Здравейте,
Наскоро смених акумулатора на колата, и като сложих новия започнаха да мигат аварийните мигачи. Пробвах с дистанционното, откллючвах и заключвах произволен брой пъти, но така или иначе аварийките си мигат 20-на секунди и след това сами спират.
При запалване на колата, аварийките отново почват да мигат за 20 секунди.
Аз съм с Пасат Б5 или Б4 (не съм сигурен) от 1998.
Някакви идеи?
Проблем след смяна на акумулатор
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Амиии... Аларма ще е. Няма какво друго.
Фабрична ли е или е допълнително поставяна?
Всъщност, сега се сетих, че май имаше подобно питане в Основен форум. Като за добре дошъл, ще потърся аз.
П.П.
Те го те!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%EC%E0
Фабрична ли е или е допълнително поставяна?
Всъщност, сега се сетих, че май имаше подобно питане в Основен форум. Като за добре дошъл, ще потърся аз.

П.П.

Те го те!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%EC%E0
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Хайде и от мен
Би трябвало като е 98 да е Б5 (и хич не слушай тия, дето ти разправят, че е "четворка" !)
Освен това за алармата дето спомена radotom, искам да те попитам някакви други отклонения забелязваш ли ? Аз също съм с Б5 (виж аватара), и като сменях акумулатор не се изхитрих да подавам отнякъде малко напрежение (братушките твърдят че и батерия Крона стига), и загубих показанията на дневния километраж (нулираха се). Други поражения нямах. Руснаците споменаваха нещо за настройка на комфорт-модула (да го научат докъде трябва да се отварят и затварят ел. стъклата) - по спомени беше нещо с отключване и задържане и заключване пак - правих го, ама не видях смисъл.
Успех !

Би трябвало като е 98 да е Б5 (и хич не слушай тия, дето ти разправят, че е "четворка" !)
Освен това за алармата дето спомена radotom, искам да те попитам някакви други отклонения забелязваш ли ? Аз също съм с Б5 (виж аватара), и като сменях акумулатор не се изхитрих да подавам отнякъде малко напрежение (братушките твърдят че и батерия Крона стига), и загубих показанията на дневния километраж (нулираха се). Други поражения нямах. Руснаците споменаваха нещо за настройка на комфорт-модула (да го научат докъде трябва да се отварят и затварят ел. стъклата) - по спомени беше нещо с отключване и задържане и заключване пак - правих го, ама не видях смисъл.
Успех !
Проблем след смяна на акумулатор
Ами другия проблем, който се появи, че ниските обороти (след запалване или след изключване от скорост) играят 4-5 пъти от 600 до 800 оборота, след което се стабилизират на 800.
Иначе алармата си е заводската, и все си мислех, че може и да има някакви "тънкости" по боравенето с нея, като например да се задържа някое копче за няколко секунди...
Мерси на всички, така или иначе щях да я водя на диагностика, пък и на алармаджия...
Иначе алармата си е заводската, и все си мислех, че може и да има някакви "тънкости" по боравенето с нея, като например да се задържа някое копче за няколко секунди...
Мерси на всички, така или иначе щях да я водя на диагностика, пък и на алармаджия...
Проблем след смяна на акумулатор
Хаха, а аз си мислех, че щом алармата е монтирана ведно с ключа, е заводска... 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта