Здравейте днес се регистрирах тъй като от вчера съм собственик на пасат B4. Влюбен съм в нея интересувам се от това някой да ми даде информация за гореописаният мотор. Какви са отзивите !Капризен ли е за обслужване или там каквото знаете.Много благодаря предварително!
mod edit: Sunny
двигател 1,6 101кс
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище

Ето какво намерих за двигателя ти като документация (не е лошо да пишеш буквите му, коя година е колата, ...) : проверка на компютъра, zip файл
Нямам преки впечатления от двигателя, но мисля че е малко по-претенциозен - все пак от 1,6 литра са изкарали 101 к.с. Като обслужване едва ли е много капризен.
Успех, много безаварийни километри с колата, и все така да се запази чувството ти към нея, а и тя да ти отвръща подобаващо !
Последна промяна от gr_kanev на Пет 02 фев 2007 22:12, променено общо 1 път.
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Честито колега
.Моя е същия мотор комби.Имам до от 2 години,за това време съм минал 30 000км: Смених накладки,антифриз,бобината-спука се миналата зима и прекъсваше,водна помпа-протече като изкарвах от сервиза след смяна накладки..а точно тръгвах към нас да събирам багажа за морето
Зимни гуми,свещи,гарнитура на капака на главата,един маншон отдолу че се беше напукал..не исках да чакам да се скъса и да прецака полуоската Плюс маслата и филтрите на всеки 10000км.Разход извънградско: 2 големи+2 деца+багаж за 2 седмици+включен климатик=7,5л/100км.(средна скорост 130км/ч.)При изпреварване със 120км/ч. ако изключиш климатика докато задминаваш, ще забележиш че дърпа доста..иначе климата го спъва доста.Градско:не съм засичал и не искам...
Мотора набира осезаемо между 3 и 4 хиляди оборота,под 3 се кара нормално, аз лично градско се движа под 3,при изпреварване в града, вкарвам мотора до 4-5.По-миналата зима,когато беше -25С, палех веднага...замръзна ми антифриза,въртеше само единия кръг,след това го смених веднага с нов 




- Kentavar
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Честито колега. Добре дошъл в отбора. Аз имам същия мотор 1.6 101 коня AFT. Това е семейна кола, товари и носи много, вервай ми. По висока е от Голфа и не му падат ламарините когато газиш сериозни неравности. Широка е, нема да се бутате със спътника си когато включваш пета. Устойчива, масивна кола. 15 - ките гуми и стоят убийствено, особенно лятото ако я видиш с гуми 205/50/15, жестоко.... Ако предишния собственик или продавача не са ти заложили някоя "бомба", може да си спокоен. Колите са здрави и не особенно претенциозни. Имат си някой магарий но са в реда на нещата. За да знаеш повече за мотора и най-вече за максималния въртящ момент, трябва да погледнеш първите три букви от номера. AFT или AEK. Първия вариант стига по бързо до максимален въртящ момент или при 3500 оборота. А втория малко по бавно - 4000 оборота, за това иска малко повече ръчка. Значи има нещо такова за така наречения слаб двигател за това купе. Но не е точно така. Значи малко трудно набира, защото това е тежък, семеен автомобил, не за състезания, НО. Като стигне около 3000 оборота се усеща, че "излита". Тогава вече може да се мери с останалите на пътя. Можеш и за да ти стане кеф на душата да късаш другите на старта, но това става с повечко газ и повярвай ми става. Все пак е 100 коня. Но е скъпо за джоба. Карай си нормално. Сипвай хубав бензин. Не прави компромиси с това. Поддържай си я както трябва и ще имаш кола за дълги години. Аз сипвам или 98 или 100 октана. На капачката на резервоара пише, че е за 95, ама като сипеш и той е 93 вместо 95 колата е като спрепната, не "оди" - ама грам. Ако има клима, не ходи при самозвани майстори, че ще патиш. Ако имаш свестен майстор, ходи само при него, не при различни. Антифриза трябва да ти е червен G 12. Aко не е такъв го смени. Обърни внимание на спирачките ( дискове, накладки, маркучи и течност). Хубаво е да я сменяш ( течноста ) на две години, както антифриза. Сложи си хубави чистачки, ако тия са сдали фронта. Не си играй с евтинджоси. Регулирай си фаровете и си сложи едни хубави крушки.......Това е. Пази я и със здраве да си я караш.
п.п. Внимавай с емблемите и халогените. Откакто ми изкъртиха задната емблема, залепих предната и халогените с топъл силикон. Все пак живееме в "мангалска" държава ( да ме извиняват братята роми, нищо лично ).
п.п. Внимавай с емблемите и халогените. Откакто ми изкъртиха задната емблема, залепих предната и халогените с топъл силикон. Все пак живееме в "мангалска" държава ( да ме извиняват братята роми, нищо лично ).

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта