Здравейте колеги, пиша ви от името на един приятел, който има въпросният пасат B5, 1.6 101 ps., 1999. Аз идвам от друга секта, мерцедеската и там са ми познати проблемите и решенията им, но от VW съм имал вземане даване само с едно ABU на което строших две кутии за 3 години.
Колата се намира в Германия и не мога по талона никъде да видя кода на мотора, но по един ВИН чек излиза, че е AHL. Проблемът е, че тресе на празен ход и глъхне при подаване на газ до 3000 оборота. Момчето каза, че е сменял свещите и са триполюсни. Такива ли са по каталог? Насочили сме се към кабели и бобина. Кабелите са поръчани вече по ибей, 35 евра. Въпросът ми е, дали смяната им е трудна и какво трябва да се приготви като инструмент. Как се стига до бобината и има ли нещо специфично при смяната и? Ако някой има друга идея от какво може да е този проблем нека каже.
Благодаря ви предварително!



пасат B5, 1.6 101 ps., 1999 тресе и прекъсва.
- Евгени.Делев
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пон 15 фев 2016 17:33
- Автомобил: VW Passat B5 Seat Toledo 2
- Двигател: AHL 1997 AKL 1999
Re: пасат B5, 1.6 101 ps., 1999 тресе и прекъсва.
Ще трябва да свали маркучите от дебитомера до дроселовата клапа за по-добър достъп към бобината. Нищо специално не трябва освен 1-2 отвертки и евентуално пинцети или клещи, за да извади по-лесно лулите от свещите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта