Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой може ли да ми даде схема на инсталация на подгрев на задните седалки,че мисля да си слагам
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ето за предните, май отзад беше същото.
- Прикачени файлове
-
- Heated seats.pdf
- (127.18 KиБ) Свален 95 пъти
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа:Здравейте колеги. От една седмица се случва нещо странно с колата ми. Става въпрос, че преди около седмица тръгвах за Велико Търново и докато колата е студена, над 20000 оборота започна да клокочи въздух в охладителната система. Помислих се, че от някъде е влязъл въздух. След кратък пробег клокоченето спря. Колата си загря до работна температура и никакви грижи. Върнах се от Търново нормално. На другия ден Сутринта тръгнах за Трявна и пак същото клокочене. Случвало ми се е преди един път като сменях антифриза и докато обезвъздуши системата се чуваше така. Но сега не съм сменял нищо. От самосебе си сутрин като е студена и клокочи докато обезвъздуши. Веднага ми влязоха едни филми в главата, свързани с гарнитури и прочее, но пък не губя и грам течност. Антифриза и казанчето са чисти. Вече 200-300 км. от както се случи за първи път и нивото си е където трябва в казанчето. От какво мислите, че може да влиза този въздух в системата? Аз си мисля, че като започне да изстива двигателя, течността се свива и от някъде засмуква по малко въздух, който го изкарва при следващо палене. Дали е така?
По принцип капачката на разширителят е двупосочна- хем отваря при преналягане, хем когато течността се охлажда и свива респективно -капачката отваря пак за да компенсира и да не се свие разширителният съд и съединенията- вакумиране да не стане.
При мене преди да направя смяна на гарнитура -така ми клокочеше в парното, после на извънградско ми изхвърляше по 1 литър антифриз през капачката и накрая смених гарнитурата. Колата си държеше 90 гр. въпреки това. Но и ми цапаше казанчето с масло.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
а модула тогава на задните седалки за подгрева къде се намира? На предните е отдолу,нали?
dqvola_91 написа:Някой може ли да ми даде схема на инсталация на подгрев на задните седалки,че мисля да си слагам
KBK написа:Ето за предните, май отзад беше същото.
-
- VW експерт
- Мнения: 12867
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа: докато колата е студена, над 20000 оборота а
От колко оборота почва "червения сектор" при теб?
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Климатроника беше ли ти включен?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Червения сектор почва от 4500 мисля. Нямам климатроник - с климатик съм. Иначе загрява си нормално, парното тръгва почти веднага както винаги досега. Тази сутрин пак имаше малко клокочене. Иначе в казанчето за охл. течност си мирише на антифриз, никакви миризми на нафта, масла или други петролни продукти. Все още няма никаква загуба на течност.
Това засега май е единствената разлика. Дано това да се окаже ключа към бараката и случая ми да ене е като при теб. Но все пак този въздух влиза от някъде и трябва да разбера от къде. Най-логично е от гарнитурата, но липсват другите симптоми.
kossis написа:... Но и ми цапаше казанчето с масло.
Това засега май е единствената разлика. Дано това да се окаже ключа към бараката и случая ми да ене е като при теб. Но все пак този въздух влиза от някъде и трябва да разбера от къде. Най-логично е от гарнитурата, но липсват другите симптоми.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
от dqvola_91 » пон дек 14 51, 2015 19:01
а модула тогава на задните седалки за подгрева къде се намира? На предните е отдолу,нали?
За кой модул говориш, копчетата са в подлакътника отляво и отдясно на задния пепелник. До тях отива 12v за самия подгрев и за подсветката.
а модула тогава на задните седалки за подгрева къде се намира? На предните е отдолу,нали?
За кой модул говориш, копчетата са в подлакътника отляво и отдясно на задния пепелник. До тях отива 12v за самия подгрев и за подсветката.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега- два теста
Отвиваш капачката на разширителя на студен мотор и си прекарваш пръста по медният опръстен който е в гърлото на разширителният съд-той контактува с уплътнението на капачката.
Ако имаш масло по пръста си............... Същото нещо можеш да направиш и по стените на разширителят, а и по самата капачка.
Втори тест- караш извънградско 20 - 30 км и като е на 90 гр. спираш и отвиваш капачката на разширителя без да гасиш мотора. Правиш го внимателно-отвиваш докато изпусне леко налягането и после я махаш. Ако видиш че извират мехури..............
Няма проблем при 90 гр да отвиеш капачката на бензин и дизел при работещо охлаждане- вентилатор- налягането е допустимо. А при дизела ептен никакво.
Отвиваш капачката на разширителя на студен мотор и си прекарваш пръста по медният опръстен който е в гърлото на разширителният съд-той контактува с уплътнението на капачката.
Ако имаш масло по пръста си............... Същото нещо можеш да направиш и по стените на разширителят, а и по самата капачка.
Втори тест- караш извънградско 20 - 30 км и като е на 90 гр. спираш и отвиваш капачката на разширителя без да гасиш мотора. Правиш го внимателно-отвиваш докато изпусне леко налягането и после я махаш. Ако видиш че извират мехури..............
Няма проблем при 90 гр да отвиеш капачката на бензин и дизел при работещо охлаждане- вентилатор- налягането е допустимо. А при дизела ептен никакво.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Първия тест е направен. Пръстът ми е чист - няма масла и други петролни продукти. Втория тест ще го пробвам, само че не трябва ли при развита капачка някой да подава обороти или мехурите излизат и на празен ход?
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На предните седалки отдолу под тях има модул за управление предполагам,че и за задните трябва да има? ![Изображение](https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReRqySDTAy6sJsNLnJx3ahXNLrMYLrrHoVIS7EPqmNxf3nw3vT)
P.p В такъв случай само 12в и маса трябва да взема,а нещо релета или самият бутон играе ролята на реленце?
P.p В такъв случай само 12в и маса трябва да взема,а нещо релета или самият бутон играе ролята на реленце?
KBK написа:от dqvola_91 » пон дек 14 51, 2015 19:01
а модула тогава на задните седалки за подгрева къде се намира? На предните е отдолу,нали?
За кой модул говориш, копчетата са в подлакътника отляво и отдясно на задния пепелник. До тях отива 12v за самия подгрев и за подсветката.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Няма такива модули! Копчетата играят цялата роля и всичко минава през тях! Филма съм го гледал вече. Взима се захранване, което минава през предпазител! От там в копчетата и от тях към подгревните платна! Взима се и захранване за подсветката на бутоните от ключа на фаровете.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ей момчета ударете едно рамо. Някой може ли да ми даде помощ-информация колко снижава тая пружина, рових се и неможах да намеря характеристика. Номера на пружината е FKS48HA
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, имам мерак за нож под предната броня. От къде може да се намери? Гледам на един Голф му стои доста добре, поне на мен ми харесва. Намерих ето този в нета, но си нямам и представа, кое става и кое не става и как се слага. На мястото на това което си е оригинално ли?
![Изображение](http://i63.tinypic.com/1z3cymv.jpg)
![Изображение](http://i63.tinypic.com/1z3cymv.jpg)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта