и изхвърлих- остана само пластмасата.
Ако все пак държиш да имаш изолация-сложи микропореста гума - залепи я с хелметексово лепило и си ток !
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
Последна промяна от kossis на Сря 06 авг 2014 8:38, променено общо 2 пъти.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Защото са меки примерно :) Читавите накладки по принцип цапат много. АТЕ май имаха и такива с намалено количество прах, но пак няма начин да имаш триене и да няма никакво запрашаване.
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мерси колега както винаги голям поклон и респект към теб.Моите техтар които исках да сменя се отказах,вече 15 ден не че чувам да свирят сигурно и повече.Обаче зацапват доста ама какво да се прави ще се мие редовно.
Дали в бъдеще колегите от този раздел да не съберем някъде на седянка,ама като гледам повечето сте столичани и трябва някъде по средата да направим срещата...
Дали в бъдеще колегите от този раздел да не съберем някъде на седянка,ама като гледам повечето сте столичани и трябва някъде по средата да направим срещата...
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2106
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Радвам се, че нещата са се оправили. Може и да им е трябвало повече време да улегнат по дисковете, затова да са свирили, а може и да си уцелил истински :)
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dancing_niki написа:Радвам се, че нещата са се оправили. Може и да им е трябвало повече време да улегнат по дисковете, затова да са свирили, а може и да си уцелил истински :)
![th_up :th_up](./images/smilies/th_up.gif)
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Камерка за задно виждане !
Светещи духалки !
Светещи духалки !
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Как накара духалките да светят? Допълнително ли слага някаква подсветка, или си има фабрично? Моите никога не са светели.
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Фабрично си светят, просто са ти изгоряли крушките
мойте ги смених със диодни, в темата ми има малко снимки от играчката.
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
фабрично си светеха колега , но са с крушки и светят слабо и изгарят много лесно , затова хващаш един кабел , 8 диода червени на 12 волта и един поялник , калай (тенол) и започваш да запояваш ( отдясно ще намериш изкарана букса зад кората , приличаща на другата кора където са бушоните и си шеф !
- TUISTERa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 9:19
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Founder написа:Камерка за задно виждане !
Светещи духалки !
Дай малко инфо за камерката как я прекара откъде я взе и на какво я гледаш отпред?
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Камерката я прекарах лесно . Тя е с оригиналната стойка за задния номер , както се вижда от снимката ( кабела за захранването по принцип се връзва за крушката за задна светлина , но аз си направих ключе с което да я пускам и спирам когато си пожелая.. (така ми е по-интересно !) . Кабела за захранването минава под прага десния , пасажерски , през багажника и с едно тънко телче го прекарах през гуменото уплатнение на багажника . Кабела за видео тои е в комплекта с камерата и него прекарах през прага , но шофиорския (отвих на таблото 2 то болта с торкс и покрай аирбага на конзолата мушнах кабела отдолу и под стаклото предното , като си оставих 20-25см кабелче да се вижда по средата на предното стъкло. На прозореца си имам стоика за навигация (имам една 7 инчова и реших нея да използвам като екран) ,защото когато си купувах пасата изрично го търсих без навигация (и без това оригиналната за нищо не може да се използва освен за крадене и гъзария - телевизия , на което и на телефона мога да гледам ).
Стойката я хванах с 4 видиики самонарезни , като преди това сложих силикон на дупките , преди да завия видииките , отвътре също намазах със силикон покрай тях , кабелчето на камерката не исках да пробивам голям отвор и го срязах , пробих малка дупка колкото да мине и него силиконизирах . След което вързах го с кербовки , вързах захранването с кербовки . Нита на номера го махнах като от вътрешната страна на багажника с една бургийка мисля че беше 4-5 ца с винтоверта го разпробих отзад (но преди това с една много тънка 1.5мм го прекарах през отвора , за да махна скъсаната опашка на нита (клещите като го издърпват му остава главата и опашката и се разширява ) след като му махнах задната част тои си остана на номера , пак си е разширен , но само номера го държи нищо др. На оригиналната стойка няма отстрани в долния ъгъл какво да придържа самия номер и изрязах долните крачета на старата стоика с макетно ножче и ги залепих със секундно лепило , ще ги мина и с поялник , но нз кога ! Това е ...
Стойката я хванах с 4 видиики самонарезни , като преди това сложих силикон на дупките , преди да завия видииките , отвътре също намазах със силикон покрай тях , кабелчето на камерката не исках да пробивам голям отвор и го срязах , пробих малка дупка колкото да мине и него силиконизирах . След което вързах го с кербовки , вързах захранването с кербовки . Нита на номера го махнах като от вътрешната страна на багажника с една бургийка мисля че беше 4-5 ца с винтоверта го разпробих отзад (но преди това с една много тънка 1.5мм го прекарах през отвора , за да махна скъсаната опашка на нита (клещите като го издърпват му остава главата и опашката и се разширява ) след като му махнах задната част тои си остана на номера , пак си е разширен , но само номера го държи нищо др. На оригиналната стойка няма отстрани в долния ъгъл какво да придържа самия номер и изрязах долните крачета на старата стоика с макетно ножче и ги залепих със секундно лепило , ще ги мина и с поялник , но нз кога ! Това е ...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта