Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Пет 04 дек 2015 13:35


Bro0z3r написа:
Bro0z3r написа: Наводних се (маншона на жилото за отваряне на предния капак) и ми изпука комфорт модула..

Модулите са 2 вида с разл. букси според оборудването.
За отзад с ел ст. модула е 1JO 959 799 S.
На пода има 1 гумена тапа / не помня точното разположение , но е г.д. на 1 педа напред от модула - пробий за да се изтича водата. Миналата година така направих на Пас. на сина.

Относно особеностите с темпомата може да е намокрен контакта в стоп машинката / двойна е/ 1 за стоп,2 за управление на темпомата- сигнал за натиснат спирачен педал.

Последна промяна от kris11 на Пет 04 дек 2015 13:40, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Пет 04 дек 2015 13:39


DoH_KuXoT написа:в крайна сметка може да се окаже конденз. При мен десния джоб е леко влажен постоянно и не го ползвам.


Не помня от коя страна беше клапата за въздуха /май беше в левия з.калник. Закрива се от бронята


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Пет 04 дек 2015 14:03


kris11 написа:...



Благодаря, но въпросът ми е свързан със светенето на лампата за спирачната течност.. Утре ще пробвам да дам накъсо двата кабела на буксата на датчика, да видим дали не е просто съвпадение...
А темпомата се оправи самичък и няма никакви проблеми в момента.
Отводняването ясно, сушенето - утре с духалката :mrgreen

Последна промяна от Bro0z3r на Пет 04 дек 2015 16:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6117
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 04 дек 2015 15:36


kris11 написа:
DoH_KuXoT написа:в крайна сметка може да се окаже конденз. При мен десния джоб е леко влажен постоянно и не го ползвам.


Не помня от коя страна беше клапата за въздуха /май беше в левия з.калник. Закрива се от бронята

като свалях бронята за монтаж на теглич, мисля че имаше от двете страни, даже мислех , че през тях натича, но и от тях не е


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12867
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 04 дек 2015 17:04


От двете страни има вентилационни отвори.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Пет 04 дек 2015 20:07


Zdravko Zankov написа:От двете страни има вентилационни отвори.

:bowdown :bowdown , че при нас е само в ляво :bowdown Днес качвах картинки за Радотом


Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Вто 08 дек 2015 16:28


Здравейте колеги. Ще помоля за малко помощ!!!
Централното на задна лява врата на моя б5.5 блокира на заключено положение и лошото е,че и от вътре няма отключване :( Какво да правя,защото не ми се иска да я омажа още повече. :( Много ще съм Ви благодарен,ако помогнете ;)


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 08 дек 2015 17:01


Лошо, много лошо ! Ако не се отвори сама някога-вероятно на топло време или в топъл гараж, ще ти се наложи да разконсервираш. :bowdown Или просто забравяш за отварянето и.

Когато успееш да я отвориш, веднага и изключи захранването през гуфретата на колонката или я сваляй и ремонтирай веднага. И после отваряй-презапоявай и така. Механиката е с едни червяци и двойно заключване и остане ли затворена, няма мърдане. :bowdown Форд-Нокс.


Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Вто 08 дек 2015 17:24


Благодаря колега. Общо взето при мен се е получило "Карам Рено със скъпа потдръжка" :D Надявам се все пак някога да се отвори. ;) Лека вечер и отново благодаря ;)


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Вто 08 дек 2015 19:17


Свали кората (трудно, но не невъзможно), откачи стъклото и хвани някой да го държи горе (ако измислиш как да го "закачиш" - още по-добре)! От там сваляш тавата и назначаваш някой да натиска копчетата на панела на шофьорската врата :mhihi
Ти хващаш нещо и почваш да почукваш бялата кутийка.
Едновременно с почукването се възползвай от цялото женско съсловие на родата на бравата :mrgreen и би трябвало да се получи.
Отключи ли се, НА МОМЕНТА откачаш буксата, която влиза в тая бяла кутийка!
Честито, вече вратата е използваема! Заключването и отключването са ръчни, но поне самата врата работи като такава.
От там нататък сменяш /запояваш... Каквото си решиш.


Потребителски аватар
ACURA_Sport
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:43
Автомобил: VW Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Troyn

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ACURA_Sport » Сря 09 дек 2015 21:20


Надеждаааа!!!! Много благодаря колега. Ще я пробвам веднага щом се освободя. Ще съобщя веднага щом има резолтат!!!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 10 дек 2015 8:50


Сама ли се отвори ?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 11 дек 2015 10:19


Понеже модераторите подобриха форума ни, та да питам тук-Само моят форум ли изглежда като мобилно приложение, или това нещастие е сполетяло всички нас ? :screwy :Mr Green Fun :bowdown

Има ли излизане от това състояние ??? Стана като форума на Ауди- тотална щета и с пишещият редактор.

А аз се радвах че нашият форум е най френдли !?


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 11 дек 2015 13:46


Да не е от бисквитите брат? При мен е ок! Аз веднага си сложих тъмната тема, кефи ме :th_up

Имам въпрос... Тъй като продавам кабела за чейнджъра и се чудя за къде са тези двете жици които стърчат? За да мога да обясня ако някой ме пита, едната предполагам е за към купето а другата за къде е :gruebel /не помня къде беше/

Изображение

Последна промяна от betaserk на Пон 14 дек 2015 15:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Пон 14 дек 2015 11:55


Здравейте колеги. От една седмица се случва нещо странно с колата ми. Става въпрос, че преди около седмица тръгвах за Велико Търново и докато колата е студена, над 2000 оборота започна да клокочи въздух в охладителната система. Помислих се, че от някъде е влязъл въздух. След кратък пробег клокоченето спря. Колата си загря до работна температура и никакви грижи. Върнах се от Търново нормално. На другия ден Сутринта тръгнах за Трявна и пак същото клокочене. Случвало ми се е преди един път като сменях антифриза и докато обезвъздуши системата се чуваше така. Но сега не съм сменял нищо. От самосебе си сутрин като е студена и клокочи докато обезвъздуши. Веднага ми влязоха едни филми в главата, свързани с гарнитури и прочее, но пък не губя и грам течност. Антифриза и казанчето са чисти. Вече 200-300 км. от както се случи за първи път и нивото си е където трябва в казанчето. От какво мислите, че може да влиза този въздух в системата? Аз си мисля, че като започне да изстива двигателя, течността се свива и от някъде засмуква по малко въздух, който го изкарва при следващо палене. Дали е така?

Последна промяна от lz2aii на Пон 21 дек 2015 8:51, променено общо 1 път.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта