Газовата ти трупа грешки.
Откачи акумулатора за 10 мин, откачи ламбда сондата и закачваш акумулатора и караш с откачена сонда.
Пиши дали работи.
Проблем с двигател на Passat 1.8 RP
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Като е откачена ламбдата при изфорсиране пуши повече от дизел, но иначе работи стабилно. За разход не знам как е при откачена ламбда сонда. Системата е monojetronic и до сега не е ималло проблем. Бащата (Той кара този пасат) иска да му сложа ключенце за да си го рестартира когато е необходимо.
P.P. Аз карам пасат 1.8 PF с газова. Въпроса ми е той като натрупа грешки помни ли ги т.к. няма постоянно захранване, а само през контакт, за разлика от monojetronic - а.
P.P. Аз карам пасат 1.8 PF с газова. Въпроса ми е той като натрупа грешки помни ли ги т.к. няма постоянно захранване, а само през контакт, за разлика от monojetronic - а.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
и аз имах много ядове с тия грешки. Сега сложих емулатор и нямам проблеми. Преди да го сложа на всеки 15-на паленета и падаха бавно оборотите, след още 10-на и държеше високи обороти - от порядъка на 2000 на празен ход и след ресет се оправяше.
В автогазови - тема за ламбда контрол има един емулатор с генератор 555, от който съм доволен, поне за сега.
Успех.
В автогазови - тема за ламбда контрол има един емулатор с генератор 555, от който съм доволен, поне за сега.
Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта