Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dqvola_91 » Пон 14 дек 2015 13:07


Някой може ли да ми даде схема на инсталация на подгрев на задните седалки,че мисля да си слагам




Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот KBK » Пон 14 дек 2015 14:22


Ето за предните, май отзад беше същото.
Прикачени файлове
Heated seats.pdf
(127.18 KиБ) Свален 95 пъти


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 14 дек 2015 15:47


lz2aii написа:Здравейте колеги. От една седмица се случва нещо странно с колата ми. Става въпрос, че преди около седмица тръгвах за Велико Търново и докато колата е студена, над 20000 оборота започна да клокочи въздух в охладителната система. Помислих се, че от някъде е влязъл въздух. След кратък пробег клокоченето спря. Колата си загря до работна температура и никакви грижи. Върнах се от Търново нормално. На другия ден Сутринта тръгнах за Трявна и пак същото клокочене. Случвало ми се е преди един път като сменях антифриза и докато обезвъздуши системата се чуваше така. Но сега не съм сменял нищо. От самосебе си сутрин като е студена и клокочи докато обезвъздуши. Веднага ми влязоха едни филми в главата, свързани с гарнитури и прочее, но пък не губя и грам течност. Антифриза и казанчето са чисти. Вече 200-300 км. от както се случи за първи път и нивото си е където трябва в казанчето. От какво мислите, че може да влиза този въздух в системата? Аз си мисля, че като започне да изстива двигателя, течността се свива и от някъде засмуква по малко въздух, който го изкарва при следващо палене. Дали е така?


По принцип капачката на разширителят е двупосочна- хем отваря при преналягане, хем когато течността се охлажда и свива респективно -капачката отваря пак за да компенсира и да не се свие разширителният съд и съединенията- вакумиране да не стане.

При мене преди да направя смяна на гарнитура -така ми клокочеше в парното, после на извънградско ми изхвърляше по 1 литър антифриз през капачката и накрая смених гарнитурата. Колата си държеше 90 гр. въпреки това. Но и ми цапаше казанчето с масло.


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dqvola_91 » Пон 14 дек 2015 18:01


а модула тогава на задните седалки за подгрева къде се намира? На предните е отдолу,нали?
dqvola_91 написа:Някой може ли да ми даде схема на инсталация на подгрев на задните седалки,че мисля да си слагам
KBK написа:Ето за предните, май отзад беше същото.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12867
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 15 дек 2015 7:04


lz2aii написа: докато колата е студена, над 20000 оборота а


От колко оборота почва "червения сектор" при теб? :mhihi

Климатроника беше ли ти включен?


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Вто 15 дек 2015 8:44


Червения сектор почва от 4500 мисля. Нямам климатроник - с климатик съм. Иначе загрява си нормално, парното тръгва почти веднага както винаги досега. Тази сутрин пак имаше малко клокочене. Иначе в казанчето за охл. течност си мирише на антифриз, никакви миризми на нафта, масла или други петролни продукти. Все още няма никаква загуба на течност.
kossis написа:... Но и ми цапаше казанчето с масло.

Това засега май е единствената разлика. Дано това да се окаже ключа към бараката и случая ми да ене е като при теб. Но все пак този въздух влиза от някъде и трябва да разбера от къде. Най-логично е от гарнитурата, но липсват другите симптоми.


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот KBK » Вто 15 дек 2015 9:06


от dqvola_91 » пон дек 14 51, 2015 19:01

а модула тогава на задните седалки за подгрева къде се намира? На предните е отдолу,нали?

За кой модул говориш, копчетата са в подлакътника отляво и отдясно на задния пепелник. До тях отива 12v за самия подгрев и за подсветката.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Вто 15 дек 2015 9:11


CAM00846-1.jpg
... не бях прав, червения сектор почва от 4700 :mhihi


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 15 дек 2015 9:34


Колега- два теста
Отвиваш капачката на разширителя на студен мотор и си прекарваш пръста по медният опръстен който е в гърлото на разширителният съд-той контактува с уплътнението на капачката.
Ако имаш масло по пръста си............... Същото нещо можеш да направиш и по стените на разширителят, а и по самата капачка.
Втори тест- караш извънградско 20 - 30 км и като е на 90 гр. спираш и отвиваш капачката на разширителя без да гасиш мотора. Правиш го внимателно-отвиваш докато изпусне леко налягането и после я махаш. Ако видиш че извират мехури..............
Няма проблем при 90 гр да отвиеш капачката на бензин и дизел при работещо охлаждане- вентилатор- налягането е допустимо. А при дизела ептен никакво.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Вто 15 дек 2015 9:36


Първия тест е направен. Пръстът ми е чист - няма масла и други петролни продукти. Втория тест ще го пробвам, само че не трябва ли при развита капачка някой да подава обороти или мехурите излизат и на празен ход?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 15 дек 2015 9:39


Абе ако е в първоначален стадии майче трябва.


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dqvola_91 » Вто 15 дек 2015 9:42


На предните седалки отдолу под тях има модул за управление предполагам,че и за задните трябва да има? Изображение

P.p В такъв случай само 12в и маса трябва да взема,а нещо релета или самият бутон играе ролята на реленце?

KBK написа:от dqvola_91 » пон дек 14 51, 2015 19:01

а модула тогава на задните седалки за подгрева къде се намира? На предните е отдолу,нали?

За кой модул говориш, копчетата са в подлакътника отляво и отдясно на задния пепелник. До тях отива 12v за самия подгрев и за подсветката.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот penko_pulev » Сря 16 дек 2015 12:27


Няма такива модули! Копчетата играят цялата роля и всичко минава през тях! Филма съм го гледал вече. Взима се захранване, което минава през предпазител! От там в копчетата и от тях към подгревните платна! Взима се и захранване за подсветката на бутоните от ключа на фаровете.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Сря 16 дек 2015 19:47


Ей момчета ударете едно рамо. Някой може ли да ми даде помощ-информация колко снижава тая пружина, рових се и неможах да намеря характеристика. Номера на пружината е FKS48HA


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Чет 17 дек 2015 20:36


Колеги, имам мерак за нож под предната броня. От къде може да се намери? Гледам на един Голф му стои доста добре, поне на мен ми харесва. Намерих ето този в нета, но си нямам и представа, кое става и кое не става и как се слага. На мястото на това което си е оригинално ли?

Изображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта