Здравейте нови колеги

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 29 яну 2007 23:23


Всичко зависи от състоянието на ходовата част и най вече от амортисьорите. А между В3 и В4 конструктивна разлика в ходовата част почти няма.




Потребителски аватар
Vorsprung durch technik
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vorsprung durch technik » Пон 29 яну 2007 23:47


Живи и здрави ще видим до 10-на дни :wink:А какъв е тоя мотор 1.8 75 коня :shock
Благодаря много на всички. :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 29 яну 2007 23:50


:офф Мотото на VW не беше ли Aus Liebe zum Autmobil? Това дето ти е ника май беше на Ауди. Не, че има нещо лошо, пак е VAG, просто се замислих... :gruebel


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Вто 30 яну 2007 7:07


Vorsprung durch technik написа:Живи и здрави ще видим до 10-на дни :wink:А какъв е тоя мотор 1.8 75 коня :shock
Благодаря много на всички. :wink:


кода на двигателя е ААМ :) аз съм с такъв пасат, не е машина за драг но пък влачи като за световно, с каквото и да го напълниш въобще не усеща товара


Потребителски аватар
Vorsprung durch technik
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 13:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vorsprung durch technik » Вто 30 яну 2007 22:51


dobrinb написа::офф Мотото на VW не беше ли Aus Liebe zum Autmobil? Това дето ти е ника май беше на Ауди. Не, че има нещо лошо, пак е VAG, просто се замислих... :gruebel

Това ми е ника в Ауди форума.Иначе си прав,че е логото на ауди.Попринцип съм върл Ауди фен,но ВАГ концерна целия ми е на сърце :wink:
За съжаление Пасата е на малко километри,защото в Италия е собственост на инвалид и трябва да чакам 2 месеца да го освободят от там :( И го отказахме,но предполагам това не пречи като ВАГ фен да съм регистриран тук :wink: Дори сме имали 3 години голфче 3-ка и Пасатче и имам някакви Фолксвагенски знания


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 31 яну 2007 8:47


За да си член на VW клуба не е задължително да имаш VW, дори и от групата VAG (ако греша, да ме поправи някой).


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: Здравейте нови колеги

Мнениеот K22 » Сря 31 яну 2007 15:31


Vorsprung durch technik написа:Имам няколко питания:
1.Моторът 1.8 в два варианта ли е Моно и Пълна инжекция?
2.Здрав ли е като цяло?
3.Как е като динамика,ускорение и макс скорост този мотор на това купе?На вектрата знам как е,защото ми беше 1.8Моно инжекция
4.Баща ми навремето имаше по новия Пасат от 94 и не се оказа много здрав.Този доколкото знам е страшно добиче и чувам,че е много здрав.Така ли е?
Благодаря предварително :wink:

Слязох от Вектра 1,8и и сега съм с Пасат 1,8и-комби:
Вектрата вози една идея по-меко.
Вектрата е 2 идеи по обузшумена.
Вектрата е 1 идея по устойчива в завои.
Вектрата е по-икономична -разхода и при 90 и при150км/ч почти еднакъв..
Пасата -с по-охранени коне, двигателя не усеща колата когато е с пълен товар.
по просторен, седалката по- ергономична,
Купето и пластмасите вътре-вечни. Окачването -като на Опела.
С две думи здрава надеждна семейна кола на която трябва само на време да сменяш консумативите!


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 01 фев 2007 10:26


Внимаваи само с коли от Италия - в смисьл яко каране и доста слабо поддьржане - оглеждаи добре като копуваш....


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 01 фев 2007 10:38


MobilLife написа:Внимаваи само с коли от Италия - в смисьл яко каране и доста слабо поддьржане - оглеждаи добре като копуваш....

    Всичко си зависи от това как си я е поддържал човека, не е задължително като е от Италия да е барака. Виждал съм доста коли от Германия и Австрия да са доста по големи кошници от италианските. Така че огледай и хубаво състоянието а не като чуеш че е от Италия и да правиш кръгом. :wink:


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Чет 01 фев 2007 12:50


MobilLife написа:Внимаваи само с коли от Италия - в смисьл яко каране и доста слабо поддьржане - оглеждаи добре като копуваш....


Абе 'ем е така, 'ем не е, но едно е сигурно, в Италия климатът е далеч по-нежен откокото в Германия, Австрия и Холандия. на таралясниците дето идват от Германия, Австрия или Холандия е много по-вероятно да не можеш да им развъртиш бурмите 'отдолу'. Тенекето им е със сигурност по-изтормозено от лугите дето ги 'фърлят зимата, има голяма вероятност 'екземите' вече да са тръгнли 'подкожно' или по разни трудно видими 'сгъвки', не че е нещо особено страшно, но зверски дразни (тва е като херпес зостер, можеш да го позатиснеш, но в общия случай е нелечимо). Излизаш от 400-500 кинта и разчитайки на това, че предишният обственик е бил супер съвестен наливаш полека във всякакви 'изненеади', дето по книжка са си били ОК. Отделно се скубеш и за тенекето, ама то е неспасяемо.

Виж обаче италианците са сериозни хора, държат на оригинала, ако си 'земеш бричка от Италия можеш да си сигурен, почти на 100%, че е със заводски вложените парчоляци. Поддръжката е една две автомивки (на сватбата на дъщерята, друго не се сещам) и т'ва е, за целия период на експлоатация. Масло ли, те са над тия неща. Наливаш 1000-1500 кинта, може и не веднага (поетапно) и караш 'нова кола' доста време, без ядове.

Накрая като теглиш черата на кинтите виждаш, че е 'се тая, но Италянката няма 'екземи'. Ей зат'ва аз тия от Италия по ги тача, мойта е такава. Абе нямаш проблеми с това, че е от Италия.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Чет 01 фев 2007 14:25


Ми аз имам наблюдение близо 2 год как карат италианците та затова му казвам на човека - 90 % от тях се барат роднини на Фитипалди а отделно че там кола влиза в сервиз само когато се скапе тотално.......многоооооо дьлга тема за дискусия - няма да му сьсипваме темата на човека но ....аз лично бих обьрнал повече внимание на коли оттам!


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 03 фев 2007 20:15


Колегата който каза, че е важен човека от който купуваш, а не държавата е най - прав!!! Дори и да е от Лапландия колата, няма никакво значение - добрата подръжка си е добра подръжка! Другото е късмет! А на колегата който сравнява Вектрата с Пасат искам да кажа, че почти пет години карах Астра (120 000км в България), но след като си купих Пасат осъзнах, че Опел е пр.дня!!! Верно, че съм много доволен от Астрата, но комфортът, ускорението, разходът и какво ли още не, не могат да се сравнят! :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 03 фев 2007 20:18


Vorsprung durch technik написа: Попринцип съм върл Ауди фен,но ВАГ концерна целия ми е на сърце :wink:


сори за спама ма и аз съм същия-фирмата ОООО много ми е на сърце ама пусто нема лев...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта