Проблем след смяна на акумулатор

Техническа и сервизна информация за Passat
emobadov
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем след смяна на акумулатор

Мнениеот emobadov » Пон 19 фев 2007 16:14


Здравейте,

Наскоро смених акумулатора на колата, и като сложих новия започнаха да мигат аварийните мигачи. Пробвах с дистанционното, откллючвах и заключвах произволен брой пъти, но така или иначе аварийките си мигат 20-на секунди и след това сами спират.
При запалване на колата, аварийките отново почват да мигат за 20 секунди.
Аз съм с Пасат Б5 или Б4 (не съм сигурен) от 1998.
Някакви идеи?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 19 фев 2007 16:36


Амиии... Аларма ще е. Няма какво друго.
Фабрична ли е или е допълнително поставяна?
Всъщност, сега се сетих, че май имаше подобно питане в Основен форум. Като за добре дошъл, ще потърся аз. ;)

П.П. :welcome_to_group
Те го те!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%EC%E0


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 20 фев 2007 11:17


Хайде и от мен :welcome_to_group
Би трябвало като е 98 да е Б5 (и хич не слушай тия, дето ти разправят, че е "четворка" !)
Освен това за алармата дето спомена radotom, искам да те попитам някакви други отклонения забелязваш ли ? Аз също съм с Б5 (виж аватара), и като сменях акумулатор не се изхитрих да подавам отнякъде малко напрежение (братушките твърдят че и батерия Крона стига), и загубих показанията на дневния километраж (нулираха се). Други поражения нямах. Руснаците споменаваха нещо за настройка на комфорт-модула (да го научат докъде трябва да се отварят и затварят ел. стъклата) - по спомени беше нещо с отключване и задържане и заключване пак - правих го, ама не видях смисъл.
Успех !


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 20 фев 2007 11:29


gr_kanev написа:настройка на комфорт-модула

Това е най - вероятно твоя случай, може някакви настройки по компа да са избягали и да е влязъл в някакъв режим странен. VAG ком му е майката... една деагностика и ще си на 6 :wink: :да:


emobadov
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем след смяна на акумулатор

Мнениеот emobadov » Вто 20 фев 2007 12:21


Ами другия проблем, който се появи, че ниските обороти (след запалване или след изключване от скорост) играят 4-5 пъти от 600 до 800 оборота, след което се стабилизират на 800.

Иначе алармата си е заводската, и все си мислех, че може и да има някакви "тънкости" по боравенето с нея, като например да се задържа някое копче за няколко секунди...

Мерси на всички, така или иначе щях да я водя на диагностика, пък и на алармаджия...


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 20 фев 2007 13:18


Както би казал Ваското1, няма такова животно като заводска аларма, винаги се слага допълнително от дилъра, продаващ автомобила по желание на първия купувач, което не я прави заводска :wink:


emobadov
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем след смяна на акумулатор

Мнениеот emobadov » Вто 20 фев 2007 13:42


Хаха, а аз си мислех, че щом алармата е монтирана ведно с ключа, е заводска... :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта