Има два модела карета за пасат, 90 и 100 мм, на вентото май са само 90 мм карета и не е сигурно дали ще станат принципно.
Зегерка в карето на пасата няма или поне не такава зегерка за която си мисли инжектопляктора. Отзад зад карето е само една шайба и един пластмасов конус /ако го има. На 5 мм от края на шлиците има една телена, някой му викат зегерка, други му викат пружина, но тя е за фиксиране на карето към полуоската при монтаж, нищо повече. Това нещо не може да устиска на странични удари и каквото и да е. А каре се случва да блокира, чупи сепаратора измъква полуоската и тя почва да шари вътре из карето. Шлиците, може и да оцелеят, може и да не оцелеят.
Чисто ново каре спидан, не е кой знае каква марка сериозна. Надяваме го на полуоската, завъртаме колелото и карето блокира

Сваляме, пренареждаме съчмите, слагаме на колата, завъртаме, блокира. Второ пренареждане, никакъв видим дефект, пак блокира и го върнахме. Другото си се завъртя от раз