В3 1.8 1990 г. сваляне и ремонт на глава
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Сваляне и ремонт на глава на В3 1.8 1990 г.
Това ще рече че тази на охладителната течност трябва да е доста по-висока
И за да не сме offtopic колегата какво направи с главата 
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: В3 1.8 1990 г. сваляне и ремонт на глава
едно нещо щом върви не го пипай
отишъл си за смяна на термостат на сервиз , пък сега ще сваляш сам главата и т.н.
има един милиционер с поло в форума и той много обича да пипа дето не му е работа.....и ти кат него май
карай си пасата пък като се развали тогава го прави
и аз един път с пасата точно на входа на бургас юли месец в задръстването ми се спука маркуч и гледам че дигна 110+ градуса , ама си викам то щото съм в задръстване ,ама след 10км ми светна и лампата че няма достатъчно охладителна течност и спрях,долях 4 литра и смених маркуча и това беше,никакви проблеми...това беше преди 2 години
отишъл си за смяна на термостат на сервиз , пък сега ще сваляш сам главата и т.н.
има един милиционер с поло в форума и той много обича да пипа дето не му е работа.....и ти кат него май
карай си пасата пък като се развали тогава го прави
и аз един път с пасата точно на входа на бургас юли месец в задръстването ми се спука маркуч и гледам че дигна 110+ градуса , ама си викам то щото съм в задръстване ,ама след 10км ми светна и лампата че няма достатъчно охладителна течност и спрях,долях 4 литра и смених маркуча и това беше,никакви проблеми...това беше преди 2 години
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ventsi34 и 57 госта