ПРОБЛЕМ НА ПРАЗЕН ХОД НА БЕНЗИН
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
мисля че разбрах.Значи ако след като го откача и двигателя започне да работи по-зле значи датчика е изправен а компа компенсира със стойност близка но не по-добра/еталонна/за текушото състояние на системата.Обратното ако започне да работи по-добре то това би означавало че еталонната стойност е по добра от текущия сигнал/повреден датчик,тоест идва некоректен сигнал към компа и той работи по-лошо от сервизен режим. това ли е?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
MMM да днес взех на заем едно друго стъпково моторче но колата се държи по същия начин като моето.Не е от него.Най интересното е че когато изключих буксата на моторчето при загрят двигател колата се успокои а не е проблема в него??Мистика.Може би аварийният режим на компа се характеризира с малко по високи обороти100 примерно но нямам обортомер да проверя.Та остават други неизследвани области.Няма да се откажа.Имам едно малко съмнение а то е че моноинжекционите на пасатите са си просто такива с малко по ниски обороти зададени от завода и леко притрисат когато двигателя загрее и влезе в оптимален режим.Поправете ме ако греша.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Моя е с оборотомер и държи 850- 900об пиша го така защото не мога да ги определя точно а не че играят, а замислял ли си се за почистване на дюзата на моното. Бях ти препоръчал Ваското1 но не съм обърнал внимание че си от Пловдив. Има доста колеги от Пловдив, допитай се за читав майстор. Не трябва да претриса на празен ход, ако всичко е наред почти не трябва да се усеща като работи колата на место.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта