Пак аз с поредна питанка ама този път за вървежа на В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пак аз с поредна питанка ама този път за вървежа на В3

Мнениеот zfa159 » Нед 18 фев 2007 18:42


Имам следното проблемче като цяло - колата не иска да набира както би трябвало да върви 1.8 двигател.
Точния тип на двигателя е RP (поне с това му започва номера).Та като цяло днес го изкарах и на дълъг път и ако няма попътен вятър се движа с коло 100-тина км/час при празна кола.
Градско положението е че при 2-ра давам газ докрай и първо не ме лепва на седалката (както същия пасат че даже и на гас) ами даже набира докъм 60 и спира.На 3-та с мъка отлепва до към 100 а на 4-та и 5-та много трудно набира и даже на моменти трудно поддържа вече набраната скорост.
Като за начало понеже колата пали доста леко и работи добре се насочих към задръстен катализатор - свалихме катализатора и се оказа че вътре даже му няма и питата което доведе до смяната на всичките гърнета до отзад.Работата се подобри съвсем леко.Смених си и въздушния филтър и пак имаше дребно подобрение (беше доста мръсен).Не ми стигна времето да сменя горивния ама се съмнявам да може да ми създаде такава мизерия.
Приемам всякакви мнения на тема къде да го закарам да видят как са му ел.работите,центровка,горивна смес и т.н. или от какво може да е.
Благодаря!




Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Пак аз с поредна питанка ама този път за вървежа на В3

Мнениеот vladtod® » Нед 18 фев 2007 18:45


zfa159 написа: да сменя горивния ама се съмнявам да може да ми създаде такава мизерия.
!

Ооооо може ,може.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 18 фев 2007 18:57


Ама интересното е че и харчи здраво (то е нормално де защото се мъчи).
ОК утре ще го сменя ако ще и посред нощ да е и то ще си каже.
Благодаря предварително!
Все пак няма да възразя да го погледнат някъде по-разбиращи от мен :roll:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 18 фев 2007 19:08


провери си ламда сондата, може тя да е развалена и затова да е така. закарай колата да я закачат към компютър и той ще я провери.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 18 фев 2007 19:16


А къде да я закарам да я погледнат?Колегите ми казват за някакъв сервиз на VW официален ама така и не разбрха как точно се казва и къде е?
Идеята ми е че ще я правя на газ и разбира се ще и сменя кабели,капачка и т.н.Та исках да попитам ако е проблем с ламбдата това дали ще ми попречи по някакъв начин на начинанието да я газифицирам или ще се наложи да я сменям и нея...


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 18 фев 2007 19:33


може да отидеш на няколко места:
1. при Ваското (виж сервизи)
2. юнитрейд в дружба има сервиз и в овча купел или на околовръстното при герман в порше.
3. сервиз Юве на симеоновско шосе, навремето ходих там и останах доволен.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 18 фев 2007 19:41


Ами на Ваското му пратих лс да го попитам кога е удобно,къде точно и т.н. ама той така и не ми отговаря вече 3-ти ден и го отписах като опция.
Да именно за Юве става дума.
Благодаря!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 18 фев 2007 22:26


Ваското никога не го отписвай като опция! mhihi mhihi
Може да е загубил писмото в тарапаната! Представи си що народ сме и представи си само 1% от нас да му пишат по 2 реда и...
Попитай го отново. А можеш да питаш и Niksi Но четох и за зацапаните ти свещи. Мен ме съмнява кофти центровка или исключително неточно подбрани за твоя двигател свещи.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 19 фев 2007 7:38


Ама те не са ми зацапани свещите,това е друг колега а аз изказвам мнение по темата :)
Моите не съм ги свалял да видя на какво приличат защото още не мога да намеря време да се занимая с колата.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 19 фев 2007 7:49


А дали не е поудухан двигатвля, масълце гори ли, може да му замериш компресията?
Провери си центровката.

Но както казват колегите наи-напред започни с горивният филтър


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 19 фев 2007 9:12


Да не би случайно да имаш АГУ?
Бензиновия филтър смени, виж свещи и делко, обърни внимание на температурата-за термостат и разхода и тогава иди на центровка.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 19 фев 2007 23:18


Термостата е железен (след като запаля сутринта до няколко минути имам вече топло а и на дълъг път държи около 90-те градуса независимо с какви скорости се движа а и в града не прегрява).
Масло засега не съм го хванал да гори (нито по саждите в ауспуха нито по нивото) и макар че съм минал само 800км с него все щеше да отрази промяната.
Горивния филтър днес го смених - стария си беше задръстен порядъчно ама дори след смяната му колата си върви все така с мъка макар че имаше дребно подобрение.
Ще я закарам в Юве да я погледнат като ми остане малко повече време.
днес си загледах капачката и кабелите и не изглеждат никак зле което не е гаранция че не са зле ама поне на вид го докарват.
Благодаря!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта