Здравейте,
Прочетох доста, но не можах да намеря тема с моя проблем. Ако има такава извинете.
Та проблемът е следният: Пасата е бензин/метан. Когато го купих беше изгоряла бензиновата помпа и работеше само на метан. Купих помпа втора ръка, смених филтъра и всичко беше точно. В един момент както си бях спокоен, че като свърши метана продължавам на бензин се оказа, че не е така. Първоначално леко правеше проблеми на ниските обороти, но понякога. След време започна както си работи добре, изведнъж почва да губи мощност и единственият начин да вдигнеш оборотите е с яко помпане на газта. И като и мине кризата всичко е точно. (последния път ми направи този номер като скочих на един легнал полицай - в случай, че може да има значение). Последно въобще не искаше на бензин, или само с много яко помпане и обороти на 3000.
Смених помпата(отново) и дюзата на моното от работещ донор. Малко се подобри, но не може да поддържа обороти. Трябва само да помпам газта ако искам да работи. Над 3000 оборота задържа газта, даже и в движение.
Надявам се че някой може да се включи със съвет, защото на диагностика като я карах, не можа да се свърже с компа и съм на никъде.
Пасат B4 ABS 1.8 моно - проблем с работа на бензин
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 12 авг 2016 22:16
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1800 90 hp
- Местоположение: Кюстендил
Re: Пасат B4 ABS 1.8 моно - проблем с работа на бензин
Опита ли да разкачиш акумулатора за няколко минути с цел рестартиране на компютъра ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат B4 ABS 1.8 моно - проблем с работа на бензин
Принципно кодовите имена на темите с твоя проблем са"ресет реле" или "ламбда емулатор".Тия неща паят компа от трупане на грешки при каране на газ.Другите механични повреди,свързани със смяна на бенз.помпа са да се смени и филтъра пред гумата,както и да се подсигурят гумените уплътнения на кошницата на самата помпа с цел херметичност.И отделно за удължаване живота на помпата,бензина и въпросните гумени детайли се добавя реле и за помпата.
За удължаване живота на дюзата пък-автоматичен ключ,гарантиращ всяко палене да е на бензин.
От разказа не става ясно,като смени тая помпа имаше ли стар бензин в колата и ти изгори ли го?Щото въпроното подобие на гориво е напълно възможно да е прецакало дюзата,филтъра,че и новата помпа...
За удължаване живота на дюзата пък-автоматичен ключ,гарантиращ всяко палене да е на бензин.
От разказа не става ясно,като смени тая помпа имаше ли стар бензин в колата и ти изгори ли го?Щото въпроното подобие на гориво е напълно възможно да е прецакало дюзата,филтъра,че и новата помпа...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта