Проблем с температурата за Passat B5 - РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Passat
bic
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:

Проблем с температурата за Passat B5 - РЕШЕН

Мнениеот bic » Чет 15 фев 2007 20:41


Когато карам Пасата с включен климатроник или на парно не може да ми достиге оптималната работна температура държи някаде около 40-50 градуса. А когато е изключено всичко(климатроник и парно), си държи 90 градуса.
Passata e 1.6 AHL 1998г.
Според вас какво може да е причината :?: Термостат, датчик за температурата, всичко си е наред или ...

Последна промяна от bic на Чет 22 фев 2007 0:06, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 15 фев 2007 20:41


термостат :!:


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Чет 15 фев 2007 21:04


само на градско или вообще не достига работна температура ??
ако е първото може и всичко да си е наред! ако не - термостат


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Чет 15 фев 2007 21:31


и аз съм за термостата


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Чет 15 фев 2007 21:45


термостата е за смяна, когато работи климатроника върти перката (перките) и ти охлажда двигателя защото термостата не затваря.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 16 фев 2007 10:22


handycam написа:термостата е за смяна, когато работи климатроника върти перката (перките) и ти охлажда двигателя защото термостата не затваря.

Точно! Обърни внимание на разхода на гориво и пиши след като го смениш, да видим ефекта при теб.


bic
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bic » Пет 16 фев 2007 18:56


kristian112 написа:само на градско или вообще не достига работна температура ??
ако е първото може и всичко да си е наред! ако не - термостат


Само на градско държи 90 градуса дори и при вклучен климатроник или парно, но извънградско пада на 45градуса, а пък с климатроник или парно пада под 45 около (15-30 гр.)


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Пон 19 фев 2007 12:47


Не се хвърляи веднага на термостат. Мойе да е някой от датчиците. Имах подобен проблем и се оказа един син датчик точно под тръбата от въздушния филтър. Датчика е някъде към 30 кинта


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 19 фев 2007 13:04


За да си сигурен, че не е от термостата колега, при работа на двигателя, преди да е достигнал 80 - 90 града пипни радиатора - ако е топъл значи е термостата (постоянно му е отворен големия кръг, което е по-добре отколкото да не отваря), а ако е студен - търси друго решение - някой датчик ... един Бог знае!


Потребителски аватар
KGL
Мнения: 800
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
Двигател: CUAA 2016
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KGL » Пон 19 фев 2007 13:12


За да си съвсем сигурен, качи го на ПЦ, и пасатката сама ще си каже каде я боли най-много


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 19 фев 2007 14:02


bic написа:
kristian112 написа:само на градско или вообще не достига работна температура ??
ако е първото може и всичко да си е наред! ако не - термостат

Само на градско държи 90 градуса дори и при вклучен климатроник или парно, но извънградско пада на 45градуса, а пък с климатроник или парно пада под 45 около (15-30 гр.)

99% Термостата ти е напълно отворен! При теб на градско вдига 90градуса което е възможно при отворен термостат, а на извън градско не помага.(Обратно на писаното от Кристиан.)
Беер, 16-18лева е добра марка.


kristian112
Мнения: 306
Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kristian112 » Вто 20 фев 2007 2:24


k22 написа:
bic написа:
kristian112 написа:само на градско или вообще не достига работна температура ??
ако е първото може и всичко да си е наред! ако не - термостат

Само на градско държи 90 градуса дори и при вклучен климатроник или парно, но извънградско пада на 45градуса, а пък с климатроник или парно пада под 45 около (15-30 гр.)

99% Термостата ти е напълно отворен! При теб на градско вдига 90градуса което е възможно при отворен термостат, а на извън градско не помага.(Обратно на писаното от Кристиан.)
Беер, 16-18лева е добра марка.

правилно :) в грешка съм !


bic
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот bic » Сря 21 фев 2007 23:59


Мерси на всички за мненията и се оказахте много прави.
Смених термостата с нов на Беер и вече всичко си е както трябва :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 36 госта