Колеги преди два дни катастрофирах леко с моя пасат и сега се налага смяна на капак, десен калник, броня, решетка, маска и фар. При това положение наистина дали да не направя тая интервенция с преобразуването и аз ? Търсих доста в нета и това е единствената тема за тая трансформация. Колата е комби и отзад лесно ще стане със стоповете и капака. Ако някой го е правил неко сподели трябва ли нещо да се реже и да се преправя или само се сменя маската, кланиците, капака и бронята с фаровете.
пп Писах лично на колегата niks76 който го е правил, но не ми отговаря. Благодаря предварително на отзовалите се !!!



пасат Б5 >Б5.5 трансформация
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 8:34
- Автомобил: VW CC
- Двигател: CFGC 2014
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
Колеги някой знае ли случайно има ли разлика в перката на радиатора на пасат B5 1.8Т AEB и B5.5 AWT. Стария AEB е със виско перка а по новия AWT подозирам че е с електрическа. Може ли някой да изкаже компетентно мнение 

- dmcdjveli
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
До колкото знам и двата модела са с виско перка, но тук е момента Стефчо до изкаже компетентно мнение.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 8:34
- Автомобил: VW CC
- Двигател: CFGC 2014
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
И двата модела са с виско перка, разлика има в маската на 4-цилиндровите и останалите независимо дали са дизел или бензин. Днес се сдобих със заден капак, стопове, преден капак, калници, маска, греда, броня и пластмасата под бронята. Общо взето това са необходимите части за да се направи всичко грамотно. На втори план съм замислил смяна на подлакътника и километража. Ще напиша каква е драмата с предните калници и защо не стават само с монтаж. Не мога за сега да намеря фарове. Предполагам че ще се наложи смяна и на подкалниците защото на Б5.5 са с допълнителен капак през който се сменят крушките на мигачите.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
смяната на пластмасовите кори не е задължително веднага;ако мислиш да слагаш и биксенонови фарове се преправят леко напречните гредички на подкалниците-тия дни ще сложа някоя и друга снимка
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 8:34
- Автомобил: VW CC
- Двигател: CFGC 2014
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
Хайде и аз да кача няколко снимки .... на франкенвагена
Общо взето съм доволен но ако трябваше сега да започна и знаех какви са препятствията нямаше да се захвана, отели ми се вола
Фейслифт има и отзад сменени са стоповете и капака. Сега остават лайсните около прозорците и нови лайсни на вратите и броните, и естествено километража и подлакътника ....


-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 26 май 2012 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр, София
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
Здравейте, знам че темата е стара , но трябва да сменям задният капак на Б5-цата/комби/ с капак от Б5.5 и незнам какво трябва да се преправи по инсталацията. Много ще съм Ви благодарен ако споделите мнението си!
- dmcdjveli
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
Ето в тази тема може да погледнеш viewtopic.php?f=6&t=326962
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 26 май 2012 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр, София
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
Благодаря ти колега, но не ми стана ясно за сигнала. Че ще стане със смяна а модула е сигурно но май малко излишно. Ако може да се командва моторчето директно от копчето трябва да се получи, само трябва да се измисли как ще се заключва, защото централното е на друг принцип.
- martin_284
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 12 фев 2013 20:47
- Автомобил: Vw passat b 6
- Двигател: 2000 Tdi
- Местоположение: Варна
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
И аз се захванах с това нещо. Сега колата остана разглобена , защото трябва да се смени очиларката задължително. Просто няма на къде да се поправя старата. Няма нищо общо ама нищо. Гредата ми е алуминиевата и е по голяма опира в бронята. Ще видя като сложа другата очиларка как ще пасне ако не нея ще я измиля да я оправя.
И така дупките на калниците нямат нищо общо, но това не е такъв проблем.Очиларката се вдига нагоре разпробива се , пантите на предния капак трябва да се мисли нещо да се повдигнат , защото калниците идват по високо от капата , левият фар опира в казанчето за течност за чистачки. Има още какво да се прави , остава малко и приключвам. Ще кача снимки.
И така дупките на калниците нямат нищо общо, но това не е такъв проблем.Очиларката се вдига нагоре разпробива се , пантите на предния капак трябва да се мисли нещо да се повдигнат , защото калниците идват по високо от капата , левият фар опира в казанчето за течност за чистачки. Има още какво да се прави , остава малко и приключвам. Ще кача снимки.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
друго решение за подкалниците:самите издадени места с резбата се срязват надлъжно и се начуква надолу,по този начин капака и очиларката си остават ниско долу ,ползват се почти всички заводски дупки по калниците като само леко се разширяват за да има място за регулировка
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: пасат Б5 >Б5.5 трансформация
Скоро ще кача снимки за подобна интервенция
До момента съм сменил цялата предница, стопове, и интериор седалки средни конзоли бутони на шоф врата.
Остана ми само задния капак.
Идеята за него е да прескоча комфорт модула (остава стария) ще командва отключване/заключване задния капак ще се отваря от бутона на шоф врата и от собствения си като се вземе захранване от машинката на резервоара.
До момента съм сменил цялата предница, стопове, и интериор седалки средни конзоли бутони на шоф врата.
Остана ми само задния капак.
Идеята за него е да прескоча комфорт модула (остава стария) ще командва отключване/заключване задния капак ще се отваря от бутона на шоф врата и от собствения си като се вземе захранване от машинката на резервоара.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта