
Смяна на съединител на В5
Смяна на съединител на В5
Здравеите колеги. Интересуваме колко излиза смяната на тази джаджа
, като цена за работа и цените на частите. Двигателя е 101 коня TDI, производство 2001 г.

- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
в АутоПлюс около 250 лева беше комплект на Luk феродов диск+притискателен+лагер. Обаче ... ... ... в зависимост от километрите психически се подготви и за маховика. При модела демферните пружини са там и ако са заминали (усеща се веднага - има сериозен луфт, но се установява едва след като се свали) заминават още около хилядарка (в АутоПлюс е поръчка и се чака бая, по-бързо - Сакар Ауто 1500+ лв. и до 5-7 дни е тук)
Аз правих това упражнение през лятото на 2006. Ако се поровиш с търсачката даже бяхме писали и коментирали нещо по въпроса.
Аз правих това упражнение през лятото на 2006. Ако се поровиш с търсачката даже бяхме писали и коментирали нещо по въпроса.
Много-малко тва е! Приказката за брадата и гребенчето я знаеш (еее и цената все пак е СакарАуто де, не пропускай това). И е не само без работата ами е само маховика с пружините. Феродов притискателен, лагер - отделно.trohata написа:...Много бе приател това без работата ?
Не е задължително да се сменя маховика. Сменя се само ако се налага. Като се свали скоростнотата кутия обаче тогава се установява. Вътре има един диск, който е "закачен" към маховика с пружините и странна лостова система. Ако има луфт - значи заминало. Не е капсуловано всичко. Отделно могат да се сменят феродовият диск, притискателният диск, лагера и маховика. Всеки сам си преценява дали да сменя нещо износено или да остави другите елементи да обират натоварванията. Преполагам че при тая цена на тоя механизъм сигурно ще му се намери начин за въстановяване, но поне за сега не съм чул някой да реставрира.trohata написа:за моят Двигател задалжително ли се сменя Маховика ??? капсоловано ли е всичко ? или мога да сменя само Феродовия и лагера !
По този въпрос най-компетентно мнение ще даде колегата niks76. Според мен обаче причината за това надали се крие в съединителя (т.е. в дисковете). По-скоро трябва да се търси в помпата на педала или отработващия цилиндър долу до скоростната кутия (съединителите на Passat-ите са с хидравличен превод, а не с въже).nikm написа:...педала на съединителя е много твърд. Сядал съм на други пасати като моя и педала е доста по-мек. Дали ако се смени съединителя ще омекне и педала.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта