Привет на всички !
Можели някой да ми обясни как се сменя ремък на алтернатора на Пасат 1,8 ,'92 с Клима и серво на волана.
Благодаря ви предварително.
виждам че не живееш в БГ ама форума има КРЕДОР-моля възползвай се!
Смяна ремък на алтернатора
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
първо се маха ремъка на хидравликата и водната помпа. това става от хидравличната помпа. тя е закрепена на 3 болта единия представлява една жмичка за обтягане за след това-на гърба на тая жмичка има една гайка-е тя се разхлабва и болта на жмичката се развива максимално. втория крепежен болт е с главата към мотора и е точно в най ниската точка на помпата към пътя. третия е най еб@н за развиване защото се работи само опипом-намира се между блока и водната помпа. бърка се откъм мотора с дълго удължение 13 в една кухина и се разхлабва.
след като си разхлабил всичко-помпата се надига нагоре и ремъка се сваля.
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ ЧУКОВЕ, КРИКОВЕ И ДРУГА ГРУБА СИЛА ВЪРХУ ХИДРАВЛИЧНАТА ПОМПА!!!!
тя трябва да се отмести на ръка-със сила ама на ръка!
след това намираш под компресора на климата къде е точката където има един чарк подобен на тоя на алтернатора-шина за опъване в която се плъзга болта. разхлабваш го и него. виж къде е болта който е център на радиуса на опън на компресора-охлаби го ще ти е по лесно.
компресора се смъква надолу-МНОГО СЕ ВНИМАВА ЗА ТРЪБИТЕ С ФРЕОНА-НЕ СЕ ЧЕКНАТ И НАПЪВАТ БЕЗРАЗБОРНО!
след като махнеш и тоя ремък-алтернаторния лъсва гол голеничък!
успех и да докладваш докъде си я докарал!
след като си разхлабил всичко-помпата се надига нагоре и ремъка се сваля.
В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ ЧУКОВЕ, КРИКОВЕ И ДРУГА ГРУБА СИЛА ВЪРХУ ХИДРАВЛИЧНАТА ПОМПА!!!!
тя трябва да се отмести на ръка-със сила ама на ръка!
след това намираш под компресора на климата къде е точката където има един чарк подобен на тоя на алтернатора-шина за опъване в която се плъзга болта. разхлабваш го и него. виж къде е болта който е център на радиуса на опън на компресора-охлаби го ще ти е по лесно.
компресора се смъква надолу-МНОГО СЕ ВНИМАВА ЗА ТРЪБИТЕ С ФРЕОНА-НЕ СЕ ЧЕКНАТ И НАПЪВАТ БЕЗРАЗБОРНО!
след като махнеш и тоя ремък-алтернаторния лъсва гол голеничък!
успех и да докладваш докъде си я докарал!
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна ремък на алтернатора
jeordji написа:Можели някой да ми обясни как се сменя ремък на алтернатора на Пасат 1,8 ,'92 с Клима и серво на волана.



-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 23 мар 2005 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Българиа,София
смених ремъка на алтернатора,но не стана така както ми беше писал.
първо освободих трите болта на компресора на климатика,после на рака го свалих надолу и така освободих ремъка му,после сложих ремъка на алтернатора и обратно ремъка на компресора.После си сложих алтернатора на старото положение с новият ремък,стегнах болтовет,после същото направих и с болтовете на компресора.Изобщо не ми се наложи да освобождавам помпата на сервото и да свалям този ремък.
Моля,колеги давайте правилни съвети!Не подвеждайте !
А които не разбира,нека да не пише!
първо освободих трите болта на компресора на климатика,после на рака го свалих надолу и така освободих ремъка му,после сложих ремъка на алтернатора и обратно ремъка на компресора.После си сложих алтернатора на старото положение с новият ремък,стегнах болтовет,после същото направих и с болтовете на компресора.Изобщо не ми се наложи да освобождавам помпата на сервото и да свалям този ремък.
Моля,колеги давайте правилни съвети!Не подвеждайте !
А които не разбира,нека да не пише!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта