

Имам едно такова питане към Вас, относно моето автомобилче, което си го карам с голям кеф и удоволствие, а всъщност и редовете надолу ще се опитам да попитам и евентуално ако някой има идея да ми обясни, за това, което аз си мисля че е нещо като функция на педала на газта, но не съм на сто процента сигурен.
Значи, самото нещо, което ми прави впечатление е, че автомобилът ми има две степени на натискане на газта (да, колата е ръчка 1.9 ТДИ 131 коня - 6 скорости). Педалът е изкривен и има формата на скоба - " ( " . Тоест не е леко объл а всъщност е като полумесец. Като си я карам нормално и си натискам педала на газта по средата на педала, си ускорява приятно и както трябва.
НО!!!!! Това, което ми прави впечатление ама много ясно изразено е, че като го натисна педала от горната му страна - Тоест откъм горната страна на полумесеца или все едно да си вкарам крака по към двигателя и го натисна, колата тръгва да върви по съвсем различен начин. Все едно карам спортна кола.Оборотите направо се цедят, а колата ускорява ненормално, в смисъл дори извънградско ако не си на магистрала ако караш и натискаш педала на газта отгоре се изстрелва, в смисъл различно от това както нормално си ускорява. Снощи си правих тест да карам нормално по маршрут, по който често си минавам в София - тоест с нормално натискане на газта по средата на педала и се опитах да карам с натискане на педала от горната му страна - е нямат прилика просто. Все едно карам различни коли. Та, всъщност, някой дали има представа това дали е някакъв вид функция на педала на газта. Аз нищо не съм и правил по педала на газта, но имам чувството, че е някаква функция, която казва на компа да работи на 100+ процента

Ще се радвам ако и други приятели споделят дали и при тях го има това нещо, на същият мотор и скоростна кутия. Четох, че автоматиците имат кикдаун, но всъщност аз съм с ръчка.

