Здравейте,имам едно питане.....не ми се затваря плътно прозореца до волана...и нещо трака вътре:(
и задният прозерец ми се затваря на 4 степени до горе...това означава ли че моторчето е здало багажа или е някакво предпазване за деца?
някой да има идея как се отваря шофьорската врата(пасата е с кожен салон)
мерси предварително
mod edit: Sunny
Пасата ти е В4, а не 3-ка
Пасат B4 прозорец
Здравей.Сваля се кората ,процедурата е елементарна.Сваля се найлоновата изолация.точно между болтовете на моторчето има една дупка в която има болт и се отвива(регулира)с тръбно ключе 10.Значи когато отвиваш или завиваш с едната ръка придържаш от вътрешната страна кръглата шайба,с която фактически се регулира кога да спре .Това става при положение че механизма е здрав и не прещраква.Ако е спукана заварката на пластината която държи зъбчатката на роторчето,ефект няма.понеже то постоянно си прещраква.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
На предния прозорец имаш изронени зъбци и няма да стане с глухото ключе.Потъси майстор да ти ги навари и после да ти нареже нови зъбци.Или нов механизъм към 200лв(ориентировъчно).
За задния прозорец имаш или скъсан кабел или студени спойки в електрониката във вратата.По вероятно второто.И за него няма да помогне глухото ключе.Ако не можеш сам потърси майстор електричар и си готов.
За задния прозорец имаш или скъсан кабел или студени спойки в електрониката във вратата.По вероятно второто.И за него няма да помогне глухото ключе.Ако не можеш сам потърси майстор електричар и си готов.
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Ако си наистина Passat 3 то тогава за задния прозорец може да го спаси следната процедута.Сваляш механизма,почистваш всичко,смазваш и качваш обратно.Като пиша всичко значи всичко.Това важи и за моторчето на стъклото и за неговата предавка.И тогава спестяваш идеята на някои колеги за отслабването на токовата защита на мотора,сиреч биметалната пластина.Като започне да движи по лесно отпада идеята за смяна на биметалната пластина.
Успех.
Успех.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Shnorhel написа:мерси за отговорите....това за 200 лева ориентировачно хич не ми хареса дено мерси все пак
![]()
някои маистор да ми препоръчате при които да имате добри отзиви за такива неща?
Не ти харесва, ма аз съм на същия хал от... 2 години и чакам баща ми да му писне за да даде пари, понеже той повече кара

Късмет!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=25427 Виж тук.(После пиши какъв е бил при теб дефекта.)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 45 госта